Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuiset 2019

    Oonkohan mä ainoa ketä edelleen haluaa odottaa np ultraan... Lähinnä että jääkö tänne enää ketään ja oisko toinen ryhmä edes mahdollinen
  2. T

    Heinäkuiset 2019

    Okei teillä on menny niin kivasti. Mulle sanottiin nyt et jotkut lapset voi vieroittaa itse itsensä tässä kohtaa kun maito voi kuulemma maistua kummalta... Pahin väsymys alkaa voittaa vissiin, mutta pahaolo ja nälkä on jäljellä. Toivottavasti eivät vainoa koko raskautta. 2 viikkoa enää...
  3. T

    Heinäkuiset 2019

    Oho kunnon maratooni. Mulla tais mennä tunti . Mut viime kerrasta on niin vähän et kaikki tiedotkin oli jo ajantasalla
  4. T

    Heinäkuiset 2019

    Oho ai teillä kuunnellaan sydän ääniä jo ekalla kerralla. Mulla oli kans eka neuvila, mutta ihan vaan semmonen höpö höpö keeta. 19.12 vasta varmisyuu onko raskaus oikeassa paikassa jne. Tassu 9+2
  5. T

    Heinäkuiset 2019

    No just... Eikä antanut perusteluja? Jollain imettäminen voi vissiin aiheuttaa ennen aikaista supistelua ja toki imettäminen ja raskaus yhdessä voi olla kropalla raskaampaa. Tarkistamapa vielä faktaa viisaammalta. Tassu86 8+3
  6. T

    Heinäkuiset 2019

    @Kuumeilija90 kiva kun pääsee ennen joulua :) Mulla on koko ajan joko väsynys, pahaolo, nälkä tai vilu. Näistä päättelen olevani hyvinkin raskaana. Onko täällä muita ketkä imettää vielä edellistä ? Tadsu86 8+2
  7. T

    Heinäkuiset 2019

    Mä palasin heinäkuussa tekemään osittain töitä. Tammikuussa aloitan taas täyspäiväsenä. Ei varmaan olla töissä ihan hirveen iloisia kun asiasta jossain kohtaa ilmoitan o_O
  8. T

    Heinäkuiset 2019

    @Alviita joo eiköhän nämä viikot loppujen lopuksi aika nopeaa mene, vaikka toisaalta odottaminen tuntuu nyt pitkälle. Mulla nöyrää poksuvan viikotkin 8+0. @Hipsuli90 toivottavasti viikot tosiaan vasta niin pienet ja 3 viikoon päästä kaikki hyvin! Tassu86 8+0
  9. T

    Heinäkuiset 2019

    Mä en oikein osaa näemmä kirjoittaa mitään tällä hetkellä. Työt ja nuorempi vie aika hyvin mehut tällä hetkellä. En yhtään muistanut kuinka rasittavaa tää alku raskauden väsymys on. Varsinkin kun nyt ei oikeesti oo aikaa nukkua. Tänään meinas jopa tulla oksennus, vaikka muuten olo on ollut...
  10. T

    Heinäkuiset 2019

    Mä sain kans vihdoin varattua neuvolan. Se ois mut 30.11. Hieman jännittää millainen tyyppi siellä on tällä kertaa vastassa. Mulla ei oo kyllä mitään ongelmaa ruokien kanssa :whistle: vois kyllä olla koska painoa on jo riittävästi. Mulla tulee etova olo vaan jos en muista syödä. Väsymys on...
  11. T

    Heinäkuiset 2019

    Tarkoitus on kertoa kans vasta ultran jälkeen. Mietityttää vaan kuinka nopwasti maha voi pullahtaa kun on viime raskaudesta niin vähän aikaa.. elopainoa on sen verran et kukaan ei varmaan kehtaa ainakaan kysellä suoraan :ROFLMAO: Tää väsymys on kyl taas melkoista. Olin jo ehtinyt unohtaa. Nyt...
  12. T

    Heinäkuiset 2019

    @Poppy Honey onnea yllätys plussasta. @iK tässä on varmaa just se mitä esim. @papupata12 laitto et jos onkin tuttuja ja sitten jotenkin varmaan se leima siitä et poistuisin. Toki kaikki nää on vähän tämmöisiä pään sisäisiä vammoja :LOL: Siks itsekin mielellään odottaisin siihen ekaan ultraan...
  13. T

    Heinäkuiset 2019

    Mulla on tänään vapaa päivä. Mietin et joko sitä uskaltaisi soittaa neuvolaan. En tiedä mikä ongelma mulla tässä on. Meillä on neuvolan tätikin vaihtunut matkalla, joten kai se vähän aiheuttaa jännitystä kummmoisen tyypin kanssa sitä sitten matkaa tehdään :unsure:
  14. T

    Heinäkuiset 2019

    @Viizplus onpa kurjaa :( josko ei kuitenkaan merkkaisi vielä mitään... @pillipöllö esikoisella ei ollu työnimeä, toinen oli toukka ja tää taitaa olla möhkis :LOL:
  15. T

    Heinäkuiset 2019

    Mulla jatkuu edelleen hieman epätodellinen olo. Väsymys ja välillä muistuttaa kyllä olemassa olollaan. Olin jo unohtanut kuinka paljon tässä kohtaa voi väsyttää. Kiva, että on jo positiivisia varhaisultriakin ollut. :) Mutkin voi muuten laittaa listalle, laitetaan tuo todennäköisesti ekaksi...
  16. T

    Heinäkuiset 2019

    Mä olin ehtinyt jo unohtaa kuinka hämmentävää tää alku taas on, vaikka viime kerrasta ei ole edes pitkä aika. Ajatus pyörii tässä, mutta kuitenkin vielä jotenkin kaukainen ajatus, että heinäkuussa voisi ehkä olla taas nyytti sylissä. Väsymys ja aaltoileva etova olo on ollut läsnä tänään. Mä...
  17. T

    Heinäkuiset 2019

    Moi, Näyttää siltä, että meille on tulossa myös heinävauva. Ikää on 32. Lapsia ennestään 10/06, 9/17. Kierto on vaihdellut, koska imetän vielä nuorempaa. LA olisi todennäköisesti jossain 5-10.7 välillä. Oletan, että lätkäisevät sen 28 kierron mukaan joten papereihin tulisi varmaan 3.7...
  18. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Täällä on tullut ihan hirmuisesti taas tekstiä ja ketjukin vaihtunut välissä :) Täällä oli ekana neuvola tänään, kohtu ainakin oli tunnustelemalla olemassa, joten kai se täytyy alkaa uskoa, että olen todella raskaana. Eli ehkä mut vois vihdoin lisätä listoille. La 9.9 tassu86/30/TYKS/2.lapsi...
  19. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Täällä mennään väsymyksen, tunne sekamelskan ja ajoittaise kuvotuksen kanssa. Mietittyttää kovin mm. Miten tuo ensimmäinen lapsi ottaa asian ja miten siitä pitäis kertoa ja lähestyä.... Ei oikein tule ulos edes mitään järkevää kun pää juoksee tuhatta ja sataa. No ens viikolla on ensimmäinen...
  20. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Miisa34 mulla ei mitää suurta pahoinvointia ole ollut mutta sellaista kuvotusta välillä. Sen oon saanu pysymään poissa pienellä ja säännöllisellä syömisellä.

Yhteistyössä