Hakutulokset

  1. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Zoona, taustalta huutelen, mutta suosittelen lämpimästi kirjaa Kun kolmesta tulee neljä Antoi itselle kullanarvoisia vinkkejä valmistaa esikoista vauvan tuloon. Suositus tälle. Vaikka meillähän tilanne oli kun kahdesta tulee kolme.❤️
  2. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Henrietta77, 1 ICSI, toinen, 39 +3, 13.1.2018 Tyttö syntyi. Kaikki kunnossa. Joku sanoi, että NIPT.iä ei ehditä tekemään. Kommenntina sen verra, että sitäkin voi nykyisin pyytää nopeasti kun tekevät sitä Hesassakin ainakin Suomessa. Mutta tietty tuo viikko siinä lähes menee silti ja jos on kova...
  3. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Bb ei noin usein käykään mitä prosentteja kuulin. Itelle se oli tosi kova järkytys, kun sen kuuli. Mutta onneksi silti hyvin kävi. Taustalla oli myös yksi seikka, jonka vaikutusta epäilen, mutta sitä ei viitti ääneen sanoa, kun se yksilöi klinikan. Ja on vain omaa spekulaatiota. Mutta pärjää...
  4. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa! Olen lueskellut tätä palstaa silloin tällöin. Mulla siis pian 3 v poika ja nyt sille syntyi sisarus. Täyssisaruksia molemmat. Kaikki pakastealkioni kuolivat sulatuksessa,mikä kai harvinaista,mutta tuoresiirrosta nappasi heti kuten wkan kohdallakin. rki on hektistä,mutta niin ihanaa...
  5. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Terve kaikille! Rakenneultra takana. Kaikki oli siinä ok. Lääkäri ultrasi 45 min ja sain aiemman nopean synnytyksen ja yh statuksen vuoksi ajan käynnistykseen. Olen lueskellut palstaa ja sitä on kyllä tosi kiitollinen,että tilanne tämä. Toison sydämestäni,että kaikki tämän ihmeen saisivat kokea...
  6. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulle tuo mittaus siis amh tehtiin sen tähden, että lääkitys saatiin säädettyä oikealle tasolle eli lähinnä uskalletaanko täydellä annostuksella siis menopuria lähteä ja niin tehtiin. Ekassa hoidossa, josta siis poikani sai alkunsa tuo annostus oli 175 ja nyt kaksi vuotta myöhemmin 225. Muuten...
  7. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Herttaelina,mullakin oli suht matala AMH arvo,mutta raskauduin. Ei se arvo itsessään kerro mitään siitä mikä on munasolujen laatu tai raskautuuko. Epäilen,että suosittelevat ivf hoitoa,mutta kerro miten kävi. Hurjasti tsemppiä kaikille omiin yrityksiin!
  8. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kaikki oli kunnossa ja nyt on sukupuolikin tiedossa.Ylihuomenna nt ultra....koska sitä oikein rauhoittuisi....huoh. Mutta onnellinen olen päivän uutisista!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ja ennakko oletukset piti paikkaansa sukupuolen kohdalla!❤️❤️❤️❤️
  9. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi Putsku,sen kun tietäisi. Tulokset voivat tulla koska vaan,koska laaja nipt on harvinaisempi siinä ehkä voi kestää kauemmin. Klinikka menee huomisen jälkeen kiinni mutta lupasivat hoitaa homman mulle jotenkin. Saapi nähdä miten käy.jännää...
  10. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Juup,....en ottanut julkisella ja voi sen sielläkin saada ainakin jos riskiluku seuloista ja nt ultrasta hälyttää.mutta en odottanut tuota tietoa vaan halusin asian yksityisellä selvittää.vaikka siis voisin sen mahdollisesti saada julkisella mutta heinäkuun lomien yms seikkojen vuoksi en jäänyt...
  11. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ultrassa käyty. Kaikki oli ok,siellä se pikkuinen potki,laittoi käsiä suuhunsa ja näytti jo vauvalta.kaikki oli kunnossa ja kokokin vastasi nyt itae asiassa päivää enemmän. Laajan nipt testin otin. Nyt jännitetään niitä tuloksia.maina saa jännittää jotain... olen väsynyt. Ajoa kertyi...
  12. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa! Itse odotan ma ultraukseen ja jos alkion koko vastaa raskausviikkoa 10 otetaan tuo nipt testi....jännittääkö. Ei kauheasti. BBlle sanoisin,että voin täysillä samaistua sun tilanteeseen. Itellä ei eka raskaus ollut ihan normijuttu ja rakenneultra paljasti mullakin yllätyksen,mutta...
  13. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa! Voi putsku,miten huono tuuri sulla. Nyt aikaa asian sulatteluun ja jatkon pohdintaan. Lahja alkio varteenotettava vaihtoehto. Tsemppiä ja voimia! ❤️ Viime to ultrassa pikkuisen sydän löi terhakkaasti. Yhtään en osaa silti vielä rauhoittua...en yhtään. Pikkuisen koko pari päivää pienempi...
  14. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Laskettuaika 16.1.2018 ja toinen ois toiveissa.❤️ Kiitos päivittämisestä roxanne.
  15. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Zarozalle mäkin haluan kommentoida,et vaikka klinikalta sanotaan mitä ota silti positiivinen asenne ja yritä olla stressaamatta. Helpommin tietty sanottu kuin tehty,mutta älä anna kommenttien lannistaa. Hurjasti tsemppiä hoitoihin! Mimosalle myös tsemppiä kuten Putskullekin! Täydestä sydämestäni...
  16. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ultrassa oltu.Sikiö vastaa viikkoja ja pieni sydän sykki. Kunpa kaikki menisi hyvin. Palaan asap kommentoimaan muiden kuulumisia. Tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille! ❤️❤️❤️
  17. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Varovasti siirryn tänne...tänään ultrassa pieni sydän sykki ja koko vastasi viikkoja eli 6+5.❤️❤️❤️ Peukut pystyssä,et kaikki jatkuukin hyvin.❤️
  18. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei miten negatiivisia uutisia. Mä niin täysillä toivon plussaa teille jokaiselle! Ihan jokaiselle,täydestä sydämestäni! Jokainen meistä on sen ansainnut.❤️ Kävin ultrassa, sieltä löytyi sikiö ja sydän sykki. Koko vastasi viikkoja.❤️❤️❤️ Toivotaan,et kaikki menee jatkossakin hyvin.❤️
  19. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihan mahtavaa AJ!Hurjia käänteitä,mutta onneksi kaikki hyvin. ❤️❤️❤️
  20. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitokset Putskulle ja BB.lle tsempeistä ❤️ aika todellakin matelee....varasin varhaisultran,mutten pääsekään työesteen vuoksi siihen osallistumaan. Hitsi, pitääkö sitä klinikalle mennä sitten ultraan... Voi däm,kun pääsis ees jonnekin...joskus. Työkiireitä aika paljon,mutta nekään ei jaksa...

Yhteistyössä