Hakutulokset

  1. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Huomenta! Eilinen lääkärineuvola meni hyvin, kaikki oli kunnossa joten turhaan taas stressasin että vauvalla joku hätä! :) Päästiin jopa ultralla katsomaan meijän pikkuista, siellä se pää alaspäin innokkaana liikuskeli. Niin ihana nähdä kun tosiaan en vielä ole tuntenut potkuja. Tänään...
  2. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Kiitos uudesta ketjusta! :) Mua alkanut stressata ihan hirmusesti viime päivinä!En tunne vieläkään vauvan potkuja, onneksi huomenna vihdoin se siirretty lääkärineuvola. Sen lisäksi stressaan tulevaa muuttoa maaliskuun loppupuolella, kerrostalokämpästä omakotitaloon, kaiken lisäksi vielä...
  3. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Tänään piti olla lääkärineuvola mutta heti aamusta soittivat sieltä että joudumme siirtämään ajan myöhäsemmäksi. Voi luoja mikä pettymys kun olin niin odottanut!Se siellä langan päässäkin naureskeli ettei tässä nyt mitään hätää ole, ens viikolla löytyy jo aikoja mutta itellä meinas tulla itku...
  4. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    @mimma] mulla oli kans ne arat rinnat ja kyselin niistä..ollut jo varmaan pari kk ihan järkkykipeet varsinkin just yöllä ja sitten aamulla kun nousee! @mannamakaroni ,tosi ikävä tilanne sulla töissä, itse en varmaan enää pystyisi piilotteleen tätä maha, alkaa olla jo ihan selvä tapaus. Oltiin...
  5. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Kiitos ystävällisestä vastaanotosta! :) @mannamakaroni ,mulla vähän sama tilanne kun sulla, äitikavereita ei pahemmin ole, tai löytyy kyllä muutama mutta niillä lapset jo isoja. Ollaan keväällä vielä muuttamassa "maalle" omaan rauhaan, ja oon kanssa miettinyt ihan sama että kunhan en vaan...
  6. Giinamama2be

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Vieläkö mahtuu mukaan! :) 22.6/Giinamama2be/36/JS/1 Olen käynyt täällä lukemassa jo jonkin aikaa mutta jos vihdoin ja viimein liittyisin teidän seuraan! Tosiaan eka lapsi tulossa ja niin kuin neuvolatätikin totesi niin en ole ihan nuorimmasta päästä ensisynnyttäjäksi, heh. Mieleltään tosin aina...

Yhteistyössä