Hakutulokset

  1. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei taas! Meidän pieni poika syntyi rv 40+6 su 11.2. illalla :love: Pituutta 52 cm ja painoa 3300 g ja vähän päälle. Tässä sitä on opeteltu uutta arkea. Tuntuu että kiireistä on. Lähetin just pari työpaikkoihin liittyvää sähköpostia. Olen opettaja, ja nyt on hiihtoloma, niin en kai mä ole niin...
  2. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä syntyi poika su 11.2. illalla :love: Pituutta 52 cm ja painoa 3300 g ja pikkusen päälle. Napanuora oli kiertynyt kahdesti kaulan ympäri ja kertaalleen vartalonkin ympäri, mutta poika ei ollut siitä moksiskaan. Synnytys sujui mielestäni ihan hyvin, ja synnytyskokemuksena annoin pisteet...
  3. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Voi ei, @marsali :cry: Ei teidän kokemaa tuskaa pysty edes kuvittelemaan. Otan osaa!
  4. M

    Helmikuun hippuset 2018

    En minäkään aio pullosta antaa, paitsi jos on ihan pakko. Tuossa pullossa luki, että tuttiosa olisi jotenkin erilainen ja sopisi vastasyntyneelle, niin ajattelin että se ei ehkä häiritsisi imuotteen kehittymistä. Voihan se olla, ettei koko pulloa tuu käytettyä koskaan, mutta eipä se haittaa...
  5. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Joo, tää on kyllä harmillisesti hiljentynyt. Ja ois kyllä kiva kuulla niistä Fb:hen kadonneista viimeistään sitten, kun vauvat ovat syntyneet :love: Äh, en saa linkattua. Aivotar, toihan on kiva tapa :) Mua lähinnä stressaisi se, että kämppä pitäis saada siivottua ennen kuin tänne ketään...
  6. M

    Helmikuun hippuset 2018

    Nyt ollaan sitten päästy vuoteen 2018. Aattelin tänne tulla katselemaan, miten täällä menee. Jälkimmäinen lääkärineuvola mulla oli viime viikolla. Soittelin vaan etukäteen sinne, että voinko tulla, kun olin nuhainen ja hieman taisi olla lämpöäkin neuvolaa edeltävänä päivänä. Vapaita aikoja oli...
  7. M

    Helmikuun hippuset 2018