Hakutulokset

  1. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kiitos kaikille tavaraneuvoista! :love: Koska rakastan listoja kasasin ihan itseäni varten ylös kaikki mitkä täällä on mainittu :D Tässä se niille jotka on myös ihan yhtä ulkona kuin minäkin lastentarvikkemaailmasta. Tavarat eivät ole missään järjestyksessä ja jokainen voi itse miettiä mitä...
  2. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Hei. Kertokaas te kokeneemmat mitä kaikkea olisi hyvä hankkia ennen lapsen syntymää ja mitä pian sen jälkeen. Eli mitä kaikkea pitää kirjata ostoslistalle :giggle: Listalla tällä hetkellä: - Vaunut (Millaiset on hyvät? Yhdistelmät?) - Pinnasänky (Mitä nukkumisjärjestelyitä teillä on...
  3. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Nyt on rakenneultra yritys kaksi takana :LOL: Kaikki oli oikein hyvin eikä raskausdiabetes ollut vielä vaikuttanut pieneen. Sain vahvistuksen omalle vahvalle sukupuoliaavistukselleni. Hauska huomata, miten oma vaisto oli oikeassa ;)
  4. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Äitiyspoli käynti takana. Rakenteita ei päästy ultraan, koska laite oli kuulemma niin huono. Lääkäri oli kuulemma jo paniikissa ennen meidän aikaa soittanut kätilölle, että eikai hänen tarvitse sillä laitteella rakennetta tehdä :ROFLMAO: Eli varsinainen rakenneultra on vasta ensi viikon alussa...
  5. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Pari tuntia vielä piina aikaa jäljellä. Ja silloinkin pitää jaksaa malttaa jutustella sen diabeteshoitajan kanssa ensin :LOL: Lähetteessä luki, että aikaa pitää varata kaikkinensa kolme tuntia. Onneksi on mies mukana seuralaisena. Meillä ei ole hankittu vielä mitään. Tuleva lastenhuone on...
  6. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Huomenna on 20 viikkoa täynnä ja rakenneultra! Mihin tää aika menee o_O Samalla tapaan äitiyspolilla diabeteshoitaja-kätilön ja Taysin gyne ultraa. Nyt saadaan jännätä onko kaveri yhteistyökykyinen vai pitääkö mennä vielä erikseen Hatanpään äitiysultraan, kun Taysillä on kuulemma huonommat...
  7. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täällä kanssa maha paljastaa aikalailla. Töissäkään ei voinut olla kaapissa enää pidempään. Kuulemma kaikki ovat jo sillä silmällä pitkään mahaani vilkuilleet :giggle: Paastosokeri on minulla jatkuvasti hieman koholla. Siksi sain lähetteen äitiyspolille, kun neuvolasta arvelivat sen johtuvan...
  8. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Kutiseeko teille kellään iho kovasti? Mulla kutisee kyynärvarret, reidet ja niiiden sisäpuoli ja alavatsa. Apteekin parilla atoopikon iholle tarkoitetulla rasvalla on tullut rasvattua ja kutina onneksi pikkuhiljaa helpottaa. Neuvolasta sanoivat vaan, että raskaushormooni saattaa aiheuttaa...
  9. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Pitäisikö sitä aktivoitua taas tänne :D Kun ei ole ollut mitään ihmeellistä niin ei ole tullut oikein edes lueskeltua. Tänään oli neuvolalääkäri. Kaikki pienellä hyvin :love: itselläni paino oli samassa ja jopa hieman tippunut. Rasitustestissä kuitenkin yksi arvo heitti minimaalisesti...
  10. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Hysteerinen ensiodottaja täällä hei :rolleyes: Aamulla tuli ruskeaa vuotoa, jossa punaisia viiruja. Ei muuta kuin ensimmäinen aika yksityiselle gynelle tarkistamaan tilanne. Kaikki hyvin. Kohdunsuu on kuulemma vain turpea ja verestävä ja vuotaa siitä. Eikä aamuisen pelästys vuodon jälkeen ole...
  11. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ihanaa kun maaliskuisille satelee hyviä uutisia :love: Täällä ollaan niin onnen hurmiossa. Vasta nyt uskalla alkaa hössöttää tästä kaikesta ja voi pojat, On ollut niin ihanaa kertoa lähimmäisille iloiset uutiset. Olen niin kauan odottanut ja haaveillut tästä hetkestä :love: @mekkuli81...
  12. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Runsaasti omaanapaa: Ultrasta kunnialla selvitty. Hyvä etten pökrännyt siitä jännityksestä mitä koin. Odotushuoneessa, kun kello meni viisi minuuttia yli annetun ajan, kävin mielessäni vaikka mitä kauhukuvia. Mm. että nyt on lääkäri löytänyt verikokeista jotain hälyyttävä ja miettii miten sen...
  13. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täälläkin alkaa maha jo pullottaa enemmän kuin tavallisesti. Kerrankin mies sai sanoa ilman, että saa raivareita päällensä, ett maha on hieman kasvanut :ROFLMAO: Oltiin tänään ristiäisissä. Kovasti alkoi syyhyttää keksiä nimiä ja miehen kanssa jo muutamia kotimatkalla mietittiin :love: Neljä...
  14. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Onneksi selvisitte säikähdyksellä @mekkuli81 :eek: kamalaa tuollanen. Onko kellään jo nyt iskiaskipuja? Mulla on ollu viikon oikea pakara kipeä ja siitä on säteillyt alas jalkaan kipua kävellessä. Vai onko tää nyt sitä iskiasta? (n) Huomenna poksuu viikot. Tänään 11+6 Alle viikko ultraan...
  15. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Eilen meinasi iskeä tämän raskauden eka draamahetki :giggle: Olin miettinyt ostavani kaupassa käydessämme suosiota saaneen dopplerin, jotta pääsisin eroon tästä satunnaisesta vainoharhaisuudesta. Mies kuitenkin vitsillä totesi, että en saa sitten vetää hermostuneisuuskilareita, jos en saakaan...
  16. Edith_87

    Maaliskuiset 2018

    Ei ole. Jatkamme vain tässä ketjussa ---> https://kaksplus.fi/threads/maaliskuiset-2018-elokuussa.2492732/page-20 :)
  17. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tervetuloa uudet :) Uskon että heittää mielen aika sekaisin @mekkuli81 Niin mullakin laittaisi. Tänään on tasan kaksi viikkoa omaan nt-ultraan. Jännittää edelleen älyttömästi mitä sieltä löytyy, vaikka ulkoisesti kaikki hyvin. Tänään tuli käytyä verikokeissakin. Vuodoista. Voivat tosiaan olla...
  18. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mä joudun sokerirasitukseen kaksi kertaa, koska itsellä sokerit koholla hieman ennen raskautta ja suvussa diabetestä. Mutta en pidä sitä kamalana juttuna. Sokrutesteissä on tullut vuosien aikana tullut oltua muutaman kerran ja suhteellisen helposti menneet. Raskaus ei ole aiheuttanut mitään...
  19. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä myös hengästytään helposti ja tuntuu kuin voimat olisi koko ajan lopussa. Paitsi hetkellisiä energiapiikkejä lukuunottamatta. Voisin myös liittyä fb-ryhmään, mutta vasta nt-ultran jälkeen. Siihen on vielä kolme viikkoa. Ei jaksa odottaa. Haluan päästä kaapista pihalle :giggle:
  20. Edith_87

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @äiti26 Musta se on joskus 10 viikolla tai niin mulle neuvolassa sanottiin. Mulla on labra varattu 10+5 päivälle. Mut en sit tiiä (n)

Yhteistyössä