Hakutulokset

  1. N

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Täällä käytiin eilen ultrassa. Löytyi pieni 10mm papu ja hyvä syke ja kaikki näytti olevan hienosti. :love: Vastasi täysin viikkoja, nyt 7+1. Mulla on ollut viimeisen viikon aika paljon pahoinvointia. Oksentelu onneksi jäi, kun ostin nuo pahoinvointirannekkeet eli niistä on vähän ollut apua...
  2. N

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Lasketteko muuten omat viikkonne oman kierron mukaan vai sen 28pv? (n) Ite oon laskenu ihan oman kierron mukaan, kun ihan säännöllinen on ollut, mutta neuvolassa sanoivat, että aluksi lasketaan tolla 28pv kierrolla. Eli neuvolan laskujen mukaan olisi vasta 5+6 ja omien mukaan 6+4. Laittoivat...
  3. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Daisy85 Mä oon nyt 6+1 ja viimeviikon lopulla alkoi huonovointisuus. Jos ei muista parin tunnin välein syödä, niin huono olo iskee. Tosin oksentamiselta oon vielä välttyny. Muita oireita mm. tissit kipeät ja just sellaisia menkkamaisia tuntoja välillä. Sinuna en huolestuisi, mullakin nyt vasta...
  4. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Niin ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia! :love: En millää jaksaisi odotella omaa varhaisultraa, vielä 12 päivää! Jännittää niin kovasti onko kaikki kuten pitää ja löytyykö pieneltä syke. :love: Ensi keskiviikkona 1.2. jo kuitenkin neuvolaan. :) Eilen alkoi aamusta ensimmäiset huonot olot...
  5. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Karkki95 paljon tsemppiä sinne! :cry: Täällä mennää rv 5+1 ja väsymys on alkanut tehdä tuloaan oikein urakalla. Päivät väsyttää niin, että meinaa pystyyn nukahtaa ja yöllä ei sitten uni millään. Selkää jomottelee ja ruokailuvälin venyessä ei meinaa ruoka maistua. Pahoinvointi kuitenkin...
  6. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Ihana lukea hyviä ultrauutisia! :love: Täällä varattiin tänään ensimmäinen neuvola 1.2. ja myöskin ar-ultra 6.2. ja nyt pitäis vaan malttaa odottaa. :) Vähän ihmettelin, kun noinkin aikaisin antoivat neuvola-ajan, silloin vasta rv 6+2... Nyt siis rv 4+4 meneillään ja huomattavimmat oireet on...
  7. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Innih Mulla on jotenkin vielä niin epätodellinen fiilis ettei olla kerrottu vielä kellekkään. Tosin nyt olis tarkotus lähipäivinä mennä käymään meille tosi läheisen ystäväpariskunnan luona ja kertoa heille uutiset! Pakko saada edes jollekkin kertoa. :ROFLMAO: Miehen vanhemmille kerrotaan...
  8. N

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Täällä yksi tuore plussannut liittyisi joukkoon :love: 25.9.2017 Nyyti94/22/KOKS/1.lapsi Eilen tosiaan plussattu ja malttamattomana vielä pari päivää ennen kuin kuukautisten olisi kuulunut alkaa ja raskausoireita on alkanut näkyä nyt vasta parin päivän aikana: kamala turvotus iltaisin, jatkuva...

Yhteistyössä