Hakutulokset

  1. A

    ~Elokuiset 2020~

    Veikkaan että tämä on vähän luonnekysymyskin, että kuinka paljon haluaa rauhaa vauvan kanssa. Esikoinen on jo 10v ja silloin nuorempana en osannut itse edes miettiä että voisin rajoittaa vierailijoita sairaalassa sekä kotona heti synnytyksen jälkeen. Olin todella kipeä ja sitten tulee miehen...
  2. A

    ~Elokuiset 2020~

    Kävin tänään varhaisultrassa. Siellä oli raskaus oikeassa paikassa ja sydänkin sykki :love: Vastasi 6+5, kun sovelluksien laskurit näyttää jo 7+2. Minulla kumminkin yleensä ovulaatiot myöhemmin kierrossa ja katsoin että vastaa hyvin raskaustestejä jotka tein tuo 6+5. Viikon päästä ensimmäinen...
  3. A

    ~Elokuiset 2020~

    Minulla myös aika vähäiset oireet. Rinnat kipeät (mutta ei niin kipeät kuin alussa), hajuaisti ehkä herkempi (on muutenkin herkkä), yöllä joutuu pari kertaa käymään pissalla. Ei siis minkäänlaista pahaa oloa, ei kamalaa väsymystä eikä vatsakipuja. Ei oikein voi kuin odotella. En yhtään muista...
  4. A

    ~Elokuiset 2020~

    Listaan voisi laittaa seuraavalla päivityksellä Aileen LA 15.8, 2. lapsi :) Täällä unet jääneet vähemmälle. Illalla ei meinaa saada unta kun ajatukset pyörii ja aamulla herää aikaisin vessaan kun rakko painaa. Flunssa yrittää iskeä ja iltaisin vatsassa pieniä tuntemuksia. Oireet on vähäisiä...
  5. A

    ~Elokuiset 2020~

    Soitin nyt sitten kuitenkin neuvolaan ja varasin ajan, ettei jää liian myöhäiseksi. Neuvolan laskujen mukaan nyt olisi 5+0, mutta epäilen kyllä että maksimissaan on 4+5. Laskurit netissä näyttää 4+3 ja 4+4 o_O Keskenmenneessä raskaudessa en päässyt pahoinvointiasteelle saakka ja -08 kun olin...
  6. A

    ~Elokuiset 2020~

    Meille kuuluu varhaisultra kunnalliselta, kun on oltu hoidoissa, vaikkakin ollaan pidetty tässä taukoa. Iloinen yllätys, jollei nyt joku soita perään ja peru. Ajan sain 30.12 eli 3 viikon päästä näkee. Tein aamulla digin ja se näyttikin vko 2-3 eikä 1-2, eli ovulaatio ehkä olikin aiemmin...
  7. A

    ~Elokuiset 2020~

    Hei! Tein haalean plussan torstaina ja eilen lauantaina toisen testin, jossa tosiaan oli kaksi kaunista viivaa :love: Aivan uskomatonta. Yritetty on 3 vuotta ja koko aikana saatu yksi plussa, joka suruksi keskeytyi heti aluunsa viikolla 6. Tuosta keskenmenostakin on kohta jo 2 vuotta. En ole...
  8. A

    Letrozol & ovulaatio

    @vuuti Täällä myös 3. letrokierto näyttäisi loppuvan negaan. Meillä kyllä vielä yksi kierto letroilla. Toisaalta haluaisin pitää taukoa jo nyt tai ehkä viimeistään sitten sen 4. kierron jälkeen. Alkaa ahdistaa koko ajan enemmän tämä yritys. Ja olin marras-joulukuussa superdieetti simplellä 6vko...
  9. A

    Letrozol & ovulaatio

    Voisin liittyä mukaan keskusteluun :) Kunnallisella hoidot aloitettu elokuussa letrozolilla. Ensimmäisessä kierrossa oli ultra kp 11 ja silloin oli 12mm follikkeli. Ovis tuli kp 17 tikutuksen ja lämpöjen mukaan. Ohjeena oli mennä 4 kiertoa näin ja ensimmäisen kierron jälkeen ilman ultraa kun...
  10. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Hannaah Muistelen että valkovuoto lisääntyi ennen plussatestiä tai siinä tienoilla, mutta muutoin on ollut kuiva kausi ovulaatiosta uuden kierron alkuun. Joillakin kyllä on alkanut jo miltei ovulaation jälkeen, mitä olen palstoilta lukenut. Oma ovulaatio oli ja meni. Hirveän hitaasti menee...
  11. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Minji Miksipä ei 32v...ya 10/16...km 2/17 rv 7...yk 6 km jälkeen ja käytössä letrozol Ovulaatio tuli ja meni kp 16. Tosiaan vedenjuonti lisäsi limoja verrattuna edelliseen letrokieroon. On nyt ollut ovulaation aikaan pientä tiputtelua, että huomaa kyllä siitäkin että jotain on tekeillä...
  12. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Täällä on ollut puhetta oviksen tikuttelusta. Olen nyt 6viikon Superdieetti simplellä ja vedenjuonti vähän vaikeuttaa tikuttelua. Testeissä yleensä kehoitetaan testaamaan klo 12-20 välillä kun lh on erittyy parhaiten, mutta on ollut pakko testata aamun toisesta virtsasta, kun päivän muut on niin...
  13. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Minji Meillä oli keskenmenneen raskauden aikoihin yritystä takana jo 1v3kk. Sain polilla keskenmenon yhteydessä lääkäriltä merkinnän tietoihini, että 6kk kuluttua keskenmenosta jos raskaus ei tärppää pääsen lapsettomuustutkimuksiin koska oli pitkät kierrot. Ja tosiaan on ollut koko ajan...
  14. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @henttis Olenkin pohtinut mitä sinulla kuuluu :) Oltiin samassa plussanneiden ryhmässä helmikuussa. Täällä taistelujen ja pettymyksien jälkeen päästiin myös lapsettomuushoitoihin ja ensimmäinen letrokierto on nyt menossa. Mitään muuta oireita ei niistä tullut kuin kivulias ovulaatio, jonka...
  15. A

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Voisin myös tulla ketjuun mukaan :) Kohta on 2 vuotta yritetty, keväällä keskenmeno ja nyt puoli vuotta siitä päästiin julkiselle puolelle hoitoihin pitkien kiertojen vuoksi. Olin onnekas kun sain silloin keskenmenon yhteydessä lääkäriltä merkinnän papereihin hoitojen aloituksesta ilman että...
  16. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Tulin pitkästä aikaa tänne moikkaamaan! Vähän aikaa kirjoittelin, mutta aika vähän on mitään kuulumisia tai etenemistä tapahtunut helmikuisen keskenmenon jälkeen, ettei ole ollut kerrottavaa. Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen kesti lähes 90 päivää ja lyhyemmiksi olen välillä saanut...
  17. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @mira.flower Yritystä on nyt takana päälle 1,5vuotta ja on tässä ajassa ollut 4x30päivän kierto. Muuten ovat 40-90 päivää. Toki tämä keskenmenon jälkeinen oli varmaankin pisin ikinä. En muista kuinka paljon ovat heitelleet ennen esikoista. Tässä välissä on ollut pillerit tai nuvaring käytössä...
  18. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Moikat kaikille! Pahoittelut kaikille uusille, että olette joutuneet kokemaan keskenmenon tuskan :cry: Olen pitänyt yrityksestä pientä taukoa, kun tämä helmikuun keskenmenon jälkeinen "kierto" on kohta kestänyt 90 päivää jo. Oireista ja lämmöistä bongasin oviksen 12 päivää sitten kumminkin ja...
  19. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Täällä kp 48 ja ovistestit on tällä viikolla vahvistuneet. Tänään aamulla pc testiviiva ilmestyi ennen kontrollia, mutta kuivana ei näytä mielestäni edes yhtä vahvalta kuin kontrolli (n) Pitää testata illalla vielä. Raskaana en ole kun lämmöt on edelleen alhaalla ettei ovulaatiota ole kyllä...
  20. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Pahoittelut keskenmenosta @Vilmalotta :cry: onneksi pääset tutkittavaksi, olisin itsekin tuossa tilanteessa vaatinut päästä. Näyttää olevan paikkakuntakohtaista miten hoidetaan jälkihoito näissä :( Onnittelut @Ensikatse :love: ihania uutisia! Tavallaan sitä voisi onnitella kaikkia keillä on...

Yhteistyössä