Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea tosi paljon hyvistä ultrauutisista!! Mua masentaa kun tein tänään viikkonäytöllisen joka näytti vaan 2-3 vaikka 3+ jo odotin.. Rv 5+2. Ovistuntemuksista on tänää 3+4. Joo tiedän et on yksilöllistä se raskaushormonitaso ja huomenna saattais jo olla 3+. Mut silti tuli paha mieli.. Tein sit...
  2. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Huiii ihan kamalasti tullu uusia tänne! Tervetuloa kaikille ja onnittelut plussasta! <3 @Norway tosi paljon voimia ja tsemppiä tälle piinaavalle ajalle. Mä niin toivon että kaikki on hyvin <3 @odottelen tervetuloa ja pikaista paranemista! Olipa hirveä hoitaja! o_O mä olen myös hössötyksen...
  3. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Tiituu pahoittelut negasta :( @1986/13 kyllä siellä viiva on, onnea :love: @saaruska86 tsemppiä piinailuihin :) Mä oon niin onnellinen kun tänä aamuna oli viiva vahvistunu kunnolla. :love: eilenkin jäi taas niin haaleeks vielä että ajattelin että kasvaakohan siellä kukaan kuitenkaan.. Mutta...
  4. T

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Saa siirtää joo plussanneisiin kiitos :love: http://aijaa.com/CoE9iB Oon niin onnellinen kun tänä aamuna tuli niin paljon vahvempi viiva, eilen stressasin että lähteekö vahventumaan kun tuli taas niin haalea viiva. Mutta nyt on varmasti hormonit nousussa :p Täällä himottaa maito ja keitetyt...
  5. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moi kaikille! Oon nyt kolmena aamuna tehny positiivisen raskaustestin eli kai se on uskottava :LOL::love: jos menee kaikki hyvin niin meilläkin on syyskuussa pienokainen :) nettilaskuri antoi la:n menkkojen perusteella.. Rv 3+4 vasta, raskauduin toisella yrityskierrolla...
  6. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/u9g8SB Tulin vielä fiilistelemään kun sain vähän kuvaankin näkymään :love: mut voi sit vissiin siirtää plussanneisiin iik!! :D hipsin tästä siis tuonne syyskuisiin ja odotan teitä kaikkia sinne paljon <3
  7. T

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    http://aijaa.com/u9g8SB Tossa vissiin näkyy joten kuten? :) on selkeesti vahvistunu nyt 2 päivää mutta haalea edelleen, tänään ois aikasintaan voinu alkaa menkat. :)
  8. T

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tänä aamuna oli haamulainen vahvistunut sen verras että mieskin erotti:love: hyyyvin haalea silti edelleen mutta eihän mulla ookaan edes menkat vielä myöhässä että päiviin nähden varmaan ihan normaali. Netissä joku laskuri sano että la ois 20.9 :love:tänään oon ollu ihan super väsyny... mutta...
  9. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea @Norway <3 Täällä tuli tänään jo astetta selkeämpi haamulainen jonka mies ja siskokin erotti :love: en voi uskoa.. Oon niin onnellinen että itkettää :cry::love:
  10. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Piinailupäivitys: täällä siis 24/26-28, dpo11. Tissit on ollu kipeet ja turvoksissa melkeinpä oviksesta asti, pissattaa, janottaa, nälättää, iltasin oksettaa, päätä särkee. Kohdunnapukka on kova ja ylhäällä (näin kova ei oo ollu vielä koskaan) Alavatsassa ja alaselässä jomotuksia, jotka välillä...
  11. T

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mulla on myös (varmaan kaikilla) tullu välillä pintaan ajatuksia että apua, en mä pysty alkaa äidiks! Mutta sitten mietiskelen hetken että jälkikasvua haluun joskus jokatapauksessa, ja nyt oon niin valmis kun tuun ikinä olemaan :) mies on joka ilta töissä ja istun koiran kanssa kahestaan...
  12. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Sokeripala ihan mieletöntä! Valtavat onnittelut!! :) @Idina jee tsemppiä piinapäiville!! @MamaBlue plussaonnea testailuihin :love: Me ollaan kanssa joskus pohdittu että mikä lapsiluku ois haaveissa. Mä oon yksi neljästä sisaruksesta ja mies on yksi kolmesta ja molemmat ollaan vahvasti sitä...
  13. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi että, onpa täällä huonoja fiiliksiä yhellä ja toisella :unsure: tsemppiä kaikille jotka tuntevat sitä tarvitsevansa <3 Dpo7 ja oloja ois ihan kuorma-autollinen. Ajatukset on ihan sekasin. Alan epäilee itteeni että oonko omalla mielenvoimalla aiheuttanu itelleni fyysisiä raskausoireita vai...
  14. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @kookospieni super paljon tsemppiä teille uudelle vuodelle <3 Täällä siis dpo5. Piinaapiinaaaa... Mulla oli tässä kierrossa erityisen selvät fyysiset ovisoireet. Ennen kun yritys alko niin hädin tuskin huomasin oviksen, tiesin sen vaan siitä että yhden päivän kiukuttelin aina samana...
  15. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Norway iik! Tulehan kertomaan alkoko menkat vai ootko tehny testiä sen sijaan :whistle: Tervetuloa @Sendmylove :) Kiitos peukuista @Lumi87 :love: Meillähän on vasta yk2 mutta tosiaan on jääny mieleen viime kierrosta kun ekan kerran puuhailtiin ilman kondomia. Musta se oli niin jännää...
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Sofia90 onnea, kyllä erotan haamun ❤
  17. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Josia onnea oviksen bongailuun ja tsemppiä koko kiertoon (y) toivottavasti saatte hyödynnettyä :) @sirhe tervetuloa! Tottahan se on että yhdessä on paljon mukavampi tätä "kuumetautia sairastaa" :LOL: @mincha onnea oviksen bongauksesta ja paljon tsemppiä piinapäiville! Mä oon nyt huvikseni...
  18. T

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Täällä on myös toiveet korkeella :love: dpo3 ja aika niiiin matelee :LOL: viikon verran yritän vielä sinnitellä.. Sitten vois alkaa harkita testailua :whistle:
  19. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @saaruska86 voi että mikä ihana ajattelutapa että jossain oliskin vauva etsimässä mua :love: @Tintttu toivottavasti plussa vahvistuu, tsemppiä!! @Tiituu jee, vihdoin päästiin molemmat piinailemaan! Täällä ainakin aika vaan tuntuu matelevan :LOL: Täällä tissit aristelee ja alaselkää ja...
  20. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Mijau niin arvelinkin :LOL: kiitos tsempeistä! :love: Eilen illalla täällä sitten ylty ovisoireet oikein kunnolla, alaselkä ja alavatsa ja tissit ihan tulessa. Eli tuntemusten perusteella arvelen että tänään on dpo 1 :) varmuuden vuoks puuhailtiin vielä tänään aamulla :ROFLMAO:

Yhteistyössä