Hakutulokset

  1. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eksyin lukemaan tänne pitkästä aikaa ja pakko kommentoida, että näen molemmissa sun testeissä viivan. Mulla oli tästä raskaudesta eka testi haaleampi ku noi sun. Toivon kovasti, että siellä pieni on masussa ja visusti matkassa mukana oikeassa paikassa. Jos oot tänään testannu nii onko viiva...
  2. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Pahoittelut @N93 :cry: Kovasti voimia ja zemppiä tulevaan. Toivottavasti seuraavan nyytin saat syliin asti <3
  3. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Oon ollu maailman kiukkuisin viime aikoina. Hermostun nollasta sataan sekunnissa tällä hetkellä. Mikä taas ärsyttää itseänikin. Esimerkiksi tänään mieheni vanhemmat ilmoitti, ettei pääse esikoisen synttäreille oikeana päivänä vaan tulevat seuraavana päivänä ja tämä sopii oikein hyvin. Tämän...
  4. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Aion itse syödä pästöroituja juustoja, sekä majoneesia yms. 4-vuotta sitten nämä oli täysin sallittuja kun odotin esikoista. Iso riskihän on myös esim salaatinlehdestä saada listeria, mutta eipä se ole kielletty. Uskon siis, että riski on ihan yhtä suuri näissä pästöroiduissa juustoissa. En ala...
  5. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @kirsimaria voit syödä ku on kypsennetty/kuumennettu yli 70 asteessa (listeria kuolee). Tikut ja poppersithan on joko uunissa, pannulla tai rasvakeittimessä käynyt :)
  6. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Paha-olo jatkuu edelleen. Huomenna tulee 8+0 täyteen. Varhaisultrassa kaikki oli hyvin. Sain lääkäriltä pahoinvointilääkettä niihin päiviin kun on vaan "selvittävä" jostain (aion ottaa kyllä hyvin harvoin). Olen sairaslomalla tällä hetkellä ja viikko kerrallaan mennään eteenpän. Mulla oli pahaa...
  7. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tänää ensimmäinen hyvä pv viikkoon pahoinvoinnin osalta, ollaan toki vielä aamussa vasta. Toivon, että tää olis nyt tässä! Mulla mieliala parani kun lisäsin d-vitamiinia reippaasti (syön 75µg/päivä) tällä hetkellä, kannattaa kokeilla ainakin kun siitä ei mitään vaaraa oo. Suomessa aivan liian...
  8. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    En tiedä miks mua ei oo tuonne aiempaan listaan lisätty (n) 26.9/M89/27/JS/2.lapsi Meni ohi, että miks uus ryhmä?
  9. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Vauvaunelmia29 mulla tuli pe aamuna paperiin ihan kirkasta verta ku pyyhin pari kertaa ja sit päiväl vähän ruskehtavaa. Hirvee paniikki iski, mut tosiaan se on vissiin tosi yleistä. Ja valkosella paperilla pienikin määrä näyttää enemmältä ku mitä ehkä on. Jatkoin testailua ja ainakaan viivat ei...
  10. M89

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka! Täältä kans varovasti ilmottaudun. Meillä toinen lapsi tulossa (esikoinen kohta 4-vuotta). Minulta otettiin kierukka pois 15.11 ja olin siitä kierrosta heti raskaana. Se kuitenkin meni kesken ennen kuin kerkesi kunnolla alkaakaan. Nyt siis yk2 taas raskaaksi. Rankkaa olla kokoajan...
  11. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    kiitos @Tiituu rauhoittavista sanoista. Tein nyt äsken testin ja huomattavasti tummempi ku aamulla vaan parin h pidätyksen jälkeen. Sai hetkeks taas mielenrauhaa :love:
  12. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onko teidän mielestä tämän aamuinen testi haaleampi kuin eilen. Ylempi on eilinen aamu dbo 10 ja alempi tänä aamuna dbo 11. Viime kierron varhainen km kummittelee :cry: http://aijaa.com/b7nXfI
  13. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Hiekkasärkkä79 Täällä ainakin turvotus on tosi kovaa. Mulla ollut joka raskaudesta jo ennen plussaa ja siitä arvellutkin tärpänneen. En tiedä olenko kuuma ja en oo lämpöi nyt mittaillu, mutta kylmä on. Kädet menee välillä niin kylmiks, et tuntuu kun olis lumihanges kädet kokoajan ja siks...
  14. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Idina kyl tossa jotain must näkyy! Eikä kyl musta oo viivanpaikka. Ite tein eilen negan ja tänää dbo 10 tuli aika selkeäkin haamu/plussa. Nyt pelottaa toistuuko km. http://aijaa.com/HcwnEW
  15. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihan mahtavaa lukea teidän kaikkien taivalta ja eläytyä mukana. Harmittaa lukea huonoja uutisia. Niin toivoisin, että kaikilla tärppäisi <3 Omaa napaa; Tänään kp 25 ja samoja oireita ilmaantunut kuin viime kierrossa kun olin raskaana (varhainen km). Flunssa, nännien ulkonäkö muuttunut...
  16. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toivottavasti kaikkien haamut vahvistuu joilla sellainen tullut ja kaikki menee hyvin :) Tänään kp 19. Reissussa ollaan vaan tjottailtu ja en edes tiedä haluaisinko plussata heti varhaisen km:n jälkeen, jottei varjosta alun odotusta pelko, kun niin tuoreena toi km. Ihmettelin kun tunsin 30.12...
  17. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahoittelut @felessa :( täällä vuoto alkoi lääkärin odotusaulassa kaksi päivää sitten ja todettiin varhainen keskenmeno eli nyt kp 2 ja yk 2 menossa. Toki tästä varoiteltiin kierukan poiston jälkeen, ettei limakalvo ole ehtinyt välttämättä paksuuntua tarpeeksi. Vuoto on todella hurjaa. Lapseni...
  18. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä viivat haaliistuu vaan ja nyt lähes olemattomat eli kesken taisi mennä. Sunnuntaina olis lähtö ulkomaille ja olisi mukava, et tulisi pois mahdollisimman nopeasti. Tänään lääkäriin aika ja katsotaan mitä se sanoo :cry:
  19. M89

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko kysyä täältäkin apua "testi asiantuntijoilta". Mulla otettiin 15.11 kierukka pois ja 17.11 alkoi vuoto. Jos lasken siitä kp olisi 31. Kierukan kanssa ei ollut vuotoja, mutta aiemmin kierto oli 28pv. Ovista en saanut tikkuun, mutta luulen sen olleen kivuista päätellen 1-4.12 välillä. Tein...
  20. M89

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heissan naiset! Huh 277 sivua luettu kolmeen viikkoon :ROFLMAO: Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille ja olen niin toivonut joka sivulla, että pidempään yrittäneet saisi myös plussan. Olen itse 27-vuotias ja mieheni myös. Meillä on ensi vuoden alussa 4-vuotta täyttävä tytär. Tarkoitus oli...

Yhteistyössä