Hakutulokset

  1. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei taas! Meidän pieni poika syntyi rv 40+6 su 11.2. illalla :love: Pituutta 52 cm ja painoa 3300 g ja vähän päälle. Tässä sitä on opeteltu uutta arkea. Tuntuu että kiireistä on. Lähetin just pari työpaikkoihin liittyvää sähköpostia. Olen opettaja, ja nyt on hiihtoloma, niin en kai mä ole niin...
  2. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä syntyi poika su 11.2. illalla :love: Pituutta 52 cm ja painoa 3300 g ja pikkusen päälle. Napanuora oli kiertynyt kahdesti kaulan ympäri ja kertaalleen vartalonkin ympäri, mutta poika ei ollut siitä moksiskaan. Synnytys sujui mielestäni ihan hyvin, ja synnytyskokemuksena annoin pisteet...
  3. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Voi ei, @marsali :cry: Ei teidän kokemaa tuskaa pysty edes kuvittelemaan. Otan osaa!
  4. M

    Helmikuun hippuset 2018

    En minäkään aio pullosta antaa, paitsi jos on ihan pakko. Tuossa pullossa luki, että tuttiosa olisi jotenkin erilainen ja sopisi vastasyntyneelle, niin ajattelin että se ei ehkä häiritsisi imuotteen kehittymistä. Voihan se olla, ettei koko pulloa tuu käytettyä koskaan, mutta eipä se haittaa...
  5. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Joo, tää on kyllä harmillisesti hiljentynyt. Ja ois kyllä kiva kuulla niistä Fb:hen kadonneista viimeistään sitten, kun vauvat ovat syntyneet :love: Äh, en saa linkattua. Aivotar, toihan on kiva tapa :) Mua lähinnä stressaisi se, että kämppä pitäis saada siivottua ennen kuin tänne ketään...
  6. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Nyt ollaan sitten päästy vuoteen 2018. Aattelin tänne tulla katselemaan, miten täällä menee. Jälkimmäinen lääkärineuvola mulla oli viime viikolla. Soittelin vaan etukäteen sinne, että voinko tulla, kun olin nuhainen ja hieman taisi olla lämpöäkin neuvolaa edeltävänä päivänä. Vapaita aikoja oli...
  7. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei taas! @marsali , hyvä kun ei käynyt mitään vauvalle, mutta varmasti säikäytti tuollainen. Nyt vähän päivitystä edelliseen viestiin. Laitoin liittymispyynnön siihen Fb:n Imetyksen tuki -ryhmään, ja sieltä piti tulla jotkut kysymykset, jotka pitää täyttää, mutta en oo kyllä huomannut...
  8. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei taas! Joulukuuhun asti jo päästy. Mulla on noin kaksi kuukautta laskettuun aikaan (5.2.). Viikkoja huomenna 31+0. Kylläpä ollaan jo pitkällä. Hankinnat ehkä toi suurin asia vieläkin. Äitiyspakkauksen hain tämän viikon torstaina. Vähän alle 2 viikkoa meni hakemuksesta siihen, että se oli...
  9. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä ei olla myöskään hävitty facebookkiin, vaan toiselle palstalle. Yritän välillä käydä täälläkin, mutta vähän meinaa unohtua tämä. Sinänsä Imetyksen tuen fb-sivustosta kuulin tutuilta, että sieltä saisi vinkkejä ja apua muuhunkin, mutta vielä en ole siihen liittynyt. Mulla on jo reilu...
  10. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Mulla ei ole ollut tuollaista. Usein aamuöisin iskee joku kummallinen jalkakipu, joka on vähän samantuntuista kuin ns. kasvukipu joskus aikoinaan. Siihen auttaa se, että laittaa tyynyn jalkojen väliin. Yleensä se tuntuu polvien kohdalla, mutta saattaa tuntua nilkoissa asti. Huomenna ois sitten...
  11. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei taas! Ja taas tulee pitkä viesti, vaikka alkuviikosta jo kirjoitinkin tänne. Nyt on sitten viikon loma alkanut. Ihanaa noin ajatuksena, mutta oon tosiaan suunnitellut kaikenlaista järjestelyhommaa. Ja opettajana en täysin ole töistä lomalla, koska kokeita on vielä tarkistamatta, ja heti...
  12. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei taas! Mäkin olin jo aloittelemassa kirjoittelemaan eilen, mutta en sitten ehtinytkään. Tänään tuli 23 viikkoa täyteen. Taidan olla tasan kaksi viikkoa MamaBlueta perässä? Kiva kuulla, että pojilla kaikki hyvin @MamaBlue . Väsyneenä ajaminen kuulostaa kyllä vaaralliselta. Pystyisitkö...
  13. M

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Juu, kaveri kertoi omista synnytysjutuistaan. Oli ensin soittanut Naistenklinikalle, mistä oli sanottu, että silloin olisi pitänyt mennä Hyvinkäälle, mutta autottomana se ei ollut hyvä vaihtoehto. Pystyi sitten olemaan kotona seuraavaan päivään, jolloin paikka järjestyi Naistenklinikalta...
  14. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Helmikuisista päivää! Kiitokset vinkistä, @Sano Pirkka :) Olin just lähdössä ensimmäisiä vauvanvaatteita ostamaan, niin hoksasin sitten käydä Lidlissäkin. Ihan hyvälaatuisia ne minusta oli. Näillä palstoilla kuulee, että joillekin ei mene ne 50-kokoiset ollenkaan, kun taas jotkut voi pitää...
  15. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Me kans kerrottiin kavereille aika nopeasti. Ajattelin, että on helpompi kertoa suoraan, kuin keksiä selityksiä, miksi ei juo alkoholia tai syö juustoja yms. Juhannus vietettiin kaverin mökillä ja oltiin yötä tietysti, niin kuskiselitys ei oikein mene läpi ja miten se juustojen välttely...
  16. M

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Hei taas! Mulle voi päivittää poikalupauksen :) Rakenneultra oli tänään, kaikki oli kunnossa. Istukka oli tosiaan etuseinässä, joten siksi en ole tuntenut liikkeitä. En ainakaan mitään kovin selkeää. Tosin mulla on muutenkin suolistossa kaikenlaisia tuntemuksia, niin saattaahan ne olla...
  17. M

    Kuka tekisi ketjun kesäkuisille?

    Jee, onnittelut, heikura79 :)
  18. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tännehän onkin tullut monta viestiä :) Maha ei vielä ole edes mikään kovin iso, mutta siltikin tuntuu, että sukkien ja lenkkareiden jalkaan laittaminen ei oo niin helppoa kuin normaalisti. Eilen huomasin, että toiset ulkoiluhousut alkaa olla liian kireät. Pari kertaa oon nähnyt unta, että saan...
  19. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei! Mä ajattelin nyt kuitenkin liittyä tännekin. Helmikuisissa olen kirjoitellut. Ensin ajattelin, että alan olla liian vanha tähän ketjuun. Kuumeilijoiden vastaavaan ryhmään ehdin liittyä ennen kuin täytin 37. Ikää minulla siis tuon verran, ja mies täyttää kohtapuoliin 39. Laskettu aika on...
  20. M

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Laitan tähän toiselta foorumilta erään kirjoittelijan vastauksen tuohon selällään nukkumisen tai olemisen riskeihin. Kaipa tämäkin riippuu vartalon mallistakin, miten kohtu asettuu suhteessa verisuoniin ja muuhun. "Optimaalinen verenkierto kohtuun on, kun makaa vasemmalla kyljellä, mutta ei...

Yhteistyössä