Hakutulokset

  1. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    No ikävä kyllä. :cautious: Tiistaina olis tää edessä. (n)
  2. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Täällä tehdään nt- ultrakin vielä alakautta. :giggle:
  3. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Löysin ensin 9+0, mutta sen jälkeen en viikkoon löytänyt vaikka miten etsin. Sitten 10+0 löytyi pienen etsinnän jälkeen. Mä oon miettinyt että oisko mulla istukka edessä, koska jumputusta saa oikeasti kuunnella korva dopplerissa kiinni. Tosi vaimea ääni, selkeä mutta vaimea. Tai sitten vauva...
  4. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mä oon kotona nyt löytänyt dopplerilla sydänäänet, jotenkin joka kerta se on yhtä onnellinen tunne kun löytää sen jumputuksen :love: Tänään 10+0
  5. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mä en esimerkiksi halunnut töissä sen vuoksi kertoa, että ikävä kyllä kaikki työyhteisöt eivät ole niin kauhean kannustavia, eikä mulla ole mitään tarvetta kertao omista yksityisasioista ihmisille joista en pidä. Mä kerroin esikoisesta vasta rv 22 tai jotain koska siihen saakka pystyi hyvin...
  6. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Täälläkin neuvolassa käyty tänään, eikä mitään ihmeellistä. Saan makustella ensi kertaan, että haluanko jutella neuvolapsykologin kanssa vai lähetteen pelkopolille, tai molemmat. Esikoisen synntys oli siis aika...traumaattinen. :rolleyes: Meinasin tippua vaa'alta kun oli huhtikuusta laihtunut 8...
  7. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Ehkä makukysymys. Mä en muista että siinä ois ollut kauheasti ns. miestä kiinnostavia juttuja, kun enemmän käsiteltiin mun syömisiä, oloja, tuntemuksia, yleisiä suosituksia. Mut toisaalta jos ensimmäinen lapsi, niin kaikki lapseen liittyvä lisää konkretiaa ja monet miehet haluaa olla ihan...
  8. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Voi toki nousta nopeaa, muttei 2+6 digi voi näyttää 2-3 vk.
  9. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mulla oli alussa myös tosi epäileväinen fiilis. Mut sit alko pahoinvointi, tää hirvee väsymys, turvotus ja kohdun kasvukivut niin kyllä tässä on nyt koko ajan sellanen olo että tuolla joku on. Toki kun mulla oli alussa myös niitä vuotoja, niin ajattelin ettei siellä varmaan asustele ketään...
  10. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Ei se kyllä näin voi näyttää. Niissä on ne hcg arvot, eikä kenelläkään 2+6 ole vielä hcg noussut mihinkään? Mulla aika keskimäärin tullut 4+0 - 4+2 kohdalle se 1-2 vk ja siitä sit eteenpäin. Tässä raskaudessa tuli +3 vk rv 5+6 muistaakseni. :giggle:
  11. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mulla on jo ens viikolla neuvola, oisko ollut 23. päivä. Sanoivat vaan puhelimessa et ei tuu sit kiire niiden verikkoelähetteiden kanssa, ja ehtii käydä ennen nt- ultraa. Taisi esikoisesta olla samoihin aikoihin. :giggle:
  12. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Me ei olla kerrottu kenellekään. Kerrotaan vasta lähimmille nt- ultran jälkeen ( oon jotenkin taikauskoinen) ja sit yleisesti rakenneultran jälkeen. :giggle: Tänään ollu pahoinvoinnin kannalta kaikkein pahin päivä. Äsken miettisin et oispa vaan joku suoniyhteys mistä joku vois laittaa mulle...
  13. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Me käytiin tänään varhaisultrassa! Sieltä se pieni tyyppi löytyi, vastaten muutaman päivän mun kuukautisista laskemaani isompaa. Mut oviksen laskujen mukaan just tismalleen se mitä pitikin. :love: Vahva syke, eikä vuodoille löytynyt mitään selitystä. Helpotus, koska olin jo diagnosoinut...
  14. Adiela88

    Toiveissa vauva 2021

    Okei! Muistatko miten paljon sulla oli hcg? :)
  15. Adiela88

    Toiveissa vauva 2021

    Onks tästä muuten jotain faktaa jostain luettaviassa? Ihan siis vaan mielenkiinnosta. En oo vaan koskaan kuullut että tuulimunassa ois hcg noussut kovin korkeaksi. :unsure:
  16. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Ei mullakaan tuossa ihan alussa kauheasti ollut oireita, tai sillon ekalla viikolla oli koko ajan sellainen olo että oonko edes raskaana. Tissit oli kipeät, mutta ne on mulla aina ennen menkkoja. No alkoi niitä oireita sitten tulla, ja nyt on tää 24/7 pahaolo, enkä haluaisi syödä mitään. Pelkkä...
  17. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mulla on kans tullu koko tän alkuraskauden välillä tollasta ruskeaa tuhrua. Kaikki on toitottanut että voi olla normaalia, mutta hankala uskoa siihen kun ekassa raskaudessa ruskea tuhru meinasi keskenmenoa. Mut ens viikolla varhaisultra niin sit vähän tietää mikä meno ja löytyykö joku syy sille...
  18. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Eikös täällä alussa joku sanonut että voisi luoda salaisen ryhmän? Mä liputan sellaisen pienen ja kotoisan ryhmän puolesta, eli ryhmä suljetaan kun tietty määrä ihmisiä. Siinä oppii tuntemaan toiset paremmin, ja on helpompi jakaa asioita. Ja mun mielestä ryhmän voi luoda jo lähiaikoina, ne...
  19. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Mulla oli kans plussan jälkeen ehkä ensimmäiset pari viikkoa kaikenlaisia menkkajomotteluja, nyt ovat lieventyneet. Toki kaikenlaisia muita jomotteluja löytyy, mutta nekin luultavasti kohdun kasvukipuja. Alussa kyllä olin ihan varma että menkat alkaa tai menee kesken vaikka ihan samanlaisia oli...
  20. Adiela88

    Helmikuiset 2021

    Kyllä mulla ainakin vaihtelee! Tissit on aina kipeät, mut esim. kuvotus ja väsymys seilailee päivästä riippuen. Toki nyt on taas ollut paha olo aikalailla 24/7, mut siinäkin se voimakkuus vaihtelee. Välillä on jotain pieniä hetkiä kun olo onkin suht "normaali" ja sit välillä etoo enemmän...

Yhteistyössä