Hakutulokset

  1. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun IHANAA!!!!:love: paljon onnea ja jarrusukat pienelle että pysyy matkassa mukana loppuun asti:love::love: Muillekin onnea plussista ja plussatuulia plussaamattomille seuraaviin kiertoihin:love:
  2. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    Pakko on tulla taustalta huutelemaan kun oon niin seurannu miten erityisesti @W.we n ja @Wintersun in käy.. paljon tsemppiä että teillä tärppää(y):love: pidän peukkuja:) meidän vauva synty jo 11.12 vaikka la olis ollu vasta 26.12:love: 3240g/47cm/33.5cm pikkuinen poika:love: Plussatuulia...
  3. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    @W.we jännät paikat sinulla:) toivottavasti plussan saatte:love: @Wintersun ihania uutisia oot saanu:):love: jospa nyt pääsette lähemmäs ja nopeesti omaa kääröä kohti:love: Paljon onnea plussista:love: ja pahoittelut uusista kierroista:cry: Täällä mennään jo rv31+1:love:
  4. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    Miekin roikun täällä vielä vaikka tänään poksu jo rv 18+0:love: on vaan pakko seurata 2019 ketjun kuumeilevia ja samalla tämän 2020 ketjun:) ja oma laskettu niin lopussa joulukuuta 19 että hyvinkin voi tulla vasta 2020 vauva.. Pahoittelut km,tm,kkm ja ei tärpänneistä kierroista:cry...
  5. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    @Miimero tässä mun samainen testi ja paikkaansa piti vaikka oireita raskaudesta ei ollu.. no ehkä nännien herkkyys mutta olis voinu merkata alkavia kuukautisia... nyt mennään jo rv 15+4:love: joten onnittelut:love: dpo on vaan suuntaa antava kun en ovista kiinni saanu.. Paljon onnea muillekin...
  6. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Kaikista kysytty,2 tienny jo ennen ultraa.. veikkaan nyt tyttöä mutta en 100%varmuudella.. kysytään tästäkin.. vaikka ei sinällää mitää väliä. Tykkään vaa shoppailla vauva kamaa nii vähä helpottaa ku tietää kumpiko.. en halua pelkkää neutraalia kaappia täytee..
  7. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    Huutelen sivusta seuraajana että mä tikutin ja tikutin ovista ja kiinni sitä en saanu ja kuitenkin plussasin siinä kierrossa. En tunne ovista juuri koskaan limoistakaan en voi varma olla.
  8. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Ryhmässä olikin puhetta jo että halukkaat siirtykää sinne. Itse oon jo siä ja tämä palsta jää tosi vähälle nyt..
  9. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Meillä taas pitää käydä vessassa(n) me ei oo ees mietitty millo kerrotaa vai kerrotaanko olleskaa.. vai annetaanko masun "puhua":D
  10. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    ja niin sitä taas rakastuttiin:love: pikkuinen rauhallinen tyyppi siällä nukku:love: vastasi 12+1 eli päivää isompi.. seuloissa kaikki ok. Tosi pienet riskit esim downiin..
  11. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    Minisunin mama raskaus ja imetys monivitamiinissa kaikki..
  12. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    @Päppyrä tässä mun oletettu dpo13 ja dpo14.. dpo15 cb plus miinus testi anto plussan.. ja nyt mennään rv 11+6..ovista en tikuttelusta huolimatta kiinni saanu.. aamupissasta tehty.. plussalle vaikuttas:love: Paljon onnea plussanneet ja pahoittelut uusista kierroista. Oon lukenu tätä ketjua ja...
  13. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    @Adalmina30 miullakin huomenna ultra rv 12+0:):love: vähän jännittää jo kun ekaa kertaa otin seulatkin... Täytyy huomen kysyä vielä nipt-testistä,kuinka sen sais... yksityisellä maksaa mutta ymmärsin et julkisella lähetteellä maksuton ja pitää kosahtaa näissä ekoissa seuloissa.. mihkä tää aika...
  14. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Vaunut/sitterin meinasin vasta rakenne uän jälkeen.. muuta sit pikkuhiljaa..
  15. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Toivottavasti huono onni ei tule nyt kun näin aikaseen hommasin pinnasängyn:barefoot: ilmaseksi kun sai.. ei viitsitä enää uusia/käyttää hirveesti hankintoihin rahaa kun meille ei tämän jälkeen enempää tule lapsia niin ihania kun ovattii.. jonku verra on tuolta 1,5weeltä tallessa tavaraa...
  16. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Kova penkki ei yhtään hyvä täälläkään.. tai pitkän jaloilla olo.. onnex en oo töissä tällä hetkellä.. ei tulis mitään..
  17. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    @lucille laittelen ens viikolla uän jälkeen jos kaikki hyvin
  18. hitvetti

    Haaveena vauva 2020

    Huutelen plussanneiden puolelta,mutta joo.. jos on loop tehty ja tulee raskaaksi niin kohdunkaulaa seurataan raskauden läpi lääkärinvloiden yhteydessä. Tarpeen vaatiessa useamminkin. Joku kysy kiinnittymisvuodoista.. 6raskaudesta vain yhdestä tämän kiinni sain..
  19. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    Mä niin odotan omaa uätä kun lukee muiden uä kuulumisia.. viikon päästä tähän aikaan tiedetään mekin onko kaikki ok ja nähdään pieni.
  20. hitvetti

    Joulukuiset 2019

    @tk-k voi ei:cry: ei löydy sanoja sinullekaan:( paljon voimia ja jaksamista teille:love:

Yhteistyössä