Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Jos herää enempi kysymyksiä, ni laita koodia. Autan mielelläni 😊 Tai jos mahdollista, niin poikkea äitiysfyssarin luona tässä raskauden edetessä, saat itsellesi sopivat muokkaukset eri liikkeisiin. Lajit joissa tulee juoksua, hyppyjä ja suunnanmuutoksia sekä pelataan isojen painojen kanssa, ni...
  2. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Äitiysfyssari täällä hei!! Noiden kysymysten ja treenaavien äitien kanssa teen päivittäin töitä, joten oon melko kärryillä tästä. Liikkeiden osalta melko vapaa taival sinne rv16-20 asti. Kun vatsa alkaa kasvaa, niin jo itse raskaus kuormittaa kroppaa ja venyttää kudoksia. Siksi kannattaa...
  3. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Täällä taas äsken työpäivän lomassa kurkattiin työkaverin kanssa mun mahaan. Siellä pieni ötökkä puksutti menemään. Hän totesikin, että kun tää on yllättäen ja salaa (pillereiden läpi) sinne mahaan muuttanut, niin jatkaa valitsemallaan tiellä. Ei meinannut millään pysyä kuvissa, että oltais...
  4. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS @eniramainen / 11.7. / 2. / HUS...
  5. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Varhaisultralle, jos kovasti polttelee meno, niin suositus että raskaus olisi viikolla 6+2 - 6+3. Silloin syke useimmiten jo näkyisi ja alkiosta näin helpompi ottaa mittoja. Sykkeen perusteella pystyy kuvaruudulla suunnistamaan, että missä on pää ja missä pylly.
  6. T

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Heippa! Mäkin täältä varovaisesti hyppään mukaan. Tänne olisi kolmas pieni tuloillaan, todellinen ylläri ja taistelija, sillä minipillereiden läpi tarttunut mukaan matkaan. Ei siis ollut mitään hajua kierrosta, ovulaatiosta tai muusta, mutta alkuraskauden ultran perusteella la olisi 5.7. Mulla...
  7. T

    Elokuiset 2019

    Minä myös laitan ihan just viestiä! Jos pääsis jakamaan ajatuksia.. :)
  8. T

    Elokuiset 2019

    Tervetuloa @Kassu93 Lahteen. Jos oot menossa Maijulle, niin oot hyvissä ja osaavissa käsissä.
  9. T

    Elokuiset 2019

    Täällä kanssa varhaisultrassa käyty, tosin vähän hätähousu kun on, niin vielä ei näkynyt sykettä. Olin siis laskenut olevani rv 6+2, mutta ultrasta saatujen mittojen jälkeen putosi kolme päivää pois eli rv 5+6. Siellä siis näkyi ruskuaispussi ja alkiokin pussin kyljessä, mutta vielä ei sykettä...
  10. T

    Elokuiset 2019

    @Tiialiina83 , mä kanssa oon esikoisen kanssa osallistunu sikiöseulontaan (niihin tavallisiin) rv12 ja rv20. Ei mulle ainakaan oo sieltä mitään pahaa tullut vastaan, rv20 näkyi että istukka oli lähellä kohdunsuuta ja sen vuoksi kävin uudestaan vielä rv24, jolloin todettiin että kaikki hyvin ja...
  11. T

    Elokuiset 2019

    Ja @pandanen , mulla myöskin erittäin hyviä kokemuksia Perhe-Artesta Lahdessa. Ensimmäistä odottaessa olin ihan vauhko ja kävin varmaan kolmen kunnallisen puolen ultran lisäkksi kolmesti tai neljästi Perhe-Artella varmistamassa, että onhan kaikki kunnossa.. :whistle: Mutta mun mielestä oli kyllä...
  12. T

    Elokuiset 2019

    Ja viikkodigi näytti tänä aamuna 2-3viikkoa eli kyllä siellä jotakin tapahtuu :)
  13. T

    Elokuiset 2019

    Ehkäpä mäkin uskallan varovaisesti liittyä mukaan, plussattu tänään ja päivistä ei täyttä varmuutta ole, mutta ehkä rv4+3.. Toista pientä odotettais meidän perheeseen. Ensimmäinen tuli pitkän taipaleen kautta hoidoilla. Lievästi rakkulaiset munasarjat, pitkä e-pillereiden syönti + kilpaurheilu...
  14. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Tänne syntyi pikkuinen poika 24.5., 12pvä yliajalla. Synnytys meni ihan hyvin, viime metrejä hieman imukupilla avustettiin. Nyt kolme viikkoa opeteltu tätä elämää, aika ihanaa :love:
  15. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Joko täällä on paljon vauvoja?? Mitä kuuluu?? Täällä la ohitettu ja poika edelleen yksiössään.. Muuten ei paha, mutta öisin ahdistaa, kun vaan kyljellään voi nukkua ja kyljen kääntäminen unissaan ei onnistu. Aina siis herääminen, mahan kääntö toiselle puolen ja uudestaan uneen. Tänään oli...
  16. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Heipat kaikille! Täällä alkaa myös olemaan koti valmiina uudelle tyypille, vaatteiden silitystä enää jäljellä. Sairaalakassi ja vauvan kassi pakattu jo useampaan kertaan, ku mieli muuttuu, että minkä bodyn sitä kotiin lähteissä oikeen pukee :LOL: Olo ollut tosi hyvä, en voi vielä kehuskella...
  17. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Onnea @Elysee pikkuneidin johdosta :)
  18. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    No mä lähen tähän äippäloman kärkeen vielä käymään viikon lapissa hiihtelemässä ja relaamassa. Rauhotun sitten kotiin. Pinnasängyn kasaus, vaatteiden pesu ja vauvanhuoneen verhot olis lomalistalla :) Toukkis ja sintti rv33+0
  19. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Täällä huomenna edessä viimenen työpäivä :confused: Mitähän sitä sitten pitäis tehdä.. Alkaa ilmeisesti se todellinen ODOTTAMINEN :) Pari kuukautta ja vauvoja on jo meistä monella. Hurjaa!! :love:
  20. T

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Saako olla utelias @AuroraBorealis32 , missä kävit kuvattavana? Oon nimittäin ite miettiny samaa ja pohdin, että missä kävisin..

Yhteistyössä