Hakutulokset

  1. S

    Kaksi marsua vai yksi kani?

    Kallistun kaniin. Syvempää kokemusta ei ole marsuista, mutta jotenkin saanut mielikuvan että juuri ne stressaavat enemmän :) Marsu viihtyy enemmän toisen marsun seurassa, kani taas tukeutuu hyvin myös ihmiseen.
  2. S

    Kerro uusin lempparimakusi ruokamaailmasta

    Poppamies mausteet, texax beef rub ja lihaisa makuorgasmi on taattu :)
  3. S

    Lähtisitkö lomamatkalle kaveriporukalla?

    Vieras ylempänä kiteyttikin asian. Jos enemmistön intrestit matkasta ovat samankaltaiset, niin ehdottomasti. Tuollaisia kokemuksia on harvemmin kuitenkaan tarjolla.
  4. S

    Paras seksiasento

    Kaikenlaisia asentoja on kiva kokeilla. Usein tulee saman aktin aikana vaihdeltua, mutta loppuhuipennus nautitaan useimmiten lähetyssaarnaajassa tai minä mahalteen sängyn päällä. Helpoimpia asentoja keskittyä parhaiten itse nautintoon, eikä akrobaattiseen suoritukseen :)
  5. S

    The ketju

    Hyvää uutta vuotta kaikille!! Vuosi aloitettu väsynein silmin mutta mukavan raukeassa fiiliksessä :)
  6. S

    Mitä teette/syötte Uutenavuotena?

    Kaikkea hyvää! Kalaa, lihapullia, perunasalaattia, sipsejä, viinirypäleitä, juustoja, voileipäkeksejä yms. Vuoden vaihtuminen on syöpöttelyn kannalta sopivaa jatkumoa joululle :) Hyvää Uutta Vuotta!!
  7. S

    Seksikauppa helsingissä hieman ujommalle pariskunnalle.

    Naisena voin kertoa, että Keltainen ruusu on siinä mielessä kiva, että se oli tarpeeksi suuri ja käytävämäinen, eikä kaikki olleet ahtautuneet yhteen avaraan tilaan. Hiljaisina aikoina saattoi tuotteita katsastella täysin privaatisti. Jos joku sattui ohitse haluamaan, niin pienellä...
  8. S

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Minä, mies, pieni koira ja 1.5 vuotias poika :)

Yhteistyössä