Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuiset 2018

    @Risukko meinaatko mennä varhaisultraan? :) Mä luotan vähän siihen, et huonot olot ja väsymys alkais vasta parin viikon päästä, saa nähdä miten käy :D
  2. N

    Maaliskuiset 2018

    Mä plussasin hyvin hyvin haaleasti maanantaina ja nyt oon seuraillu plussan tummumista :) Tänään on 4+1 ja la on menkkojen mukaan 8.3 ja oviksen mukaan 10.3. Varhaisultraan kovasti haluaisin, pelottaa vähän jos onkin tuulimuna/kohdunulkoinen/muuta, niin olisi kiva tietää mahdollisimman pian...
  3. N

    Ekaa kuumeilevat, joiden mies ei ole vielä valmis.

    @eevas joo, mua vähän pelottaa kans se yrittämisen alottaminen ja mitä fiiliksiä se tuo mukanaan :LOL: Jos siis sitä tarkoitit. Tähän kun tuo vielä mahdollisuuden raskaudesta, sen kaiken odottamisen, jännäämisen, tunteet laidasta laitaan, niin huhhhuh:ROFLMAO: Tai kyllä sitä nyt varmasti kestää...
  4. N

    Ekaa kuumeilevat, joiden mies ei ole vielä valmis.

    Moi kaikki! Mulla sama tilanne, ite kuumeillu yllättävän paljon kesästä asti (sillon se jotenkin alko vaan yhtäkkiä), mutta mies sanoi, ettei ole vielä valmis. Ollaan kuitenkin puhuttu, että joskus loppukeväästä tms. voitais alottaa yrittäminen, joten toivon, että ehtii siihen mennessä...

Yhteistyössä