Hakutulokset

  1. ironmom

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Nopsasti hyppään tänne toukokuisten puolelta vaikka oltiinkin sitten vauvan kanssa lopulta kesäkuisia. Ilokaasulla menin itse koko tän synnytyksen ja toimi paremmin kun edellisellä kerralla. Kaasun kanssa vaan pitää muistaa pari asiaa: A) ennakointi eli pitää olla hereillä ja ajoissa...
  2. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @StiinaM kieltämättä ei kauheasti irronnut riemua muiden vauvauutisista, kun itse kärvistelee hermoromahduksen partaalla vaikka miten haluaisi :oops:. Onneksi oli tosiaan @NM81 ja @Babies kohtalotovereina. Kummasti helpottaa tietää, että joku muu jakaa saman "tuskan". Ja ajattelin toki...
  3. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    PALJON ONNEA!! Käynnistys pahin pelotus :LOL:. Ou mai god 55min?!? Hyvä sinä!!
  4. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @NM81 Tsemppiä huomiseen . Vähän haikein mielin jo muistelee omaa synnytystä vaikka tuskainen taival olikin. Sulla vielä koko seikkailu edessä - nauti koko rahan edestä (y)
  5. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Babies Onnea :love: On sullakin näemmä ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteina huhhuijaa. Nyt vielä jännätään @NM81 mukaan jengiin ens viikolla.
  6. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @NM81 :censored: voi paska - ei oo kivaa. Mutta toivottavasti pistää homman sillon käyntiin eikä enää siirtele. Kyllä noi vikat päivät oli :poop::poop: hanurista. Ja vaikka tosiaan kävin huvipuiston lähes joka laitteessa samoilla rannekkeilla niin ei ole mitään pahaa sanottavaa "käynnistyksestä"...
  7. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Ainiin ja tänään jo kotia vähän yli vrk jälkeen :ROFLMAO:! Vauveli kääntyi jo itse kylelleen lääkärintarkastuksessa, jaksaa olla hereillä valppaasti ja erittäin tomera tyttö
  8. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Babies @NM81 toivottavasti olette päässeet asiaan tai ainakin yliakontrolli takana ja käynnistys edessä! Täällä syntyi eilen klo 6 pikku ninja maailmaan erittäin vaiherikkaan synnytyksen jälkeen. Ballonki laitettiin tosiaan yliaikakontrollissa 41+ 5. Laitto ei sattunut eikä kuulu sattua...
  9. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Babies @NM81 Koittakaa kestää kohtalotoverit!! Mulla oli tänään NKL:llä yliaikakontrolli 41+5 ja olin varautunut, että ens viikolle tulee aika vasta. Mutta yllätykseksi lääkäri antoi valita mitä haluan tehdä vaikka kaikki oli ns.kunnossa. Kohdun tilanne suht. epäkypsä eli 2-3cm kanavaa ja...
  10. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Pitayah :geek: meidän vauvoilla on sama rytmi, joten niin tiedän ton tunteen!! Just täällä myös hölskytellyt mahaa ja sit tulee potku ja möyrintää että ANNA OLLA JO :giggle:. Mulla sama fiilis, että pääsis jo tästä soolovastuusta kokoajan kuulostella onko kaikki hyvin :cautious:. Hermoja...
  11. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Pitayah mä varasin just myös yliaikaiskontrollin ja sain ohjeen ottaa mukaan neuvolakortin ja kärsivällisyyttä :LOL: - miten niin yliaikamammat vähän pinna tiukilla :whistle:. Sitten tietenkin jännittää kaikki se käynnistykseen liittyvä, että jos joutuu osastolle jossa pitää olla yöt yksin...
  12. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @joavi @Babies @Nasu4ever 40+5 tänään ja todellaki, todellaki, todellaki saisi jo syntyä. Esikoinen antoi selkeitä merkkejä ennen LA ja siitä sitten voimistuen synnytykseen asti. Odotin samaa mutta..EI mitään. Olen uinut, lenkkeillyt, painanut puutarhahommia yms. SEKÄ vain levännyt ja...
  13. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @HooKoo-82 wow, siellä on ollut ihan todella tiukat paikat. Sitkeä mimmi olet, kun kuitenkin vaikutat pärjänneen kaiken keskellä hienosti ja jaksat tännekkin kirjotella (y)(y). Suuret onnittelut peikkopojasta :love::love:. Onneksi vältyit repeämiltä ja hätäsektiolta. Spinaali voidaan laittaa...
  14. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Sulkava_ Paljon Onnea :love::love: @Rai-da onneksi pääsit polille, ihan käsittämättömältä tunaroinnilta kuulostaa - olis mennyt järki multakin. Onneksi sait luottamuksen takaisin. Pärjäät varmasti hienosti!!
  15. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Ihanaa, että täälläkin on vielä jotain aktiviteettiä (y) Supistuksia tuli ekan kerran tällä viikolla jos ei menkkajomotuksia lasketa. Tosi laimeita harkkareita muttei kivuttomia kuitenkaan - wohoo! Sen jälkeen onkin alkanut tuntua painetta takapuolen ja alakerran suunnalla eli jotain merkkejä...
  16. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @reetta88 ja muut, paljon jaksamista loppupäiviin! Mulla tuli esikko 41+3 ja muistan kyllä sen vikan viikon, kun oli ihan hermokimppuna. Eikä auta nämä "kaikki ne in ulos tulleet" kommentit tai kyselyt. Paras neuvo jonka voin antaa on, että kannattaa yrittää ohjata ajatuksia muualle, ottaa joku...
  17. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @mimmu1986 paljon onnea :love:
  18. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Sulkava_ tsemppiä odotteluun! Kyllä se sieltä lähtee kunhan aika on kypsä (y). Puutarhahommiin vaan josko sillä sais vähän hätyyteltyä suppareita. Mä ainakin nukuin kuumapussien kanssa viime yön, kun jomotteli menkkakipuja puutarhahommien jäljiltä. Ihan käsittämätöntä, että sitä ollaan jo RV...
  19. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Apua kaikki synnyttää :LOL:. Suuresti onnea kaikille synnytyssankareille tasapuolisesti. Tänään olisko ollu vika neuvola (sormet ristiin), kun aika tuli 19.5 ja la 20.5. Ihan kreisiä mihin tää äippäloma on mennyt. Ei ole ollut yh-tään mitään tuntemuksia ja välillä on fiilis että keskiraskaus...
  20. ironmom

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    @Kolmonen* paljon onnea :love::love:. @joavi no hätä, mä olen täällä sun seurana. Esikoinen tuli 41+3 ja en odota tämän tulevan yhtään sen aikasemmin.:whistle:. Tänään painettiin puutarhahommia ja tytön seurana pyörälenkillä kävellen eikä maha o moksiskaan. Vauva siellä peuhuaa 24/7 että...

Yhteistyössä