Hakutulokset

  1. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Heippa kaikki Meidän pieni tyttömme syntyi rv 38+1 3.10 klo.18.45 Sisätutkimuksen jälkeen alkoi supistelut mitkä sitten käynnistivät synnytyksen ja vauva oli maailmassa 7h päästä ekoista supistuksista. Synnytys oli helppo mutta häntäluu joutui koville ja todennäköisesti siihen tuli jonkun...
  2. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Huomenta kaikille Onnea kaikille nyyttinsä saaneille. Täällä tuo seksi todellakin sai aikaan kipeitä Supisteluja mutta ei sitten muuta kerrottavaa:oops: aamulla oli kasa limaa housuissa missä veriviiruja, olisiko kuuluisa limatulppa sit. Tiistaina nyt nähdään tilanne ja koska on käynnistys...
  3. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Heipparallaa Onnea Tifa pienestä prinsessasta:love: Täällä kärvistellään ison masun kanssa. Paukkuu viikonkin tänään ja täysiaikaisuus tuli täyteen:rolleyes: Olen niin onnellinen että pääsimme turvallisille vesille. Nyt kyllä saisi jo tulla maailmaan, olo alkaa olemaan jo tukala. 3 vuotta...
  4. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Heipparallaa Pikkuisen supistelut väistynyt. Torstaina sitten tiedetään, ja supistusten esto lääke loppuu, samoin metformiini. Juu synnytys alkaa olemaan nurkan takana jo meillä kaikilla, kiva nähdä kuka sinne synnärille ensimmäisenä pääsee. Mua ei pelota niinkään se synnytyskipu vaan vauvan...
  5. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Itselläni masu myös alhaalla, mutta arpia siihen ei onneksi ole tullut. Täällä makaillaan sängyssä, kun supistelee taas niin:cry::cry: Niin ollaan ja itse jo viidennen kerran tulen äidiksi:love:mutta aina yhtä ihana tunne. Ihanaa loppu odotusta sinne ja kaikille muillekin, yritän nukkua hetken.
  6. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Heippa kaikille Tänne kuuluu seuraavaa. Käytiin viime torstaina tosiaan taas kontrollissa. Supistelut olivat taas juoksuttaneet tilannetta, kohdun sisäistä kanavaa ei ole mulla enää jäljellä. Vauva tosi alhaalla, mutta synnytystä ei enää tämän viikon jälkeen enää estellä koska ollaan jo...
  7. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hei Hyppymassu: mullakin vetistä limaa tullut nyt pari päivää, en edes tiedä mikä se limatulppa nyt tarkalleen oikein on:unsure: Supistelut jatkui koko viikonlopun enemmän ja vähemmän kivuliaina. Tämän viikon torstaina äippäpoli ja taas tarkastellaan tilannetta. Vauva kovin liikkuvainen...
  8. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Kiitokset kaikille tsempeistä.(y) Viime viikon perjantaina pääsin kotiin ja nyt siis ehdoton vuodelepo seuraavat 2 viikkoa Supistelut rauhoittuivat muutamaksi päiväksi mutta jatkuivat kivuliaina eilen. Käytiin tarkastuksessa, tilanne oli onneksi lähes ennallaan eikä avautuminen ollut jatkunut...
  9. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hei Kuulumisia: No nyt kävikin niinku pelkäsin, täällä sitä ollaan Tayssissa vuodelevossa osastolla:cry:Paikat pehmenneet huomattavasti, kohdunsuu aukeaa painettaessa tuollaiset 3cm. Vauva hienosti pääalaspäin. Tiedän että olen hyvässä hoidossa täällä, mutta silti olisin mieluummin kotona...
  10. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Heippa Täällä jääty lomalle. Supistelee lähes päivittäin. Ensi viikolla taas Tayssiin, uskon että kohdunsuulla on tapahtunut muutoksia, No poika syntyi 37, joten jos samoilla mennään eihän tässä olisi enää paljoo :oops: sokeriarviot pysyneet aika hyvin kurissa ja pahoinvointi vähentynyt. No...
  11. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hei Kiitos hyppymassu uudesta viestiketjusta. Käytiin Tayssissa ja siellä sain kehuja hyvistä verensokeriarvoista. Jotka kyllä oli alhaiset varsinkin aamu, yleensä nämä olleet paljon korkeammat ja olen näillä viikolla jo ollut insuliinilla, mutta nyt jatketaan metformiinilla. Kätilö...
  12. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Heipparallaa Taas pitkä väli se 3 viikkoa on mun vastausten väli :cry: Supistukset hieman laantunut, tiistaina kontrolli Tayssissa. Toivon todella että pikkuinen pysyisi matkassa vielä 7-8viikkoa Jännittää vauvan painoarviokin kun oon nyt tuota diformin diabetes lääkettä aamuin illoin...
  13. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Heipparallaa Täällä supistelut alkaneet ja olen ollut Sairaslomalla näiden takia. Kävimme myös Tayssissa koska supistelut olivat sen verran kipeitä, kohdunkaula oli jo lyhentynyt ja paikat pehmenneet sormelle auki. Sitä tää teettää kun on monta synnytystä jo takana, paikat aukeaa ennen aikojaan...
  14. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Heipparallaa Tayssissa tosiaan kävin noista paastosokereista kun niissä hieman heittoa. Alkoi metformiini lääke, vauvan painoarvio oli 579g. Ihan normaali ja vastasi viikkoja. Todella virkeä sikiö siellä potkiskeli.:love: Istukka oli noussut ylöspäin, eli alatiesynnytys mahdollinen:love: Voi...
  15. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Heipparallaa kaikki! Pitkän tauon jälkeen päätin laittaa viestiä. Kiva lukea toisten kuulumisia Itsekin uskalsin jo ostaa pikkuiselle vähän vaatteita ja supersöötit tutit:love: Meillä Tays aika torstaina, kun sokerit hieman hyppii..varsinkin aamun paastoarvoissa heittoa. Katsotaan ilmeisesti...
  16. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Kiitos hyppymassu:love::love:
  17. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Heippa! Moni onkin käynyt täällä rakenne ultrassa. Meillä oli tänään, kaikki oli hyvin ja tyttölupaus saatiin:love: Istukka oli vielä aika alhaalla ja takaseinämässä siitä sain kontrolliajan rv 28. Lääkäri sanoi ettei tarvitse olla huolissaan että nousee ylemmäs. Mutta aloin miettimään että...
  18. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Ihana kuulla että kaikki hyvin Hyppymassu:love: Meillä mies tunsi eilen pienen potkun kun malttoi pitää kättään paikallaan. Tosiaan rakenneultra keskiviikkona. Tulen sitten kertomaan uutiset ja pitikö vahva tyttöolo paikkansa. Iloista viikonloppua kaikille:love::love:
  19. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Voi hyppymassu, anteeksi kun en ymmärtänyt. Toivottavasti kaikki on hyvin, joko tiedät <3
  20. Enisa82

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Huomenta! Hyppymassulle: vauvan liikkeet vielä näillä viikoilla aika heikkoja, istukan sijainti ja mihin päin pieni potkii vaikuttaa asiaan. Itse tunnen liikkeet päivittäin, vilkkaimmillaan iltaisin mutta tosiaan tuo määrä vaihtelee kuinka paljon liikkeistä tunnen. Mies ei vielä tunne potkuja...

Yhteistyössä