Hakutulokset

  1. M

    Tammitähdet 2017

    Onpa mennyt pitkä aika siitä kun oon täällä viimeksi käynyt, päivät tuntuu nyt niin hektisiltä.. Narana, harmi se refluksi mutta hyvä jos sakeuttaja auttaa. Meillä on tasaista tämä arki, ei merkittäviä haasteita tai hankaluuksia. 3 kk tuli la mittariin. Neuvolassa mitat 6190 g ja 62.4 cm...
  2. M

    Tammitähdet 2017

    Narana, meillä rintaraivareihinkin tepsii se jumppapallo, hämääntyy ihan kun tarjoan siinä pomppiessa tissiä ja rupee syömään. Kuulostaa kyllä ihanalta tommonen nukkuvat vauva. Meillä alkaa koliikkikeinuviihtyminenkin loppua, eli toi on käsissä aika monta tuntia päivässä.. Musicro, mä kuvittelin...
  3. M

    Tammitähdet 2017

    Narana, meillä kukutaan usein yhteentoista :D tai kymmeneen. Mä en ite ehdi nukkumaan tyyliin kasilta, ja kun tuo ei kerran nuku kuin vasta kun minä meen niin meillä nyt sit näin. Herää 02-03 syömään ja sit kuuden pintaan, ja nukkuu 8-8.30 asti. Päikkärit on kyllä vähän surkeita täällä, edelleen...
  4. M

    Tammitähdet 2017

    Huh, onpa kiirettä pitänyt tässä.. Ei oo ehtinyt kirjoitella. Meillä edelleen samanmoisena tissitakiaisena elo jatkuu kuin tähänkin saakka, pullo tai tutti ei edelleenkään kelpaa. Päikkärit on hyvin lyhyitä, vartin-puolentunnin unia, paitsi koliikkikeinussa tai liikkuvissa vaunuissa. Neuvolassa...
  5. M

    Tammitähdet 2017

    Niin, onnea RubyS tytölle hienosta nimestä! Toi meidän d-mhb näkyykin olevan kans gefilus eikä rela, muistin väärin. Irvistelyä meillä ainakin aiheuttaa antaessa. Harmittaa kun miehen kanssa vauva viihtyy vain hetken huutamatta, tosin ehkä hieman nämä hetket nyt pidentyneet. Lattialla ei...
  6. M

    Tammitähdet 2017

    Pitkästä aikaa täällä, väliin kyllä vähän käynyt lueskelemassa mutta keskittymiskyky olematon eikä luetusta jää oikein päähän mitään. Hirveää kiirettä pitää täälläkin, syömistä, syömistä ja syömistä. Vaunulenkkejä on nyt tehty kun ihanan aurinkoisia päiviä ollut. Nimiäiset oli meilläkin viime...
  7. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Hirmusti onnea Haukkeli!! :love: Repa, täällä kans hirvee paniikki tautien suhteen, vaik yleensä oon hyvinkin maalaisjärkinen niin pahempaa räkätautia ja ennenkaikkea noroa pelkään älyttömästi kun vauva on vielä niin pieni. Nyt vähän jotain rohinaa ja nenän tukkoisuutta, toivottavasti ei äidy...
  8. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Paljon onnea myös Merille pojasta!! :love: Ja paranemista ja tsemppiä Repan pienelle potilaalle! Meilläkin oli esikoisen kanssa viime viikolla kunnon räkätauti ja olin varma että tulee vauvallekin mutta ei onneksi ole vielä tullut. Meillä on ihme rytmi, vai sattumaako vielä, en tiedä missä...
  9. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Paljon onnea Mamadread!!! :love::love:
  10. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Kohta on viimeisetkin vauvat ulkona mahasta, jännää! :love: Tsemppiä viime hetkiin, Mamadread, Meri ja ehkäpä Haukkelikin "samassa veneessä" vielä. :)Hurjalta kuulostaa tuo Mamadreadin nesteen kertyminen ja kasvohalvaus mutta eiköhän se jo kohta helpota. Täällä pyörii edelleen...
  11. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Kiitokset onnitteluista :) täällä on semmonen tissi- ja kakkavaippasirkus että huhhuh. Oon iloinen että imetys on lähtenyt käyntiin hyvin ja vauvan paino nousee mut kun tää on mulle niin uutta ni oon ihan ihmeissäni. Eilisestä aamu 8:sta puoleen yöhön yhteensä 12 h imetystä ja muu aika...
  12. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Paljon onnea emppuli!!! :love: Aikamoinen kokemus sinullakin, ja tosiaan melkein samalla kaavalla. Mäkään en saanut lisäverta kun pysyn pystyssä, mutta muutamassa tunnissa hb tippui 138:sta 99:ään. Viimeksi esikoisen kanssa vaadin lisäverta kun ei ois musta ollut muuten vauvaa hoitamaan...
  13. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Vihdoin täälläkin alkoi tapahtua ja eilen 22.1. klo 9.40 syntyi neiti 3904 g ja 54 cm. Yöllä kahdelta heräsin supistuksiin ja 4.20 oltiin sairaalassa, 5 cm auki. Ammetta ja epiduraalia kunnes n. 9.20 meinasin vielä vessaan lähtee. No eipä tarvinnu vaan pääs ponnistamaan. Istukka jouduttiin...
  14. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mielettömästi onnea Narana!! :love: on sulla ollut urakkaa siellä.. Täällä ei edelleenkään tapahdu mitään. Tän päivän oon käytännössä nukkunut kokonaan ja vauvakin viettänyt hiljaisempaa eloa, sen verran liikkunut että sentään tietää että siellä vielä ollaan. Mutta hänhän onkin muutenkin...
  15. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mahtavaa Anumarika, valtavasti onnea!! :love: Mulla tiistaille yliaikakontrolliin aika. Tänään en oo pystynyt pahemmin kävelemään, tuntuu että lantio repeää. Kiinnostais tietää mikä tuolla alakerrassa on tilanne.. Että josko täälläkin jotain joskus tapahtuis. Maha on kivikova melkein koko ajan...
  16. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Jäisköhän lapset tekemättä...? :ROFLMAO:
  17. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Kiitos Anumarika! Ja tsemppiä sinne huomiselle, toivottavasti sinäkin saat vauvan nopeasti syliin. :love: Naranalle niin ikään tsemppiä, kuulumisia odotellaan kunhan ennätät. (y) Mä istun nyt koulun portailla (sisällä) ja odottelen esikoista satubaletista. Huomaa ettei selkä tai kroppa...
  18. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Nobelius, mulle tehtiin eppari kans viimeks. Vauva oli vähän jumissa ja pää tullessaan ihan mutkalla ja nenä vinossa, pohdin silloin että ois ehkä saaneet aikasemmin epparin leikata jos ois auttanut. Sen vinopäisyyden ja nestepahkan takia vauva meni sit ihan keltaiseksi ja oltiin 8 vrk...
  19. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mä oon vähän luopunut toivosta sen suhteen että saisin omalla toiminnalla tätä nopeutettua. Siivottavaa en keksi ellen ala lattialistoja hammasharjalla jynssäämään, sauna teki muutamana iltana ja yönä voimakkaampia supistuksia mut ei eilen mitään. Seksi nyt on semmosta pylleröintiä ettei paljon...
  20. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Eipä täällä ainakaan synnytetä. Oon käynyt täällä lueskelemassa mutta ei oo jaksanut kirjoittaa mitään kun ei oo muita kuulumisia kuin samaa "ei oo ei tuu".. turhauttaa ja pelottaa vähän että kuinka isoksi vauva ehtii paisua ja miten ihmeessä sen saa sit ulos.. :X3: Muutenkin vähän stressiä kun...

Yhteistyössä