Hakutulokset

  1. G

    Elokuu 2017

    @Jennikp Hyvin tähdätty :ROFLMAO: Toivotaan kuitenkin että ei nyt noro tarttuis! @Lehtoleinikki teillä onkin jännät paikat jo heti alusta!Toivotaan että kaikki menis hyvin :) @-jennica- Yökötystä ja heikotusta on jos ei pidä huoli ruokailuista. Mutta ei sentään enää tunnin välein tarvi...
  2. G

    Elokuu 2017

    @Sokeripala täällä toinen puutarhahirmu. Nyt ei vaan oo jaksanu samalla innolla taimia kasvattaa, tässä vaiheessa yleensä ollut jo chilit ja paprikat kasvamassa. Mietin että karsin vähän tänä vuonna kun en usko että sitä intoa ja energiaa samalla tavalla riittää kuin aikaisempina vuosina. Mutta...
  3. G

    Elokuu 2017

    Nt-ultrassa kaikki hyvin! :love: siellä se pikkuinen kölli ja pienen hätistelyn jälkeen potkiskeli ja käsiä heilutteli! On se hullua ja ihanaa nähdä kun toinen siellä liikkuu, jotenkin aivan käsittämätöntä että siellä minun sisällä on oikeesti elävä pieni ihminen :love::love:... Kyllä se varmaan...
  4. G

    Elokuu 2017

    Tervetuloa uudet! Huomenna nt-ultra,jännittää! Olot on tasaantuneet jo sen verran että pystyy jo melkein normaalisti liikkumaan. Pitkän levon jälkeen kunto on kyllä melko olematon mut mukava että pystyy jo vähän touhuileenki :) ginga ja Pirpana 12+3
  5. G

    Elokuu 2017

    Varmasti on läheisille yllätys! Mutta ihana sellainen :love:. Mun on kans pitäny syödä jatkuvasti, muuten iskee heti huono olo. Nyt se on jo vähän helpottanut, ei tarvi jatkuvalla syötöllä syödä. Lisäksi mua on vaivannut heikotus ja ällötys nii ei oo päässy liikkumaankaan,hädintuskin kauppaan...
  6. G

    Elokuu 2017

    @Jennikp miehesi on kyllä täysin oikeassa tuossa, jos itselläkin olisi enemmän vaihtoehtoja niin en miettisi näin tarkkaan. Olen nyt kuitenkin vakituisia paikkoja koittanut hakea, se ei tunnu niin nololta jos siitä jäis pois hetkiseksi. Mutta kun niitäkään ei hirveesti tunnu olevan... Täytyy...
  7. G

    Elokuu 2017

    Heippa pitkästä aikaa!Kiirusta on pitäny, sen takia ei täällä ole tullut käytyä. Viime viikolla kävin verikokeissa ja vielä pitäis hetki jaksaa oottaa ultraa joka on 13.2. Olot on jo paremmat kuin aikaisemmin, heikotus jäänyt vähemmälle. Silti pitää muistaa ottaa rauhallisesti, ei vielä oikein...
  8. G

    Elokuu 2017

    @KeepGoing Oon tosi pahoillani! Voimia sinne :cry: @Sokeripala Mukava kuulla että siellä molemmat voivat hyvin! Itelläki tuskastuttaa pitkä odotus siihen nt-ultraan. En oo siis saanu edes koko ultra aikaa vielä kun huomenna on eka neuvola, mutta jos se vasta 12+ tehdään niin siihenhän on vielä...
  9. G

    Elokuu 2017

    Täällä tuntuu että vointi menee vähän niinkuin aalloissa, välillä on parempia päiviä ja välillä huonompia. Heikottaa, oksettaa... jatkuva syöminen auttaa. Oksentaa ei oo silti tarvinnu kertaakaan, lähellä on ollut. Nyt uutena pakkasella jos suun kautta hengittää nii heti tulee yökkäys, samaten...
  10. G

    Elokuu 2017

    Oispa hurjaa jos saatais kolmas tupla odottaja tähän ketjuun!:LOL:@Omppu_liini
  11. G

    Elokuu 2017

    Ulrassa käyty ja siellä pikkuinen pötkötteli :barefoot::love:Sydän puksutti kauheeta kyytiä ja hän jopa pikkusen liikahtiki. Mä luulin että vasta myöhemmillä viikoilla alkaa liike mut niin se gyne meinas :) Oli muutenki jotenki kauheen kiva ja symppis gyne, sanoi että kaikki näyttää oikein...
  12. G

    Elokuu 2017

    Hyvin mahtuu vielä mukaan, tervetuloa uudet! @Unimaa itsellä ei oo aatooppista ihottumaa joten en oo kikkakolmosia testaillu. Satuin kuitenkin lukemaan että tiettyjen probioottien käyttö viimeisellä kolmanneksella/imetyksen aikana saattais ehkäistä tai ainakin helpottaa vauvan atooppisen ihon...
  13. G

    Elokuu 2017

    Aika mielenkiintoista, tietenkin jos tulee se 2 kala-annosta viikossa täyteen niin silloinhan kalaöljykapselit on täysin turhia. Itellä ei tämä kyllä ainakaan täyty ja oon siksi syöny kapseleita. Mainitsin niistä kun neuvolaan soitin ja sieltä vaan neuvottiin vaihtamaan kapselit raskausajan...
  14. G

    Elokuu 2017

    Mä lueskelen vau.fi raskaus viikko viikolta nii siellä ainaki sanotaan nuilla viikoilla normaaliksi sykkeeksi 100-120 krt/min :)
  15. G

    Elokuu 2017

    Vielä pitää muutama päivä jaksaa kärvistellä, sit pääsee ultraan (y) ginga ja pirpana 7+1
  16. G

    Elokuu 2017

    @Bea.S Omakannassa tulokset näkyy heti kun lääkäri/tutkimuksen tilaaja ne kuittaa potilaalle näkyväksi. Jotkut kuittaavat ne vasta sitten kun on käyny vastaukset läpi potilaan kanssa, jotku kuittaa heti ku saa ne ja jotku kuittaa vasta ku saa siitä muistutuksen :D. Ne vois hyvin näkyäkin,omalle...
  17. G

    Elokuu 2017

    @kaalimato123456 kiiltokuvalle yksityisviestiä fb:stä :)
  18. G

    Elokuu 2017

    @Kitska täällä kans yks peruspessimisti :D. Mitään syytä (aikaisempia keskenmenoja) ei tälle jännitykselle löydy mutta kun tietää mitä kaikkea voi mennä pieleen nii... tieto lisää tuskaa. Ja jotenkin ei vielä edes usko siihen ajatukseen että siellä joku todellakin on. Sen takia haluanki mennä...
  19. G

    Elokuu 2017

    @Hipiti Oon kans mietiskellyt että pitäisikö ostaa. Mitä mieltä oot, onko siitä ollu sulle enemmän hyötyä vai harmia? (stressi jos ei sykkeet löydy)
  20. G

    Elokuu 2017

    @Nachsal Olipa fiksu lääkäri. Jospa olot lähtis helpottaan uuden lääkkeen voimin (y) Mistä @Siltsu ja @Hipiti ootte dopplerit ostanu? Minkä merkkiset? Tervetuloa uudet!

Yhteistyössä