Hakutulokset

  1. S

    Yksityinen lääkäri

    saako laskun vai onko heti maksettava??? Kunnalliseen lääkäriin on niin vaikee näköjää päästä... Vaikka lapsi kyseessä..
  2. S

    sydänäänistä...

    hei, ei tarvitse huolestua... sydänäänet kuuluvat neuvolan laitteilla noin 12vk paikkeilla... Ei minullakaan kuulunut tuossa vaiheessa ääniä ja sit seuraavalla käynnillä kuuluivat..
  3. S

    Hirschsprungin-tauti

    esikoispoikamme sairasti kyseistä tautia, joka todettiin 5kk iässä v.1997.Kävimme läpi monta leikkausta, ja paksusuoli jouduttiin poistamaan kokonaan,(hermotus puuttui koko suolesta.) avanteen kanssa olimme 2v saakka kunnes ohutsuoli yhdistettiin peräsuoleen.siitä alkoi alamäki, ravinto ei...
  4. S

    Viihdytkö asuinpaikkakunnallasi?

    Kyllä viihdyn =) olemme asuneet samassa paikassa nyt 6v ja lapset viihtyy myös täällä "maalla" :)
  5. S

    suolitukos

    meidän pojalla todettiin hirscbrungin tauti v.1997, kun hän oli 5kk.Paksusuoli ei toiminut, puuttui hermotus kokonaan,avanteen kanssa oltiin 2v saakka.Meitä hoidettiin TAYS:ssa. :hug:
  6. S

    väsynyt

    :hug: en tiedä kyllä perhettä/vanhempia jotka eivät koskaan korota ääntään :attn: se on kyllä normaalia isolla N:kirjaimella.Silloin kun on itse väsynyt sitä syyllistää itseään turhaan.Hae apua itsellesi että jaksaisit :wave: Itse olen menettänyt vanhimman lapseni...ja tiedän kuinka vaikeaa...
  7. S

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    ennen esikoista kolme keskenmenoa :'( esikoinen s.1997, kakkonen 1998 , kolmonen 2000 ja kuopus 2006 :heart: Esikoinen menehtyi hirscbrungin tautiin 1999 :'(
  8. S

    Juoko teiän miehet

    Todella harvoin, en kyllä usein juo minäkään :heart:
  9. S

    Viikkoraha

    meillä lapset tyttö 6v ja poika 8v saavat 2,5e kumpikin viikorahaa, ja sama juttu ,huoneet pidetään siistinä ja kotitöihin osallistutaan, muuten jää saamatta. He laittavat rahat säästöön ja joskus kun haluavat jotain, ostavat omilla rahoillaan. Karkkipäivän karkit ostetaan myös viikkorahoilla. :)
  10. S

    huolestunut

    Heippa! Olen huolestunut poikamme yltiömäisestä kiinnostuksesta peleihin,tietokoneella pelaaminen virtuuaalipelissä runescapessa on tullut tärkein asia ja muuta kiinostusta muuhun tekemiseen ei tunnu löytyvän. Olemme rajoittaneet pelaamista sillä tavoin, että viikolla saa pelata kolmena päivänä...
  11. S

    tiedättekö äitiysrahan määrän nostamisesta

    eikös sitä suunnitella ensivuodelle, muistaakseni :wave:
  12. S

    Ammattipino

    Äippälomalla oleva postinkäsittelijä, palailen työelämään 2009 :) Tosin mietiskelen koulunpenkille menemistä, kolmivuoroduuni ei enää nappaa vaikkakin vakipaikka :headwall:
  13. S

    Mies hankki törkeet sakot...

    Kiva oli tilanne meilläkin kun kuopus syntyi tammikuussa -06 ja isäntä kaahasi korttinsa hyllylle maaliskuussa, kortti pois 3kk ja sakot 500e. Asumme vielä syrjässä, että joka paikkaan tarvitsee autolla mennä.Yksin jäi asioitten hoito ja lasten kuljettaminen,(3 lasta)minulle.Töihin sai itse...
  14. S

    menetys

    :hug:
  15. S

    pino -71 syntyneille

    Lahden liepeiltä vuosimallia -71, mies -64, ja lapset 1997,-98, 00 ja 06 =)
  16. S

    Paljonko tuli painoa raskauden aikana?

    ensimmäiseltä 25kg toiselta 20kg kolmannelta 20kg neljänneltä 20kg :headwall: :headwall: :attn: onneksi aina lähteneet pois...nyt nuorin 5kk ja ei montaa kiloa jäljellä =)
  17. S

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö 15.01.06 klo 5.41 3465g 50,5cm RV 40+6 :heart: =)
  18. S

    tyttö!!

    ONNEA KOKO PERHEELLE :hug:
  19. S

    rotarokotuksen haittavaikutukset?

    \ miten kun olisin halunnut tytölleni rotarokotteen ja juuri sain neuvolasta tiedon lääkäriltä että tytär on jo liian "vanha" rokotteelle?hän on 5kk.ensimmäinen annos pitää kuulemma antaa 6 viikon ikäisenä ja viimeinen 16 viikon ikään mennessä.mitenköhän asia on jos te olette saaneet kuitenkin...
  20. S

    suolen häiriö

    Mitä teille kuuluu? :hug:

Yhteistyössä