Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Kiva kuulla että kaikilla etenee raskaus mukavasti :) Me lähdetään to teneriffalle ja nyt ollut kauheat liitoskivut häpyluussa...:( jännittää lentomatka miten selkä ja tuo häpyluu tykkäävät reilu 6h lentomatkasta :/ Onko teillä tullut enemmän kipuja kävelemisestä vai paikallaan olosta? Ootteko...
  2. J

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Moi! Meillä alkoi ke rv 23 ja oli silloin myös neuvola. Pikkunen riehui kauheesti just kun katsottiin sykettä:LOL: Kaikki oli hyvin mulla ja pikkusella. Neuvolatäti sanoi että mun kohdalla ei sokerirasituskoetta tarvii tehdä, en tiedä mitä siellä oltais sit edes tehty ?:D Kauhee väsymys aalto...
  3. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Kiitos nobelius vinkeistä (y):) Mulla on ollu kauhee himo nyt piimään ja vihreisiin oliiveihin :ROFLMAO: Meillä alkoi nyt rv22 :love: onneks aika menee nopeesti ni kohta näkee pikkusen:love: onko teillä ollu jotain kipuja nyt? Täällä selkä ja vatsakipu vähän vaivannut..:unsure:
  4. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Mä oon kattellu kans nyt netistä jonkin verran vaatteita mut tuntuu jotenki vaikeelta ostaa niitä kun en yhtään tiedä et millaset olis hyviä ja helppoja ja kauan ne sit mahtuu ja mitä saa vanhempien varastoista :rolleyes: mut eiköhän se tässä ala selkeytymään mitä pitää ostaa ja mitä ei tarvi...
  5. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Miiak mullakin vatsassa tuntuu välillä isoja muljahteluja ja sit ihan ku ois elohiiri masussa :love: Tuntuu kyllä nyt jo ihan selville potkuille ja mieskin tuntee ne selvästi :) Minkä kokosia vauvanvaatteita ootte ostanu? Mäkin kerroin töissä nyt raskaudesta ja päällikkö onnitteli mutta ei...
  6. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Ehkä pitää vaan itekkin rohkaistua! Meilläkin miesvaltainen ala et tulee kyllä päällikölle puskista, mut ei voi mitään :D mulla on vatsakin niin pieni ettei kukaan oo alkanu edes epäilee mitään.. Ootte varmaan matkustelustakin puhunu, puhelimella hankala lukea noita vanhempia juttuja, mut jos...
  7. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Kiitos!! Ja mukavaa kun pääsee höpöttelemään samassa tilanteessa olevien kanssa :) mites olitteko muut kertonu jo töissä raskaudesta? Miten siihen pomo reagoi? Mun pitäis ens viikolla kertoa ja vähän jännittää mitä pomo sanoo :eek:
  8. J

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Moikka! Facebook ryhmään ei enää ilmeisesti saa liittyä niin ajattelin että olis johonkin keskusteluun mukava liittyä jos vaan vielä voi? kun ei ole ketään kavereita vielä samassa elämäntilanteessa... Olen kohta 23v ja ensimmäistä lasta odottelen raskausviikolla 21. 6.6.2017 olis laskettu aika...
  9. J

    Moi! Mäkin laittelin yv fb:ssä :)

    Moi! Mäkin laittelin yv fb:ssä :)

Yhteistyössä