Hakutulokset

  1. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    :cry::cry:pahoitteluni :cry:
  2. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    @Fritang olitko aikaisemmin tehnyt digitestin ja näyttikö mitä viikkoja? @ladygreen oletko soittanut uudestaan neuvolaan? Toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin.
  3. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Lokakuisten lista: 27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10. ajatuksissa/27/ensimmäinen/? 11.10. Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS 12.10...
  4. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Huh ja hoi ku on ollu elämää pitempi päivä tänään :eek: aamulla 3h jonotin lääkärille hirveän jännityksen kans. Näiden viikkojen mukaan näkyi ultrassa kohdun sisäinen raskaus:love: ja muutenki munasarjat ja muualla paikat hyvät. Vatsaontelossa näkyi ihan pieni määrä nestettä mut kuulemma...
  5. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    heh.. Mä yhdyn tähän testailuun myös.:giggle: Vaikka verikokeet vastaa viikkoja hyvin ja päivä pissakin antaa hienosti kirkuvan punasia viivoja ni edelleen tulee tehtyä niitä tikkuja. Kait siitä jonkun mielenrauhan saa vaikka ei kerro heti jos mennytkin kesken tai jotain muuta.
  6. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Ja minä torvelo en muista ikinä laittaa nuita viikkoja loppuun t. Sunny 5+1
  7. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    :confused::DTervetuloa uusille, hienoa saada lisää porukkaa mukaan ja onneksi olkoon plussista! (y):) Toivotaan hirmusti kaikille vauvaliimaa ja tarrasukkia jotta pysyisivät kyydissä loppuun asti. Huh näitä oloja.. Rinnat ihan tajuttoman kipeät ja turvonneet. Piti käydä hakeen tänään...
  8. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Heip eiliseltä. Päivystyksessä käytiin ja ihana 5 tunnin jonotuksen jälkeen päästiin jollekkin aivan urpolle naislääkärille joka oli tyyliin joka kysymykseeni et "en kyllä nyt muista tähän hätään", ei sanonut mihinkään selvää vastausta ja gynekologinen tutkimus vain riittää. Joo en ollut juuri...
  9. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Sori taaas omanapa.. :unsure: soitin tänään naistenpolille kovista kivuista mitä ollut nyt parinpäivän aikana ja ottivat heti kohdunulkopuolisen raskaus -kortin esille ja olisi hyvä että kävisin polilla ultrassa hyvinki herkästi kipujen takia. Hieman mieli romahti ja heti kun pääsen niin lähden...
  10. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Ihan mahtava uutinen @ladygreen :love: voi sitä helpotuksen määrää mikä varmasti ollut. Foolihaposta niin itse kävin hakeen luontaistuotekaupasta multi pregnant monivitamiineja jossa on 500mikrogrammaa foolihappoa ja syön vielä erillisestä purkista 800mikrogrammaa foolihappoa päälle eli...
  11. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Miten muuten siihen face ryhmään pääsi mukaan? Ehkä uskallan sinne liittyä näin alussakin.
  12. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    @Fritang en ole ottanut särkylääkettä vaikka mieli teki. Päivällä kun kipuilin kovasti ni nukahdin sen pelkän kivun takia sohvalle tuosta vain. Vuotoja ei vain näy mikä on todella hyvä tietenkin. Osaako joku sanoa että olisiko tällä ryhmää endometrioosia sairastavia jotka on tullut raskaaksi...
  13. SunSweat28

    Toiveena vauva 2017-2018

    Näin on pääasia että kyydissä on (y) jännittävää! Minä oon jo hypännyt tuonne lokakuun lapsoset puolelle ja seurannut mielenkiinnolla muitakin melkein samoilla viikoilla menijöitä siellä. :D hieman malttamaton :D toivotaan hyviä uutisia ekoilla neuvolakäynneillä :love:
  14. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Tervetuloa @Saasnähdä :) Kamalia kipuja ollu nyt kahtena päivänä alavatsalla ja soitinki neuvolaan mutta kun ei vuotoa näy niin vielä seuraillaan. Lääkäri arveli että kun sairastan endometrioosia niin se voisi aiheuttaa kivut. Toivotaan niin (n)
  15. SunSweat28

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Enisa82 onnea plussauksesta sinulle :love: Olen jonku aikaa seurannut tätä ryhmää ja huomasin et sulla on viikolleen ja päivälleen samat viikot menossa mun kans 4+5. Tein tänään digi testin ja se näytti "raskaana 2-3" ja sinulla 3+.? Tein testin päivä pissasta mut onko tuolla lie väliä onko...
  16. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Kiitos Hiekkis :love: Täälläki minä teen liuska testejä ehkä joka toinen päivä muka itselleni mielen rauhaa tuoden mut eihän ne mitään todista että olisi kaiki kuitenkin hyvin. Tänään taas en testannut niin katsotaan malttaako huomenna olla tekemättä cb digi testin :ROFLMAO: Olisi kyllä...
  17. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Voi ei :( voima halauksia täältä. Varmasti kamalaa se epätietoisuus seuraaviin kokeisiin asti mutta toivotaan että arvot vielä nousisi! (n)
  18. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Minulla olisi tuolloin 6 viikko. Voiko jo muuten silloin nähdä sydän äänet? Pääasia on että olisi oikeassa paikassa pieni.
  19. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Niin ja ikää minulla on 28vuotta. Sen haluan sanoa että kun sitä greippimehu ja punkku yhdistelmää on niin hehkutettu niin minä kokeilin sitä ihan huumorin vuoksi niin tässä sitä nyt ollaan. Monivitamiinien lisäkis vedän 1300 mikrogrammaa foolihappoa yhteensä. Se on onneksi vesiliukoinen niin...
  20. SunSweat28

    Lokakuun lapsoset

    Heipparallaa! Täältäkin hyppää mukaan myös yksi vloppuna ihme plussannut. Minulla on 8 vuotias tytär edellisestä suhteesta mutta sen 8 vuoden jälkeen ei olekkaan tapahtunut sitten mitään. Minulla on pitkä historia lapsettomuus hoidoista takana (clomit, inseminaatiot, ivf-ja icsi hoidot) ja...

Yhteistyössä