Hakutulokset

  1. K

    Marginaalinen istukka ja alatiesynnytys

    Hei! Minulla todettiin rv 28 marginaalinen istukka, aivan kiini kohdunkaulan suuaukossa ja vieläpä kohdun takasaeinässä. Kontrolli rv 32 ja mahdollisesti suunniteltu sektio edessä KYSissä. Ei kuulema yleensä enää siirry loppuraskauden aikana minnekään, etenkään takaseinän istukka.. En...
  2. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moi! Sunniee, minäkin laitoin yksärin, eli haluaisin myös FB-ryhmäämme! Omaa napaa: Täällä mennään jo 24 +2, olo ok, väsyttää vain. Äitiysjooga on ihanaa, auttaa pieniin liitos- ja ristiliitoskipuihin ja muutenkin rauhoittaa mieltä. Viikon päästä sokerirasitus ja kahden viikon päästä...
  3. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moi! Tulen tänne näköjään aina vaina poksumaan, eli 23 POKS! Ja jee! Mesisa kyselit miksi verenpaineen kohotessa joutuu ultraan. Itsellä oli viime raskaudessa raskausmyrkytys (vakava sellainen, jak!) ja nyt olen erikoistarkkailussa. Vp minulla kohdallaan, mutta silti ultrissa seurataan...
  4. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moi! Täällä poksutaan tänään! 22 täynnä! Jee! Olo on hyvä, Raisa liikkuu masussa innokkaasti. Ei okseta, ei suuremmin väsytä *koputtaa puuta.. Olen käynyt kerran äitiysjoogassa, huomenna uusiksi, oli tosi ihanaa ja hyödyllistä! Itse olen töissä vuoden loppuun asti, sitten noin...
  5. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moi! Tyttöolo vahvistui tyttölupaukseksi! <3 <3 Raisa oli 362 g ja kaikki kunnossa! Myös istukan ja napanuoran virtaukset, joita nyt erityisesti tarkkaillaan entisen raskauteni toksemian vuoksi. Ihana lääkäri ultrasi yli puoli tuntia, kertoi kaiken ja näytti useaan otteeseen 3d-kuvaa...
  6. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Poks poks, 20 rv tasan! Ja aivan kohta ultraan äitipolille, jännää!!! Tulen sitten kertomaan kuulumiset! :)Kellukka & Pienokainen 20 +0 POKS
  7. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moi! Onnea kaikille ultrissa käyneille! Minulla on se huomenna edessä, jännää!!! Mies ei pääsekään mukaan, lähtee tänään työreissuun :( Jännittää mennä sinne yksin, toivottavasti kaikki on kunnossa!!! Saapas nähdä varmistuuko tämä tyttöoloni johonkin suuntaan vai ei. Esikoinen ei...
  8. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Heippa! Memssille kaikkea hyvää, onnea ja tarrasukkia! Sonskulle tsemppiä miehesi kanssa! Nosta ihmeessä kissa pöydälle nyt heti ja juttelette asiat selväksi. Parempi nyt aiemmin. Kerrot, miltä sinusta tuntuu, pahalta. Älä syyttele, vain kerro ja kerro myös miten haluaisit miehesi...
  9. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moi! Kiitos kaikille, jotka kommentoitte liikkeiden loppumista! Jospa ne taas sieltä alkavat!!! Tosi pieniähän nuo meidän vauvaelit vielä ovat ja tähän itramahaan saa aika kovaa potkia, että tuntuu :) Mariaja me emme kuulu kirkkoon ja esikoiselle pidettiin nimiäiset. Kummeja pyysimme ja...
  10. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Huomenta! Poks poks 18 tänään!!! Olen miettinyt maha-asukkiani eilen ja tänään & yöllä. En tunne mitään liikkeitä! Aiemmin olen tuntenut, en paljon, mutta kuitenkin. Nyt on tosi ahdistunut olo, kun edes makealla tai tönimällä tai mitenkään,en saa aikaan yhden yhtä kuplaa tai...
  11. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moikka! Terkut neuvolasta! Omaa napaa siis: Hg 120, ostin Obsidania, kun väsyttää ja täti suositteli. Vauvelin sykkeet 158, verenpaine 81/130, ihanan alhainen :) Kaikki kunnossa, painoa tullut yhteensä 700 g ja nyt 18. rv, olen iloinen, kun ylipainoa oli alussa n. 5 kg! Iloisin...
  12. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moikka piktästä aikaa! Mahtava maha Jendde! Ihana! Oma maha kasvanut myös ja iltaisin turvoksissa. Liikkeitä olen alkanut nyt tuntea ihan oikeasti! Ylihuomenna neuvola, ihanaa ja kolmen viikon päästä rakenneultra, sitten ollaankin jo puolivälissä, hurjaa! Loma pidetty, oli ihanaa...
  13. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Huomenta! Tulin poksumaan! Eli 14 raskausviikkoa täynnä! Mieluummin hysterisoin listeriaa, kuin vaarannan vauvelini! Ystävälläni oli keskiraskauden keskenmeno, johon ei löytynyt syytä. Listeria epäiltyjen listalla kärjessä. Kivaahan se on siihen asti, kun ja jos kaikki menee hyvin. Ei...
  14. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Hepuhi ja Laretzki Minäkin luulin että Suomessa olemme onnelassa listerian suhteen, mutta tilanne onkin päinvastoin! Listeriatapauksia on Suomessa EU-maista eniten! Siis riski on todellinen ja nimenomaan raskaana oleville. Kuulin juuri toissapäivänä uutisista, että tapauksia ollut...
  15. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Jendde ihana maha! Valle, minulla myös makea ihan yök-yök! Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei kyllä oikein suolainenkaan.. Oma napa: Sain äitipolin ultran jälkeen neuvolalääkäriajan ja jopa neuvola-ajankin :) Painoa oli tullut 400 g, verenpaine 89/128, sisätutkimuksessa kaikki ok...
  16. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Terveisiä nt-ultrasta! Pienokainen pomppi siellä innoissaan ja kaikki on hyvin!!! Vastaa viikkoja 12+5 tasan ja la on 14.3.2011 Eli samaa tulosta kuin alkuraskauden ultrassa. Nt oi 1,8, en ottanut veriseulaa. Kaikki raajat löytyivät, molemmissa käsissä 5 sormea, aivot...
  17. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Huomenta! Takana raskas ja ahdistava viikonloppu, mutta toivottavasti positiivisemmin mennään eteenpäin! Säikähdin, kun lauantaina oli mahakipuja ja hieman veristä vuotoa, joka sitten onneksi loppui.. Tänään klo 13:30 on nt-ultra, jännittää!!! Toivottavasti kaikki on ok!! Mies tulee...
  18. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Hei! Hopea minä treenasin ennen edellistä raskautta ja sen alussa maratonille, juoksin sen viikolla 9 (hullu minä!). Sykkeet heittelivät ihan oudosti. Vaikea oli juosta lenkkejä tietyissä sykerajoissa, kun en meinannut saada sykettä nousemaan. Eli tuttua minulle. Sykemittareissa on myös...
  19. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Sen verran noista suosituksista, että itse kyllä niitä noudatan. Eihän se kovin vaikeaa ole. Ystäväni sai keskiraskauden keskenmenon ja vauvasta tutkittiin heti listeria ja toksoplasmoosi. Eli ovat todellisia uhkia meillä Suomessakin. Syytä tuohon km ei löydetty, mutta nuo olivat heti ekana...
  20. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Moi! Jendde onnea kaksosista!! Ihanaa! Tervetuloa taas uudet! Hierojalla voi käydä, kunhan muistaa kertoa, että on raskaana. Jos ei voi enää maata mahallaan, niin moni hieroja hieroo kylkiasennossa tai eteenpäin nojaavassa tuolissa. Tässäpä tämä, mukavaa päivää kaikille ja ihanaa että...

Yhteistyössä