Hakutulokset

  1. I

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Hei taas! Täällä kans pikkusella toisina päivinä kova meno päällä ja toisinaan hiljaisempaa.. olen olettanut, että on sitten jotenkin eri asennoissa, muutama viikko sitten ultrassakin meni kovasti, mutta mitään en tuntenut.. Minulla on myös radi. Neuvolassa minulle sanottiin, että vaikka arvot...
  2. I

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Hei pitkästä aikaa! Minulle tuli äitiyspakkaus noin 1,5 vko hakemisesta, torstaina illalla hain ja sitten viikon jälkeen maanantaina oli perillä. Minua ei ole juurikaan murehdittanut mikään muu kuin, että vauvalla olisi kaikki hyvin ja vielä kymmenisen viikkoa pysyisi masussa. Mitään valtavia...
  3. I

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Mukava kuulla hyviä uutisia rakenneultrista. Meillä aika maanantaina heti aamulla, huominen työpäivä ja sitten viikonloppu sujahtaakin vauhdilla. Takit kiristää, juuri ja juuri menee vielä kiinni pari tuulitakkia. Syksyllä ajattelin selvitä neuleilla ja toivoa...
  4. I

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Ompas kovin erilaisia toimintatapoja kunnittain.. mä kävin verikokeissa jo ennen nt-ultraa ja siellä kätilö sitten laski riskiarvot, kun oli kateltu ensin pikkuista.. ei myöskään kovin kauaa oltu siellä, mutta saimme kyllä esittää kysymyksiä ihan kätilön pyynnöstä..
  5. I

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Moi taas kaikille! Aktiivisesti seuraan tätä keskustelua, mutta harvemmin tulee kirjoiteltua.. oon ylipäänsä huono kirjoittelemaan omia kuulumisiani minnekkään. Jännityksellä taas odotetaan torstain neuvolaa. Minä kävin kanssa jossain 13 viikolla sokerirasituksessa, koska äidillä diabetes, ja...
  6. I

    Lokakuun lapsoset

    Hei taas! Tervetuloa uusille, onneksi paljon iloisia uutisia. Pahoittelut kaikille, jotka ovat saaneet hunoja uutisia. Olen pysytellyt vähän poissa täältä, peloissani, että onko kaikki hyvin. Tänään kuitenkin pieni pomppi iloisesti ja sydän jyskytti kiivaasti. Kaikki muutenkin seuloja myöten...
  7. I

    Lokakuun lapsoset

    27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10. ajatuksissa/27/ensimmäinen/? 11.10. Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS 12.10. 13.10...
  8. I

    Lokakuun lapsoset

    Jaksamista Edith87 <3 Itsellä myös niukkaa ruskeaa vuotoa.. olen toki lueskellut että voi olla ihan normaalia tai sitten ei.. pelottaa/jännittää, mutta eipä tässä ole vaihtoehtoja kuin odotella ja yrittää olla stressaamatta.. Kaikille uusille tervetuloa! Minäkin jatkan ennemmin vielä...
  9. I

    Lokakuun lapsoset

    Minä soittelin tänään neuvolaan arpomisen jälkeen, että kannattaako vielä.. siellä olivat sitä mieltä, että ihan hyvä, kun pitkät ajat menevät nopeasti.. toisaalta käyn myös töissä toisella paikkakunnalla, joten ei viitsisi kesken päivää edes takaisin ajella. Lopulta löytyi yksi oikeasti hyvin...
  10. I

    Lokakuun lapsoset

    Kiitos :-) Olemme mieheni kanssa molemmat 29 ja ensimmäinen on meille tulossa.
  11. I

    Lokakuun lapsoset

    Täällä kanssa iloinen plussaaja lokakuisiin. Viikot 4+2 ja la osuisi laskureiden mukaan 6. päivän tietämille :)

Yhteistyössä