Hakutulokset

  1. J

    Elokuu 2017

    Heippa! Mitäs teille muille kuuluu? Joko tuntuu liikkeitä, koska teillä rakenneultraa? :) Ja mites omppu_liini? Kurjaa, että tulee tuommoista ekstraa stressataavaa raskauden aikana. Mullakin oli tosi kovia päänsärkyjä, mutta suunnilleen viikolla 19 loppui aika pitkälti, toivottavasti sinulla...
  2. J

    Elokuu 2017

    Minäkin jännitin tuota äitiyspakkauksen julkistamista! Katselin tiistaiaamuna sitä livelähetystä julkistamisesta. :LOL: Oli kyllä minustakin tosi kivan näköinen paketti! Itsekin olen ajatellut venyttää sen tilaamisen viimehetkeen. Mutta olisi kyllä ihana päästä jo hypistelemään noita tavaroita...
  3. J

    Elokuu 2017

    Kiva Unimaa, että flunssa lopulta loppui! Eikai se mikään ihan mahdottomuus olisi, että nuo sinun hipsutukset olisi ollut liikkeitä, jos ekassa raskaudessakin tunsit liikkeitä kuitenkin noinkin aikaisin :) Meillä lääkärissä kuului reippaat sykkeet ja muutenkin kaikki vaikuttaisi olevan hyvin...
  4. J

    Elokuu 2017

    Moikka :) Yksi Facebook-ryhmä on ollut ja suljettu. Minun tietojen mukaan toista ei ole perustettu. Täällä jännitetään! Torstaina on vihdoinkin tuo seuraava neuvola/lääkäri. Saa sitten kuulla sykkeet ja toivottavasti kaikki on hyvin vielä! Maha kyllä kasvaa, että toivoa on. ajoittain olen...
  5. J

    Elokuu 2017

    En usko, että toksoplasmoosi ihan herkästi maaperästä tarttuu :) jos haluaa varoa, niin käyttää sitten vaikka aina hanskoja ja hyvä käsienpesu hommien jälkeen. Minua ei ainakaan pidättele tuolta pihalta mikään! :LOL: Ostettiin omakotitalo kesällä, muutettiin loppusyksystä ja nyt ei malta...
  6. J

    Elokuu 2017

    Tervetuloa @Lehtoleinikki! Onpas teille sattunut monta asiaa. Toivotaan parasta, että kaikki sujuisi mahdollisimman hyvin. Varmasti sinua tuo raskaus kyllä pohdituttaa, mutta hyvä, jos pystyt kuitenkin myös vähän nauttimaan. Toivottavasti pahoinvointi ei veny sinulla kovin pitkäksi, vaikka...
  7. J

    Elokuu 2017

    Kiva, että ultrassa hyviä uutisia :) auts tuo mahatauti! Hyvä, jos hellitti äkkiä. Mulla ei kyllä myöskään ole ollut mitään erityisiä mielitekoja. Pahoinvoinnin aikaan sitä yritti keksiä aina jotain, mitä vähän tekisi edes mieli, mutta eipä mitään varsinaisia himoja ole ollut missään vaiheessa o_O
  8. J

    Elokuu 2017

    Mitäs teille kuuluu? :) Onnea sokeripalalle vielä uutisista! Mulla alkanut nyt murhetuttaa taas kun on pari viikkoa kun ne sykkeet kuuli viimeksi. Jännä että vaikka oli jo niin itsevarmoilla mielin, niin sieltä se epävarmuus taas iskee. Kolme viikkoa seuraavaan neuvolaan (n) en malta odottaa...
  9. J

    Elokuu 2017

    Täällä ollaan, vointi sen verran normaali, että ei edes tiedä mitä kirjoittelisi. Mutta sen verran vaan, että tsemppiä niiden olojen kanssa! Kyllä ne parin viikon sisään pitäisi helpottaa (y) Paino on kyllä varmaan kaikille naisille arka paikka, mulle myös! Onhan sitä hyvä seurailla, mutta ei...
  10. J

    Elokuu 2017

    @ginga kiva jakaa tuntemuksia tässäkin asiassa :) mulle mies sanoi, että ihan turhaan ajattelee, mitä työnantaja on mieltä, varsinkin jos työpaikka ei ole ehdottomasti sellainen, jossa haluaa sitten aikanaan jatkaa. Sulla tilanne tietenkin sitten siitä kurja, jos mahdollisia työnantajia on...
  11. J

    Elokuu 2017

    Kiitos @Sokeripala :) Näinhän se kyllä on. Ei pitäis olla tällainen nyhverö näissä asioissa, että aina vaan nöyristelee! :whistle:
  12. J

    Elokuu 2017

    Me ollaan noita vaunuja katseltu torista, kun ajateltiin ostaa käytetyt. Siksi hyvissä ajoin, kun ollaan ihan pihalla näissä asioissa ja ajateltiin, että jos käytetyt ostaa, niin parempi olla kärppänä liikenteessä, että on valmiina, jos myyntiin tulee siistit sopuhintaan :D Olen yrittänyt...
  13. J

    Elokuu 2017

    @amijo Minulla on tuollainen sovellus kuin gravid&baby. En yhtään tiedä onko se, mitä haet. Kuvia sillä ainakin saa ja vauvan synnyttyä pystyy jatkamaan sovelluksen käyttöä vauvan tiedoilla. Instagram-yhteyksistä en tiedä mitään o_O
  14. J

    Elokuu 2017

    Minäkään en facebook-ryhmässä ole mukana :) täällä kyllä harmillisen hiljaista... lueskelin ajankuluksi jokin aika sitten syyskuisten ryhmää ja siellä oli niin vilkasta. Meillä oli eka neuvola joulun takia viikolla 7+6, maanantaina olin toisella käynnillä 12+5 (tai 13+3, kun nt-ultrassa muuttui...
  15. J

    Elokuu 2017

    @Unimaa Minulla on ollut kanssa noita ajoittaisia tykytyksiä. Oletin vaan, että raskauteen liittyy. Kaikenlaista vaivaa sitä onkin o_O
  16. J

    Elokuu 2017

    Voimia teille! Tuntuu todella pahalta teidän molempien puolesta. Näinkin pitkällä kuitenkin :(
  17. J

    Elokuu 2017

    Hyvin todennököisesti kone on sekoittanut kahden sikiön sydänäänet ja mahdollisesti vielä sinunkin sykkeen siihen joukkoon. Sairaalankin parhaimmat KTG:t saattaa kaksosraskauksissa tehdä tuota sykkeiden sekoittelua. Ja nuo kotilaitteet varmasti tekee sitä vielä herkemmin :) Tsemppiä! Kaksoset...
  18. J

    Elokuu 2017

    Älä ole kovin murheissasi :) varmasti voi olla mittaheittoa esimerkiksi sikiön asennosta riippuen. Myös eri mittaaja voi vaikuttaa. Tässä vaiheessa kyse on todellakin milleistä, joten nautit vaan nyt siitä, että olet sykkivän sydämen nähnyt ultrassa (y)
  19. J

    Elokuu 2017

    Mukavaa joulua elokuisten odottajille! :love:
  20. J

    Elokuu 2017

    Mekin nyt sitten käytiin tänään varhaisultrassa :) ei tarvitse enää jännittää, koska siellä näkyi pieni ihmisen alku ja sykkivä sydän :love: Menkkojen mukaan la 2.8. mutta sikiön koko vastasi nyt 8+2 eli la olisi 31.7. Itse elän kyllä tuon toisen päivän mukaan. Eihän sitä tietoihinkaan muuteta...

Yhteistyössä