Hakutulokset

  1. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä meneillä 9 viikko ja pahaa oloa ja väsymystä ihan riittämiin :sick::sleep: Mä vaan oottelen sitä kultaista keskiraskautta. Vielä on 2 viikkoa np-ultraan, meidän ekaan varmistukseen että siellä oikeesti jotain on (vaikka oireet kyllä puhuvat puolesta). Toivotaan parasta. Näissä oloissa on...
  2. P

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka moi kaikille, kaippa se täälläkii on uskottava että pikkunelonen olis tuloillaan. Eka yrityskierros meni vähä mönkään mut tokalla sit tärppäs. Innolla ootan tulevaa :love: 16.9/Pikitsu83/33/TAYS/4. lapsi
  3. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Uskottava se on. Raskaana ollaan :love::love::love: Torstaina ja perjantaina hailu plussa testiin ja nyt selkeempi plussa. Ihanata!! Mä lähetän täältä hirmuisesti plussatuulia kaikille :geek:
  4. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Voi lolu, kuulostaa kamalalta :unsure::cry:. Hali sinulle. Kaikkea tosiaan voi tapahtua.. Mulla menossa taas ihan loppukierto, tai tarkemmin sanottuna kpl 31/28 ( eli yli menty). Eilen testasin puhtaan negan ja seuraavan kerran vasta huomenna jos ei menkkoja näy. Kokoajan kyllä tunne että...
  5. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Mä täällä taas kuulostelen itteeni vähä liikaakin. Viime yönä ku poika herötteli huomasin et tissit oli kipeet (?) ei mulla koskaan normisti. Ja sit ollu vasemman puolista pistelykipua välillä kovasti.... Maanantaina pitäs vissii menkat alkaa (dpo 5 nyt.. Kai), mut plussia tulee tuskin ennen...
  6. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä menossa ovis, monta päivää ollu jo tuntemukset ja haalee viiva ovistestissä mut tänään jo melkein 2 yhtä vahvaa viivaa. On muute kiva ku ollu koko viikon kuumeessa ja flunssassa, mut hitto että en oo antanu periksi "vauvan teossa" :D. Onneks mies ei oo vastustanu yhtään. Viime...
  7. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Joo- yx urpo löytyy meidänkin kotoo :D. Se elokuun vauva-haave vaihtu nyt sitte Syyskuun vauva-haaveeksi (vaikka en aluksi ihan tykänny ajatuksesta et samassa kuussa kun meidän pikkukakkonen, ens vuonna 6v). Uus satsi ovistikkuja ja raskaustestejä tilattu ja tein yhen heräteostoksenkin...
  8. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä ihan masis... Eilen holahti ihan kirkasta verta reilusti pönttöön ja sen jälkeen pyyhkiessä tummempaa, nyt aamulla kans tummempaa vähän. Pelkään et tää oli tässä. katotaa miten päivä menee, alkaako vuotaan kunnolla :(
  9. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    en tiijä ees mikä tuo linkki oli ja mistä pomppas mukaan :D ONNEA Nachsal!! :love::love::love:
  10. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Mä oon koko viikonlopun palellu ihan horkassa (nukkunukki fleeceaamutakki päällä peiton alla :LOL:), ja ihmetelly ku muut on kulkenu kotona t-paidalla :D. Alavatsaa nippaillu myös koko viikolopun just niiku ennen menkkoja...koko ajan pitää käydä tarkistelees että nykkö alko..
  11. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Menkkoja ei sitte tullu lauantaina niinku yleensä (y), tänään ihan vähä vaaleenpunasta pyyhkiessä. Voi että kun tää meniski niinku toivoo. Koska toi ovis oli niin myöhään ni varmaa vasta loppuviikosta voin saada plussaa testiin (tähän asti pelkkää negaa, dpo 10 menossa). iiks... Hermoja...
  12. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Ovis oli sit viikoloppuna ja ens vkoloppuna jo tiijän pitääkö testailla (mulla myöhäinen ovis, siinä kp20-21). Jos ei mun (päiväntarkat) menkat ala viim. Sunnuntaina niin teen testin. Mä kyl oon vähä skeptinen et saatiinko ajotettuu hyvin ku pirhanan pikkujoulut tuli sotkeen väliin :D Elokuun...
  13. P

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Moikka!!! aattelin vaan pikasesti surffata läpi että millasia ketjuja netistä löytyy ja sit osuki tää ryhmä silmään. JES! (y) Aika hassua oli myös huomata että on monta saman ikästä mammaa täällä jutskaamassa :) Eli mä olen 33 vuotias ja meillä on ennestään 3 alle kouluikästä (6v 10kk, 5v 2kk...

Yhteistyössä