Hakutulokset

  1. Linnn

    Huhtikuiset 2020

    Olipas tullut paljon viestejä, kiva lukea muiden kuulumisia. Ja plussanneille onnea! Kuten uumoilin niin täällä on jo oksentelu aloitettu :sick:Eilen oli aivan kamala päivä, mikään ei pysynyt sisällä. Tänään onneksi vähän parempi, vaikka huono olo kyllä on. Muuten ei oireita, edes vatsaa ei...
  2. Linnn

    Huhtikuiset 2020

    Huh, täällä alkaa olla pahoinvointia ihan kunnolla jo. Tätä en kyllä kaivannut yhtään, toivoin niin ettei tässä raskaudessa tulisi. Vielä ei ole tarvinnut oksentaa, mutta siihen suuntaan ollaan kyllä nopeesti menossa viime päivien perusteella :sick: Meilläkin on niin, että mies on oikeastaan...
  3. Linnn

    Huhtikuiset 2020

    Apua, hei! Tänään tein plussatestin hieman yllärinä. Ennestään meillä on poika 4/2018 ja vähän tässä ehdittiin ruveta harkitsemaan jos toinenkin olis kiva - nyt oon siis kuitenkin jo raskaana! Yhdet kuukautisetkin vasta ollut esikoisen jälkeen ja yhden ainoan kerran ollaan harrastettu...
  4. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Enpäs ole mitään tänne pitkään aikaan kirjoitellut! Menee ihan hyvin, pitkien työpäivien jälkeen alaselkää särkee, mutta muuten ei mitään sen ihmeellisimpiä vaivoja ole (vielä) ilmestynyt. Joitakin harjoitussupistuksia tulee, mitta ne eivät tunnu juuri miltään. Mä olen pitkä, ja mulle ainakin...
  5. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Sano Pirkka täällä sama nimien kanssa!! Mutta olen kyllä muutamaan ihan ok kivaan pojan nimeen nyt törmännyt, että eiköhän lopulta joku nimi löydy :ROFLMAO:
  6. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Meillä kans eilen oli kelaneuvola, ja otan kyllä pakkauksen. Meillä ei ole valmiina mitään tavaroita ja sieltä saa ihan kivasti:) Hankinnat ajattelin muutenkin kans jättää tammikuulle, jos vaikka olis hyvät alennukset. Oon entistä enemmän kauhuissani mun painon noususta kun luen noita teidän...
  7. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Korallikala mullakin ehdottomasti paras asento tuntea liikkeitä on tuo lysy istuma-asento :p
  8. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Hei, meilläkin oli ultra tänään! Jännitin hirveästi, mutta kaikki näytti onneksi olevan hyvin! Istukka on edessä ja melko alhaalla, joten sen tilanne pitää vielä tarkistaa myöhemmin. Kasvoista yritettiin ottaa 4d kuvaa, mutta pikkutyyppi piti koko ajan kädet kasvojen edessä. Mulla on tässä koko...
  9. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Kiitos @Korallikala! Soitin vielä itsekin neuvolaan tänään ja kysäisin asiasta, kun kerkesin eilen olla niin huolissani. Sieltä vastasi terveydenhoitajaopiskelija, kuulosti toki oikein fiksulle (y) ja sanoi heti että kuulostaa normaaleilta kohdun kasvukivuilta, ja että nyt näillä viikoilla se...
  10. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Huomenna tulee täyteen 20+0!! Tai muutama tuntihan tässä enää on :barefoot: taas sitten yksi väliaikatavoite saavutettu. Mulla ei vielä mitään virtsankarkailuongelmia ole ollut, mutta veikkaan että tulee vielä, kun ilman raskauttakin juoksen jatkuvasti pissalla ja vihaan pidättämistä! Kipuja...
  11. Linnn

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Täällä lähti tänään 20. raskausviikko käyntiin! Uskomatonta, alussa aika meni niin tuskallisen hitaasti, ja nyt ollaan jo melkein puolessa välissä. Ja hei, kannattipa tänne valitella että vatsa ei kasva ja liikkeitä ei tunnu. Nyt maatessa näkyy selvä pinkeä kumpu. Kumpu näkyy varsinkin aamuisin...
  12. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei taas pitkästä aikaa! Täällä voidaan hyvin. Pahoinvointi on oikeastaan kokonaan ohi, eikä juurikaan uusia oireita ole ilmennyt. Painoa on tullut lisää mutta muuten olo on oikeastaan normaali! Tällä viikolla oli lääkärineuvola, jossa kaikki oli onnekdi hyvin. Vähän kerkesin kyllä säikähtää...
  13. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Korallikala mulla on lähisuvussa diabetestä, joten joudun testiin kahdesti. Nyt ekan kerran viikolla 12-16 ja sit uudestaan tolloin 24-28 :sick:
  14. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Korallikala ostin vanhemmilleni isovanhempien kirjan (vauvakirja jonka isovanhemmat täyttää), paketoin ja annoin lahjaksi kun tulivat kylään. Eivät edes ihmetelleet miksi lahja, kun olivat niin uteliaita paketin sisällöstä. Aluksi olin ajatellut kertovani kuvaviestillä, ja sanoivat että sekin...
  15. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Täällä mennään nyt 13+2, ja nyt jo useamman päivän ollut parempi olo! Vielä ajoittain huonoa oloa, mutta selvästi helpottanut (y) Olettekos kuinka jo kertoneet raskaudesta? Mulla tosiaan parhaat ystävät ovat tienneet alusta asti, mutta nyt viikonloppuna kerromme myös perheenjäsenille, kun...
  16. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Olen niin pahoillani @ansuli821 :cry: En osaa muuta sanoa, kamala tilanne. Meillä tuli hyviä uutisia tänään np-ultrassa. Siellä se pieni vauva oli! Kaikki näytti hyvältä, riskisuhdekin jäi pieneksi!
  17. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä tänään 12+0 :X3: Ja huomenna np-ultra!! Oon kyllä kauhuissani, jännittää aivan älyttömästi. Toisaalta odotan kovasti, että vihdoin saatais joku todiste että vauva on ihan oikeasti tulossa. Päästäis kertomaan raskaudesta ja vois ehkä vähän rentoutua. Toivon niin että kaikki olis hyvin...
  18. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Minä myös kävin katsomassa Kannasta noi mun seulonta-arvot ja nyt käyttänyt koko aamun niiden googletteluun. Tulin kuitenkin myös siihen tulokseen, ettei noista yksinään oikein voi tai edes saisi yrittää tulkita mitään @Korallikala :) Ja mulla kans on matkapahoinvointia tullut! Autossa muiden...
  19. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Mekin osallistutaan yhdistelmäseulontaan, verikokeet olen jo käynyt antamassa ja ultra on vähän reilun viikon päästä. Noita seulontatuloksia en yhtään osaa vielä jännittää, edelleen jännitän vaan sitä löytyykö siellä ultrassa oikeasti joku vauva.. :D Mulla vauvavatsa ei kyllä näy, paitsi...
  20. Linnn

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Unohdin laittaa punaisella tiedot niin tipuin välistä, tässä tulee uusiks :D 3.4/ Linnn/ 26/ 1./ VKS Minäkin vihdoin sain ultra-ajan, kaks viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa. Onneks aika menee jo vähän nopeammin kuin ihan aluksi! Järkyttävä pahointi jatkuu aina vaan, se sais kyllä jo...

Yhteistyössä