Hakutulokset

  1. S

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Moikka kaikki! Meillä oli tänään 1 v 4 kk neuvola, pituutta tytöllä oli 83.4 cm ja painoa rapiat 12 kg. Iso tyttö :giggle:Aktiivisessa käytössä on ehkä kymmenkunta sanaa, jotka tulee suunnilleen oikein ja tiedetään mitä ne tarkoittaa. Puhetta tyttö kyllä ymmärtää hurjan hyvin, pitää olla...
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @snforever Mikä DPO sulla on? Mun silmään näyttäisi kyllä plussan alulta, ainakaan mä en oo koskaan saanut PC:ihin muuta kuin plussia tai ihan puhtaita negoja
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selväksi haamuksi sanoisin (y)
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @pineapplee Mun mielestä selvä haamulainen alemmassa (y)
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Lapintyär Miten toi testi näyttää mun silmään jotenkin oudolta? :D tai toi kontrolliviiva on jotenkin kummallisen keskellä, näyttääkö ne aina tuolta? @Minni-83 Ihan kuin edelleenkin sieltä jotain kuultaisi, mutta on aika hailura. Ei auta kuin jatkaa testailuja :rolleyes:
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Minni-83 Ihan kuin sieltä jotain kurkistelisi, huomenna uudestaan (y)
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @VauvaHaaveilija89 Hyvinhän tuo First Step on vahvistunut, jos se on siis tuo puikkotesti! Noihin One Stepeihin mä en luottaisi ollenkaan, on ne sellaisia kiinanihmeitä :LOL: Pystytkö testaamaan vaikka PC:llä, ne on halvoista testeistä luotettavimpia? Miten @hwli :n kävi? Ja onko @Minni-83...
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @VauvaHaaveilija89 Selvä viiva, onnea! @Eevie :n testistä en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata, uusintatestejä odotellessa!
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä nyt vielä mun tämän kierron PC:t, oikealla alakulmassa lauantai 23.2. tehty testi, jossa näkyi ensimmäinen jokin, heti seuraavana päivänä tuli jo vähän selvempi haamulainen (vasen alareuna) ja ylhäällä tänään tehty testi kun menkat on jo viikon verran myöhässä :D
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @stindepinde Paljon tätä keskustelua lukeneena mä en luota enää yhtään RFSU-testeihin, enkä näihin siniviivaisiin. Oon samaa mieltä kuin @Karvakorvat , että teet digin. Tai mulla on toiminut PC:t moitteettomasti, samoin kuin se 4.5 euron apteekin oma puikko.
  11. S

    Marraskuiset 2019

    @Alissa211 Mullakaan ei esikoisesta ollut juurikaan pahoinvointia, ja tyttö tuli :D Tytöllä oli myös tosi tuuhea tukka jo syntyeassään, mutta mua ei närästänyt yhtään raskausaikana. Nyt pahoinvointia tai etovaa oloa on ollut jo plussasta lähtien, jännä nähdä kuka siellä oireita aiheuttaa :p
  12. S

    Marraskuiset 2019

    @Winkku Kuuluu asiaan :LOL: ensimmäisessä raskaudessa mieti miten noloa on, jos varhaisultrassa gyne sanoo etten missään kohtaa ole raskaana ollutkaan, vaan kuvitellut koko jutun (vaikka olin toki tehnyt useamman plussatestin ja menkatkin oli siinä kohtaa reilusti myöhässä). Nytkin on vähän...
  13. S

    Marraskuiset 2019

    @Nappula00 Taikausko ja pahimpaan varautuminen taitaa olla näissä asioissa aika yleistä :D Mulla on ollut esikoisen syntymän jälkeen sellainen ajatus, että juuri tuon lapsen meille piti syntyä, ei sen joka olisi tullut vaikka kuukautta aiemmin ja myöhemmin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Samaa...
  14. S

    Marraskuiset 2019

    @Nappula00 Me ollaan kerrottu jo ihan lähipiirille, osittain senkin vuoksi että tarvitaan anoppi vahtimaan esikoista varhaisultran ajaksi. Muille kerrotaan varhaisultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. Meillä (tai ehkä enemmän mulla :LOL:) on sellainen suhtautuminen, että mikäli raskaus menee...
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Ropom Selvä viivahan siinä tosiaan on, mutta tuntuu, ettei se noissa testeissä tarkoita mitään. Ootko muun merkkisillä testeillä testannut?
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vähän off topic, oon tässä viime aikoina lueskellut täällä paljon eri ketjuja ja tuijottanut kuvia eri merkkisistä raskaustesteistä, ja nuo RFSU:t on kyllä ihan törkeitä, siis ne haamulaiset joita ne tuntuu antavan tosi monille, vaikkei raskautta olisi. En nimittäin jaksa uskoa että kaikilla...
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jos jotakuta kiinnostaa, mun edellisellä sivulla oleva haamuista haamuin muuttui vajaan viikon aikana tällaiseksi :LOL::
  18. S

    Marraskuiset 2019

    Toivotaan @tylleröinen_21 että kaikki on hyvin! Mulla tänään ehkä 4+0, ja aamun testiin tuli tällainen viiva. Voi olla että ovis on ollutkin aiemmin, vaikka olinkin tuntevinani oviskivut kaksi viikkoa sitten.
  19. S

    Henkisesti raskas odotusaika

    Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa ihan sama juttu, ja kuten KevätTähti sanoi omassa viestissään, musta tuntui ettei raskaus sovi mulle. Fyysisesti raskaus oli helppo, mutta henkisesti voin tosi huonosti, ja olin tosi ahdistunut. Vauva oli haluttu, mutta silti ihan loppumetreille asti...
  20. S

    Marraskuiset 2019

    @Nappula00 En oikein osaa sanoa muuta kuin sen perinteisen, että yrittää pitää itsensä muuten kiireisenä. Huono neuvo, tiedän. Alkuraskaus on kyllä väkisinkin aika raastavaa aikaa, kun sitä on huolissaan oireettomuudesta, liioista oireista, oireiden muuttumisesta, joka vessakäynnillä pelottaa...

Yhteistyössä