Hakutulokset

  1. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Kirjoittelenpa pitkästä aikaa tännekin. Tuo faceryhmä on imaissut mut mukaansa niin että on tää meinannu unohtua kokonaan :D Molemmilla vauvoilla kaikki hyvin, käytiin eilen nt-ultrassa. Vauvat on epäidenttiset kaksoset. Molemmat kasvaa oikein hyvin ja vastaavat tismalleen samaa viikkoa ja...
  2. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @N93 kovasti jaksamisia <3 Lääkäri varoitteli minua turvotuksesta, mikä voi kaksosraskaudessa olla kovaakin ja silti ihan normaalia. Näytän aamusta iltaan siltä, että olen puolivälissä raskautta.... :LOL: Kohta ei enää turvotusta saa peitettyä millään kaavulla. Ja viikkoja vasta 9+6. Aamulla...
  3. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Lehtoleinikki todella ikävän kuuloinen vaiva :( toivottavasti saat helpotuksen. @Mijau voi ei :/ muista juoda paljon ja yritä saada edes jotain syötävää alas vaikka ylöshän se varmasti tulee. Tsemppiä, ja onnea 12 viikosta! :)
  4. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Voimia hirmuisesti ❤
  5. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Ultrassa näkyi täysin viikkoja vastaavat kaksoset, molemmat 9+0, vahvoilla sykkeillä :love: itkuhan siellä tuli helpotuksesta ja onnesta. Nyt näyttäisi siltä, että meille tulee sittenkin kaksoset <3
  6. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Mulla ollut hiljaisempaa täällä, kun olen siirtynyt melkein kokonaan faceryhmään. Mulla rv 9+1 tänään, oireita ei vieläkään oikein kovasti ole, mitä nyt satunnaisia oksennuksia lukuun ottamatta. Minulla on tänään se ultra, jossa selviää onko masussa 1, 2 vai 0 vauvaa. Ahdistaa, pelottaa ja...
  7. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Lehtoleinikki tuplaonnea myös sinulle! Saanko kysyä, että paljonko oli heillä kokoeroa? Meillä oli toinen melkein puolet isompi ja syke oli nopeampi, heikommalla 105 ja isommalla 128.. Minulla hirveä turvotus, oksetus ja rintojen arkuus ovat vähentyneet huomattavasti. Tuli tästä mieleen että...
  8. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    No niin... Kaksi sykettä löytyi. :love: Mutta toinen alkio on kasvanut tosi vähän edellisestä kerrasta, ja syke oli heikompi kuin toisella. Nyt toinen melkein puolet isompi :( lääkäri antoi kyllä vielä vähän toivoa, mutta pelottaa ja ahdistaa. Kahden viikon päästä saan sitten tietää, kun menen...
  9. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Hui, tunnin päästä se kontrolliultra :oops::censored: nää ajat tulee aina liian nopeasti :LOL: wish me luck!
  10. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Minä kun ehdin hätäisen luonteeni takia iloita jo oireettomasta alkuraskaudesta... Tänä aamuna iski sitten kaikki mahdollinen :rolleyes: Rinnat on niin arat, että mahallaan nukkuminen ei ole edes vaihtoehto, olen aamun itkenyt pelkoa, onnea, huolta, iloa ja vaikka mitä. Ja tähän mainittakoon se...
  11. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Päällimmäisenä mieleen jäi miehen epäuskoinen naurunpyrskähdys kun lääkäri kertoi kahdesta alkiosta. Itse olin puulla päähän lyöty. Olen edelleen :LOL: toivottavasti toisenkin syke ensi viikolla löytyisi :love: vuodenäiti 6+1 (?)
  12. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Nyt on käyty ultrassa ❤ yllätys oli melkoinen, lääkäri oli pitkään hiljaa ja juuri kun olin itku kurkussa kysymässä että eikö sykettä löydy, lääkäri pamautti ison uutisen. Alkioita on kaksi. ❤ toisen sykettä ei löytynyt, mutta olen alkioiden koon mukaan viikolla 5+6 joten toivoa vielä on. Toinen...
  13. V

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Hups, edelliseen ketjuun kirjoittelin pidemmän tekstin :D mutta tosiaan, huomenna alkuraskauden ultra. Huomenna epätietoisuus sitten hetkeksi päättyy. Ristiriitaiset fiilikset :cry: vuodenäiti, rv 6+4
  14. V

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heippa! Nyt on aikaa päivitellä vähän kuulumisia :) olen tosi huolissani edelleen tuulimunaraskaudesta/keskenmenosta/kohdunulkoisesta, joten varasin ajan alkuraskauden ultraan. Aika on jo huomenna :eek: hirvittää vaikka samalla helpottunut, että huomenna tulee selvyys asiaan. Toki turvallisilla...
  15. V

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Minäkin liityn varovasti mukaan. Tein positiivisen raskaustestin 16.1, ja viikkoja viimeisten kuukautisten alkamispäivän mukaan nyt 5+5 kasassa. Viime viikolla oli kuvotusta ja tissien arkuutta ja välissä koviakin alavatsakipuja, tällä viikolla satunnaisia pahan olon aaltoja ja nännien arkuutta...

Yhteistyössä