Hakutulokset

  1. K

    vauva ei syö kuin tissiä

    Meillä sama juttu....ikää nyt reilu kaks kuukautta. Tutin tai pullon ku annat suuhun ni yökkää vaan...ei niin ei! No oon ollu kampaajalla, vauva mukana, aleostoksilla, vauva mukana jne... Oishan se erilaista päästä yksinkin liikkeelle, mut ei hassumpaa kimpassakaan...ite en ees oo mikää...
  2. K

    Vesa Keskistä epäillään raiskauksesta!

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705286163518_uu.shtml
  3. K

    Onko muita joiden mielestä vastalahja synttäreilläOn typerä?

    \ Meillä ei vielä lapsen iän takia ole ollut kaveri synttäreitä, mutta kun niiden aika on, syödään kakkua ja lapset saavat leikkiä ihan omia leikkejään, kuten yllä kirjoitit!
  4. K

    Onko muita joiden mielestä vastalahja synttäreilläOn typerä?

    Minusta se on ihan älytön juttu, että sankarin pitäisi antaa jotain vastalahjaa!! Saahan vieraat kuitenkin vatsansa täyteen.
  5. K

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    Mä noudatan sellaista itse soveltamaani karppiruokavaliota. Leivät, pastat, riisit, peruna yms pois. Tilalle olen ottanut runsaammin lihaa, kalaa ja kanaa ja rasvaa. Näin pysyy nälkä loitolla eikä tee herkkujakaan mieli.
  6. K

    Millä elätät 4 lasta jos toinen kotona?

    \ Mielenkiinnosta kyselen: mikä on "hyvä elintaso" lapselle?
  7. K

    Saldorajoitukset

    Toi oli hyvä pointti, toi ett ei tuu jättilaskuja jos puhelin katoaa. =)
  8. K

    Mistä rahaa???

    \ Ai "töihin ei voi mennä kun hoitaa muksuja"! Hei haloo, aika moni on joutunut menemään :headwall: Suomessa ihan hyvä päivähoitojärjestelmä, jos et satu tietämään.
  9. K

    Saldorajoitukset

    G. Mitä mieltä puhelimen saldorajoista?
  10. K

    mihin maahan??

    Mulla on kyllä ihan hyviä kokemuskia Turkista. Ed.kesänä reissasin siellä lasten, 5 ja 10 vuotiaiden kanssa. Kemerissä oltiin ja kivaa oli. Turkkilaiset ovat myös todella lapsiystävällistä väkeä. Parin viikon päästä ollaan lähdössä Portugaliin.
  11. K

    Missä iässä nokkamuki käyttöön?

    meillä otettiin kun poika oli jotain 8kk. ruuan yhteydessä juo siitä itse :) ja muutenki.
  12. K

    Hei auttakaa

    \ JEEE portaat löyty!!! kaikkia varmaan kiinnostaa ihan kauheesti :D
  13. K

    Hei auttakaa

    \ Oi rakkaat kiltit ihmiset vääntäkää mulle oikein paksusta rautalangasta mistä toi kirottu portaikko löytyy!!! Mä haluun päästä eroon tästä pelistä!!!! :kieh: Tarkoittaako tuo yllämainittu "eka huone" siis sitä huonetta mistä peli lähti liikkeelle? nimim. ikinä en enää pelaa... :D
  14. K

    vauvakuume mutta ei vielä

    \ Meillä poika 9kk =) Yasmin pillereitä käytin ja meni reilu pari kuukautta lopettamisen jälkeen kun tärppäs! Oli se ihanaa =) :heart:
  15. K

    Hei auttakaa

    \ :wave: osaako kukaan auttaa??
  16. K

    Hei auttakaa

    \ Ootko ihan varma, että oot suunnannut sen tykin oikein? Sitä saa liikuteltua viereisessä pikkuhuoneessa olevan napin avulla sivusuunnassa. Ampumiskorkeus muuttuu toisessa pikkuhuoneessa olevalla napilla. Sinne huoneeseen siis pääsee kulkemalla siitä heiluvan tykin huoneesta ylhäältä...
  17. K

    Hei auttakaa

    \ Mee aitaukseen ja työnnä rautapalikka alareunaan, vedä sen jälkeen magneetilla kaksi pykälää oikealle. Nyt se on kivinyrkin etusormen kohdalla. Sitten meet sinne pään sisään, missä ei valitetavasti nää yhtään mitään. Oikeaan reunaan ilmestyy 1F eli oot ekassa kerroksessa. Sitten vaan kuljet...
  18. K

    Hei auttakaa

    \ Jääjakso: Vedä (magneetilla) ylhäällä vasemmalla oleva rautapalikka suoraan ylöspäin, sitten alimmainen palikka oikealle ja sen jälkeen vika palikka suoraan alas. Mulla se kuu tippui heti kun vaan osuin siihen kanuunalla. Pari laukausta meni ensin ohi.
  19. K

    Hei auttakaa

    \ Mä pääsen labyrinttihuoneen yläkulmasta siihen tyhjään huoneeseen ja siitä vielä seuraavaan huoneeseen, mutta vastassa on suljettu ovi... Olettaisin että sen saa auki hakemalla siitä samasta huoneesta sen yhden esineen, mutta miten kummassa sen esineen saa?? Siis tarkoitan sitä huonetta...
  20. K

    Jälkivuodosta

    Miten kauan teillä muilla jälkivuoto kestänyt?? Ihmettelin kun pari päivää jo näytti että vuoto on melkein loppunut, oli muuttunut ruskeaksi ja tosi vähäistä. Synnytyksestä siis reilut 3 viikkoa. Nyt taas tänä aamuna tuli reilusti ihan kirkasta verta ja muutama reilumpi hyytymä. Mitään kipuja...

Yhteistyössä