Hakutulokset

  1. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea vauvan saaneille, @NassuRessu ja @Julyah ! :love: Ja kiitos kaikille onnitteluista, meidän pieni ihanuus on tänään jo kaksi viikkoa, en ole oikein täällä käynyt tai mitään muuta tehnyt kuin opetellut uutta arkea ja ihastellut pienokaista. Miten tämä tuntuukin niin ihanalta ja...
  2. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Pieni, täydellinen poikavauvamme hälytti yllättäen lauantai-iltana rv 38+6, kun vedet alkoivat valua. Synnytys oli tosi nopea ja nippa nappa rv 39+0 puolella, 11.3. syntyi rakas pienokaisemme. :love: Tänään jo päästiin kotiin, vauva voi hyvin ja oma toipuminen on tällä kertaa yllättävän nopeaa...
  3. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Kiitos @Hilkku81 kun jaoit synnytyskertomuksesi! Aikamoista edes takaisin kulkemista teillä kyllä oli, ennen kuin teidät otettiin sairaalaan... ja väärän värinen pyyhe! :censored: Valkoinenko olisi pitänyt olla, vai..? Ei minulle kyllä olisi tullut mieleenkään tsekata haaruksiin survotun...
  4. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Voi ihanaa, onnea @Villavarvas pienen pojan syntymästä! Siro poika teille syntyi. :love: On se vaan niin, että lopputulos vie mukanaan ne pahimmat olot... mutta voi kuvitella, että oli väsymyksineen rankka kokemus. Komppaan Suikkua, mukava kuulla lisää, jos jossain vaiheessa haluat kertoa.
  5. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Kylläpä sulla on ollut kauhea viime yö @Suikku1 ! :confused: Toivottavasti ensi yö on parempi. (y) Onkohan muuten Villavarvas jo synnyttämässä.. :love: Päänsärkyinen ja jotenkin tosi nuutunut olo. Tänään kävin hakemassa kirjastosta lukemista, jos yövalvomiset jatkuvat samaan tyyliin niin kiva...
  6. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Päänsärky, valvottu yö, yhtäkkiä tosi kypsä olo koko raskaana oloon. Enkä silti tiedä, olenko tavallaan vielä valmis vauvan syntymäänkään. Muistan kyllä aiemmista tämän sekavan hormonimyrskyn ja synnytykseen valmistautumisen, mutta tänään ei vaan ole kovin helppo päivä.:( Isoin tavoite on pysyä...
  7. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Tänään neuvola, mun tosi matala verenpaine alkanut hieman nousta (näin on ollut joka kerta noin viikko ennen synnytystä). (y) Eilen oli myös selvästi napakampia supistuksia, mut vasta harjoitusta... piti hengitellä läpi mutta kipeiksi niitä ei voinut missään nimessä vielä sanoa. Kolmisen tuntia...
  8. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Olipa hyvä linkki, asiallista tietoa erkaumasta Villavarvas. (y) Omalla kohdallani kaksi peräkkäistä raskautta, varmasti kudostyyppi ja myös nuori ikäni (en kuvitellut tällaisen edes koskevan minua, joten en yhtään treenannut lantionpohjaa tai syviä lihaksia synnytysten jälkeen..) olivat ainakin...
  9. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Kiinnittymisestä: ekassa taisi kiinnittyä, muistan et neuvolassa sanottiin näin.. mutta sen jälkeen laskeutunut, ei kiinnittynyt. Vatsalihasten erkauma on @Villavarvas valitettavsti tuttu täälläkin. :unsure: Liikunnan avulla se on ollut aika hyvällä mallilla, vaikka navan kohdilla selkeä...
  10. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Ihanaa! :love: Kiitos uudesta, viimeisestä pinosta @Suikku1 ! :)
  11. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Tarvittaisiinko me muuten nyt maaliskuun, meidän kuun ketju? Viimeinen! :love:
  12. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Puhelimella näpyttelen ja vaikea muistaa kenelle kaikille piti kommentoida, mutta kirjoittelen sen mitä muistan. :) @Tuut1kk1 tukivyötä en ole hankkinut, mutta aika voimakkaan tuen korkealle ulottuvia alushousuja kyllä. Olen pähkäillyt tukivyötä/korsettia/mitä noita nyt synnytyksen jälkeen...
  13. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    @Julyah on tosiaan paljon välimatkaa teillä, mutta ihanaa jos äitisi on mahdollista tulla jo etukäteen. Komppaan Villavarvasta, apukädet ja äitisi läsnäolon tuoma varmuus lastenhoidon järjestymisestä olisivat varmasti ihan hyvästä jo etukäteen.(y) Käynnistyksestä mulla ei ole omakohtaista...
  14. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Voi onnea @Hilkku81 pienestä pojasta! :love: Olipa teillä pitkä taival, uskon, että väsytti (molempia sekä vauvaa että sinua). Tärkeintä, jos koet itse synnytyksen sujuneen hyvin ja voit olla tapahtumien kanssa levollisin mielin. Suunnitelmat on suunnitelmia ja synnytykseen kuitenkin kuuluu...
  15. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Turvotuksia ei mullakaan juuri, tai jalkoihin ehkä tulisi jonkun verran mutta tukisukat auttavat. Viime öinä on alkaneet sormet hieman turvota, mutta aamulla sekin helpottaa. @Tuut1kk1 kyllä ne kilot sitten myös saa pois, joten älä murehdi jos neuvolassa huomauttavat. Turvotus varmasti vaikuttaa...
  16. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Mitäs muiden maaliskuisten alkaneeseen viikkoon kuuluu? Tällä viikolla sitten vihdoin vaihtuu helmikuu maaliskuuksi! Tervetuloa kevät (ainakin kalenterin puolesta :D) ja meidän kuu! :love: Vaihteeksi surkea yö, mutta aurinko ja lumi kyllä vaikuttavat mun jaksamiseen positiivisesti. Raskauden...
  17. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Toivottavasti @Sannelii tuo sun vika varattu käynti on tarpeeton. (y) @Villavarvas ensimmäistä kertaa mäkin pääsen kokeilemaan tensiä, ei niitä Suomessa kai juuri ollut eikä ainakaan tällä tavalla kaikkien saatavilla silloin 6v sitten edellisellä kerralla. :) Olen lukenut siitä paljon ja toivon...
  18. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    @Hilkku81 tsemppiä, sä varmaan olet jo sairaalaan ja tositoimiin päässyt. (y) Ihana viikonloppu syntyä! Tämä talvinen pakkasjakso on kaunis ja jää kyllä mieleen. :love: Jälkisupistuksista vielä, ihan kuten @Villavarvas kirjoitti, on tosi yksilöllistä miten niitä tuntee vai tunteeko. En...
  19. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Voi @Villavarvas niin hauska mielikuva, synnärille kasa jotain kerrosvoileipiä ja kahvit, mehut termarissa... :ROFLMAO: Kyllä mäkin meinaan tuoremehuja/pillimehuja, jotain lempparihedelmiä ja vähän lakua tms pakata mukaan. Joka kerta olen jäänyt nälkäiseksi eikä ne tarjotut mustikkajogurit...
  20. Hannah4

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    @Madre18 onnea vakkaripaikasta! Onpa hieno päätös tämän hetkiselle töissä ololle! :) Kiitos kaikille paranemistoivotuksista!:love: Kyllä jokainen päivä on helpompi ja onnekas olen, kun toipuminen on nopeaa eikä tosiaan mitään murtunut.. Olisipa ihana kuulla tännekin puolelle vauvauutisia...

Yhteistyössä