Hakutulokset

  1. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mi Ei olla käyty. Eikä varmaan käydäkkään. Ei olla käyty eikä käydäkkään. Mää en muuta teekkään kun itken. Viimisiä vuosia kun vois raskautua ikä tulee vastaan. Miehelle tää on ehdoton ei. Sano että jos ei normi menetelmällä tule niin näin on tarkoitettu. Ei halua että kiveksiä ronkitaan ja...
  2. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyy tuli selkanen pommi että oon vaan itkenyt itkemisen perään. Miehellä uusinta simppatesti ens viikolla ja nyt totaali kieltäytyminen että ei mee. Sano että asennoitunut ettei omia lapsia saa. Ei halua mennä uusintaan koska jos siittiöitä taas 0 niin on lopullista. Että mielummim siinä uskossa...
  3. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mää menin kans yk:ssa sekaisin kun tuli vuosi täyteen. KaiKniitä joku 20-30 jo on..
  4. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    @VauvaHaaveilija89 En ole koittanut vadelmalehtiteetä. Mustä voi ostaa? Mihin muuhun tuo auttaa? Monet tuntuvat sitä käyttävän.
  5. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minkäpituisia teidän kuukautiset on? Oon nyt miettinyt onko kuukautisten pituudella jotain vaikutusta raskautumiseen? Mulla kp 4 tänään. Yön aikana tuhruttanut vähän. Eli periaatteessa vuotoa 3pv tää päivä voi viä tuhruttaa ja huomenna loppu.
  6. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Saa nähä kuin etenee vai eteneekö. Minä kuitenkin meen ens ke verikokeisiin. Miehellä simppatestien uusinta mutta tosiaan ahdistu ihan täysin. Ehkä se on niin lopullista että jos tämäkin testi yhtä huono kun se ekakin niin se on niin lopullista. Tuntuu et sen miehisyyskin riippuu nyt...
  7. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Muutin omat tiedot. Tänään kp 1. No tässä kuussa edes vähän tapahtuu meidänkin saralla jotain. Mies menee uusinta simppatesteihin loppukuusta ja mun pitäisi varata aika verikokeisiin. Saatiin myös paperit täytetyäväks ekalle käynnille. Mut eka käynti varataan vasta kun on käynyt testeissä ja...
  8. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    TOIVEENA VAUVA :love: 8.2.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Viipulainen..........19/28.............yk7 Nadine88.............29/28-34.......yk4 Tänttähäärää.......1/23-29 ......ya 10/16 Nelliida.................5/28-30......yk8 Pocahontas-.........18/24-34........yk12...
  9. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hah.. Eiku nii just näin..unohdin tuon kp 1 tietty joo kierto loppuu. Kiitos @viipulainen
  10. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://i8.aijaa.com/t/00529/14520645.t.jpg[ Vääntäkää mulle selko kielellä rautalangasta kun en ymmärrä kiertoani Tänään 27/23-29 mutta jos laitan menkat alkaneeksu tällepäivälle kierto onkin 26 päivää. Miten se 27 voi muuttua 26..??
  11. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla on nuo halut vaan lisääntyneet kun täytin 30v.(nyt siis tänävuonna 36v) Nyt tosiaan viime kuussa meillä oli 20kertaa seksiä. Ja tänäänkin oli pakko saada vaikka alamahakipu oli kauhea. Ihmekyllä yllätyin kun ei tullut nyt verta. Kuitenkin jo 25/23-29 ylensä lähellä menkkoja ilmortanut...
  12. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Menkat alkamassa.. Pian.. Eilen yöllä 02.00 itku kohtaus, syytä ei ollut mutta ahdisti.mies heräs ja tunti hereillä ja halittiin. Tänään KYLLÄ pms jyllää edelleen pahana ja alavatsakipuja on.
  13. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aivan kauheasti tullut tekstiä. Käyn lukemassa1-2 kertaa päivässä. Kuten muutamalla muullakin. Niin harmitus siitä tä että en voi itse tulla raskaaksi. Harmittaa todela paljon, välillä itkettääkin. Ja nyt pms kourissa niin kyllä vituttaa. Välillä ajatustasolla käyn että entä jos vaihdan miestä...
  14. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mikä mua vaivaa eilen dpo 3..Täys kuivuus, alkuun olin ees vähän kostee mut ssssshui kaikki lähti eikä mikään auttanu vaikka olin tosi kiihottunit. En oo tottunut tälläseen. Ku oon aina ihan märkä.. Siis aina.. Mut ei nyt.. Kääk
  15. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuli tuosta mieleen..En itekkään hypi ilosta loppuvuoden lapsesta. En haluaisi lasta joulu-tammikuussa. Joulukuu on ihan nou nou. Mun 3 lapsista syntyny kesällä. Olen raskautunut heti ja oon voinut laskea koska olis hyvä raskautua. Kesä vauvoista tykkään. Ei tarvi pukea paljoakaan. Nyt kun...
  16. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei ole mitään sanottu. Gynellä ja lääkärillä käyty (useemmallakin kun kesällä tehtiin loop) Kiero kuulemma ok. Vaikka oon ihmetellyt että voiko noinkin suuri heitto olla. Nyt jonotetaan lapsettomuushoitoihin että kai mutkin jossain vaiheessa tutkitaan. Miestä tutkittu nyt kun todettiin että...
  17. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ei kyllä voi ainakaan yrityksestä olla kiinni. Sydämmet on seksipäiviä =) Huomasin että koko tän viikon katsoin ja kyhnäsin miestä se on niiiiiin komeen seksikäs.(Se oli tietokeneella niin hyökkäsin sen syliin hyvä etten perässä menny koko aika) Tänään dpo 1 Olisin voinut ekaa kertaa...
  18. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Tsrmppejä tupakoimattomuuteen. Mulla tuo ovis sahaa misä millonkin. Nyt perehdynkin pelkästäät tutkaileen saako tuohon mitään selkoo. Välilä kierto 23 seuraavassa29 ja sit voiki olla taas siltä väliltä. Joskus ovis ollut jo kp 10 ja nyt tässä...
  19. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tässä nyt viä koko kierto.
  20. T

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/Vxyumt][/url] Kp 15 Kyl se ny maar on ovisplussa. Pakko olla =) jeah

Yhteistyössä