Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Ihanaa uusi kuukausi vaihtui. Onneks helmikuu menee yleensä nopeasti. Täällä joku jo puhui kesälomastakin. Meillä i saa pitää kesälomaa ennen äitiysloman alkua..siis ei saa huhtikuussa jäädä kesälomalle. Jos laskettuaika olisi elokuussa ni sitten saisi pitää kesäkuussa lomaa. Mut onneks me...
  2. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mä värjäsin normisti ekas raskaudes hiuksii.. Eikä tytöl oo allergioit,astmaa ym. Ny värjäsin joskus rv 8.. Ja tammikuus täytys taas värjätä yhteen tapahtumaan. Varmaan vaikuttaa värikin millain on tehty..
  3. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mekin saatiin 2005 lapsilisä syyskuussa vasta..kun tyttö syntyi elokuun puolessa välissä. Saas nähä synnytäänkö täällä touko vai kesäkuussa. Oispa vaan jo kevät :)
  4. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Raskaustodistuksen saa kun raskaus kestänyt 154pvää..5kuukautta. Kelaanntodistuksen tarvii kun äippäpalkauata ym etuuksia hakee.. Ja äippäpakkauksen täytyy hakea viim. 2kk ennen laskettua aikaa. Mietinkin ettö maaliskuussa kun julkistetaan uus pakkaus..jos on kivat värit nii otan sen jos ei ni...
  5. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mullakin on sydämen tykyttelyä. Inhottava vaiva ku välil muljahtelee. Voi johtua mulla kilpirauhasesta. Jotkut kilpparin erikoisarvot oli koholla ja huomenna saan tietää joudunko äippäpolille seurantaan kilpirauhasasioista. Eilen kävin apteekissa ja ostin aqualan oil öljyn. Farmaseutti sano et...
  6. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    lääkitystä ku mulla ei oo..propralia ois sydäntykytyksiin mut en tiedä saako raskaana sitä syödä..
  7. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Hei mäkin sain tietää et kilppari arvot huonontunu autoimmuunitulehdukses.. lääkäri oli kirjottanu 2vkoa sit et jos arvoissa poikkeavaa niin äitiyspolille seurantaan. Niin jouduitko säkin seurantaan? mulla sydän hakkaa...en tiedä onko liikatoiminta tulossa. vai mitähän..ens vkol soittelen...
  8. P

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Heiii mut voisi vaihtaa listassa La 9.6...niin julia05 tilalle tämä uusi nikki Pikkutassu17. Tänään oli töissä kiire päivä ja paljon asioiden hoitoa..päätä alkoi särkemään ja otinkin kotona panadolia ja söin ja nukuin. Silti oli pääkipee herätes..onneks kaveri sai houkuteltua mut jooga...
  9. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Siirryin facebookin keskusteluunki eilen..ku ultras kaikki oli hyvin. Tänään taas yrjö lentäny..autoki piti sivuun aamun ajaa ja avata ovi yrjöö varten.. en onneks ny kerenny vaatteille ykätä. Painon tunne kasvaa alavatsas..kuin iso kivi siellä.. ruokailussa en jaksanut paljoa syödä.. kumma...
  10. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    NT ultrassa käyty ja kaikki hyvin. down riski 1:30 000 eli pieni. Vauva nukkui ja sitä piti yrittää saada liikkumaan mittauksien vuoksi..onneks sitten kääntyili.. oli jännän näköinen kun säpsähteli. Kuin hikka olisi ollut..kätilö sanoi että tahattomia liikeitä on. Ihana vauveli...sydän suli <3...
  11. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Joo kyllä se ultra täälläki jännittää.. Huomaa ku viimeyönäki uneksin kauheesti. Näin kyl ihanaa unta että synnytin kotona ja yksin...ja syntyi kaksoset :D heh eka oli poika ja toinen tyttö..nut tytön jalat oli jotenkin lyhyet... ei ollu kehittyny normaalisti. vaan jääneet jotenki lyhyeksi...
  12. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mä olin synntystapa arvioinnissa rv 37+5 eli mahtuuko lapsi alakauttansyntymään ymymym.. ja tyttö syntyki 38+5 Te joilla jo yksi tai useampi raskaus takana... onko raskausajat eronneet toisistaan? Millaisia raskauksia on ollut ? Mulla taas tänää oksennus lenti aamulla...ja sit ruokaa syödes...
  13. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    ps. Meille ei erillistä kutsua NT ultraan tule...neuvolasta ne antoi ekalla käynnillä ajan NT ultraan ja seuraaval käynnil saa rakennenultra ajan...
  14. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Yöllä valvoin 3h ja mietin tulevaa ultraa.. Huomenna tulee rv 12 täyteen <3 <3 ja maanantaina olisi se kauan odotettu NT ultra. Mutta mites on pitääkö rakko olla täynnä kun sinne menee ? Esikoisesta muistan et sellainen ohje annettiin kun vatsan päältä ultrattiin... alakautta ultratessa kun...
  15. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Okej. mä en ajatellu asiaa..ekassa raskaudessa en syönyt vitamiineja.. olin muutenki hyvinvoiva ja huoleton että kaikki menee hyvin.. ja kaikki meni hyvin..lapsi ei sairastellut,koskaan ollut korvatulehdustakaa. mulla synnytyksen jälkeen hb oli 86 ku litran menetin verta..siksi tässä...
  16. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Paljonko sulla velmis oli hb ekas neuvolas?
  17. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mää huomasin saman !! kun olin joskus pari pvää ilman.. ja yleensänoksennus usein onntullut aamupväl jos oon aamul ottanu raskausvitamiinin..tai jos oon ottanu illal ni sit myös n. 30min ni oksennus lentää... Mikähän siinä on ? mä kävin verta luovuttaa just rv 3+6..menkat ei alkanu aamulla 4+0...
  18. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ok. mäki luulin et burana on ehdoton ei että se tappaa sikiön tyyliin. Jostai luin sit et se lisää verenvuotoo ja pitkittynyttä synnytystä jos vikalla kolmanneksel sitä söi ees sitä vähästä. Kysynpä vielä maanantaina ultrassa tästä . Mut eikai neuvolassa ois sanottu että saa ottaa jos se...
  19. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mullaki Briitta käymättä kilpirauhaskokeissa viel.. ja hammassärkyäkin on ollut tämän kuukauden mutta ei ole äitynyt niin pahaksi että en ole päässyt hammaslääkäriin..pahoinvointi ollut niin ikävää että vaikea on ollut soittaa aikaa tai ees ajatellla mennä paikattavaks.. mut ihan varma reikä...
  20. P

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulla ollu taas pahoinvointi päivä..mut oksennus ei lennä.. olen syönyt mutta tuntuu et tulee huonompi olo vaan. En ymmärrä..äitini tuli käymään ja hänelle olikin jo pakko kertoa. Hyvin onneksi suhtautui vaikka ei mummo ainesta olekkaan että jaksaisi lapsenlapsien kanssa olla. Briitta ,eikö...

Yhteistyössä