Hakutulokset

  1. S

    nielurisaleikkauksesta

    lupasin hoitaa kaverin lasta kun vie toisen lapsensa nielurisaleikkaukseen. ajattelin että siinä ei koko päivää mene mutta nyt äiti ilmoitti että iltapäivään menee ainakin tai voi olla että iltaan asti?? häh meneekö siinä noin kauan?? onko kenen lapselta leikattu nielurisat,oliko kipeenä kauan?
  2. S

    Samsonite matkasänky

    Onko jollakin kokemusta seuraavasta matkasängystä? Tai mielipiteitä? http://www.vauvatalojohanna.fi/article/view/356/1/122 Ainoa mikä mietityttää on oikeastaan se, että vauva on sitten ihan lattian rajassa ja jos siellä vetää.
  3. S

    Samsonite matkasänky

    Mielipiteitä tällaisesta matkasängystä? http://www.vauvatalojohanna.fi/article/view/356/1/122
  4. S

    Mitä olette ostaneet 4 v pojalle synttärilahjaksi?

    En keksi mtn :whistle:
  5. S

    rippilahjasta

    Hei! olen ajatellut ostaa kummitytölle rippilahjaksi kaulakorun siis ristin. Itse tykästyin Kalevalakorun risteihin ja niistä illusia( tai joku semmonen nimi). Nyt mietin vain et tykkääköhän 15v. sellasesta vai enempi perinteisestä kultaisesta rististä?
  6. S

    Lähteekö tollasesta sohvasta mis mokka kangas

    tyypistä kangasta niin helposti limsa kun kaatu, mitä laitan siihen, on viä beige.. help help :attn:
  7. S

    Jippo ja Jekku

    Nyt olis täällä kaks tyttökissaa vailla kotia! Tytöt ovat melkein vuoden ikäiset siskokset. Annetaan hyvään kotiin. Meillä ei mahdollisuutta pitää koiran takia,koira kun ei hyväksy tyttöjä. Voidaan vaikka tuoda uuteen kotiin,kunhan vaan saa rakastavan kodin. Ollaan apulaan laitettu ilmoitus...
  8. S

    Nummi-Pusula, Nummen keskusta

    Asuuko kukaan teistä siellä? Millanen paikka? Ollaan sinne muuttamassa,olis kiva kuulla mielipiteitä paikasta...
  9. S

    3-4kk yöheräilyt tissille

    Kuinka usein teidän 3-4kk herää tissille yöllä, jos heräävät?? Meillä 3kk, herää 2h välein tissille.. odotan vain et saisi tiukempaa tavaraa sisään, et nukkuisi edes joskus 3h..
  10. S

    Kauanko ootte jonottanut hobby halli asiakasp.jos puh soit?

    Oon kohta 10 min soittanu, tuntuu että niitten puh on vähän tukossa :kieh:
  11. S

    timmy rattaista

    Hei! Tietääkö kukaan paljon pääkaupunkiseudun lastentarvikeliikkeissä maksavat Teutonian Timmy rattaat? Tampereella halvin tarjous jalkapeiton kanssa on 320 e. Kiitos jos joku viittii vastata.
  12. S

    Mitä tilalle kun liha ällöttää (raskausaikana)

    Tuosta vegaanijutusta tuli mieleen... Olen ihan lihansyöjä, kaikki käy, mutta.... Nyt olen vko 18 raskaana, ja pikkuhiljaa kaikki liha on alkanut oksettaa. Ensin meni into kunnon pihveihin, sitten kanaan ja suikaleihin. Ainoa liha mikä menee on keittetty jauheliha- siis ihan vähän keiton...
  13. S

    kertokaas

    oon ens kuussa menos mieheni kans naistenklinikalle lapsettomuuden takia. Mitä ne siel tekee ekalla käynnillä? Kiitos teille jotka osaa vastata
  14. S

    kertokaas

    oon ens kuussa menos mieheni kans naistenklinikalle lapsettomuuden takia. Mitä ne siel tekee ekalla käynnillä? Kiitos teille jotka osaa vastata =)
  15. S

    vauvan syömisongelma

    Kaipaisin tukea meidän tilanteeseen eli tyttö 7kk ei suostu syömään muuta kuin rintaa. Aloitin maisteluannokset 4kk iässä ja edelleen kiinteää menee tl kerralla jos sitäkään.Kääntää pään pois tai yökkää tai alkaa itkemään. Ei oikein syö tuttipullostakaan, puhaltaa ja purskuttaa pulloon. Velliä...
  16. S

    vakuutuksen vuosimaksu?

    Minkä hintaisia vakuutuksia teidän taaperoilla on? Meillä on Nordean tapaturma- ja hoitokuluvakuutus, maksaa vuodessa n. 300 e. Olisi kiva tietää muita hintoja!
  17. S

    Milloin kasvot menosuuntaan?

    Poika on nyt 1v ja 3 kk ja istuu Gracon Cosmicissa selkä menosuuntaan. Jalat osuvat jo kuitenkin vähän penkkiin. Painoa n. 10kg, pituutta 80 cm. Milloine olette kääntäneet lapsen naama menosuntaan, onhan se nyt kai jo turvallista tuon kokoisella?
  18. S

    yhdistelmien pyöristä

    Tietääkö kukaan saako n.8v. vanhoihin emmaljungan yhdistelmiin ilmakumipyöriä ja mitä ne mahtais maksaa?
  19. S

    Lantiopohjanlihaksista

    Onko teillä kellään synnytyksen jälkeen tuntunut, että koko alapää on löysä? Ja onko kellään havaittu oikeasti kohdunlaskeumaa yms? Itsellä jouduttiin repimään synnytyksen jälkeen istukka irti, niin tuntui, että koko kohtu tipahti asteen alemmas. Auttaakohan tähän pelkkä...
  20. S

    maidoton kaurapuuro keittämättä?

    Tietäisikö joku jonkun kaurahiutale/jauho merkin josta saa puuron keittämättä? Siis vain kauran kiehuvaan veteen sekoittaen. Normaali lastenpuurot ei käy kun niissä on kaikissa maitoa ja lapsella on maitoallergia. Ollaan lähdössä reissuun ja tuli vähän paniikki kun ainoa sallittu vilja onkin yht...

Yhteistyössä