Hakutulokset

  1. D

    Marraskuun murut

    Mä soitin kans neuvolaan kun joudun tällä hetkellä pistään verenohennuslääkettä, että vaikuttaako se jotain. Se halus samalla varata neukkuajan ja se on jo 13.3 o_O no kaippa se tiesi mitä se tekee:p:D
  2. D

    Marraskuun murut

    @saaruska86 laitoin sule viestiä Täähän on ihan jännää jos vaikka vastaan tuleekin ryhmässä joku tuttu:whistle::LOL::LOL::LOL:
  3. D

    Marraskuun murut

    @saaruska86 olis kyllä kiva se fb-ryhmä! Olis tietyllä tavalla helpompi kun tämä:LOL: just mietin tänään, että miten sais ryhmän kasaan(n) kun en halua itse ainakaan liittyä mihinkään julkisiin "vauva 2017" kun sit tulee kyselyitä kaikilta:confused: ja aateltiin, että ollaan tän raskauden kanssa...
  4. D

    Marraskuun murut

    Löysinpäs tänne:rolleyes: positiivinen raskaustesti tehty vähä reilu viikko sitten ja ovulaatiosta la 2.11 (on muuten sama päivä kun miehen syntymäpäivä..:p) Toista lasta odotetaan innolla:barefoot: Tää pahaolo on vaan jotain järkyttävää joka alko jo ennen positiivista testiä:sick:
  5. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @saaruska86 koska sulla on siis la?:p Perustetaanko marraskuiset ryhmä;);)
  6. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @saaruska86 NO NÄKYYHÄN SE!!!! Iiiik!!! Onneaonneaonnea!!:love::love::love::love::love::love::love::love::love: Ihana parasta:love:
  7. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    En näköjään osaa täältä poistua:whistle: @saaruska86 musta näyttää kyllä kanssa haalealta haamuselta:cautious: voisitko hakea digin:LOL::LOL:
  8. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @mincha toi testi on näyttäny mulle joskus selkeen haamun vaikka mulla oli kierukka enkä siis ollut raskaana:confused: on kuulemma hyvin epävarma testi :unsure: yhtä epävarma kun raskauskeijun "herkät" jotka anto haamun siinä kohtaa kun digi 2-3vko:ROFLMAO::ROFLMAO:
  9. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toivotaan oikein kovasti, että nyt nappais kii<3:love:
  10. D

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Dandy90 (27) / toinen lapsi / 2.11- 17/Tays Siirryin nyt tuolta toiveena vauva niin tänne:) eilen saatu plussa digiin 2-3vko :p Ekasta kierrosta tärppäs joka on ihme kun tuota ekaa kyllä väänneettiin ja tässäkin kierrossa todella lyhyt väli ovulaation ja menkkojen alun välissä vaan 9pvo_O...
  11. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla oli ovis 9.2 :) toivottavasti viiva vahvistuu :love::love: kiitos kaikille :love:
  12. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Hannah4 ovulaatiosta kun laski niin la olis marraskuun alussa :p mä vaan omanapailen täällä, mutta esikoista tehtiin hartaudella melkein vuosi ja nyt eka kierto ja nappaso_O:LOL:
  13. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/GxvNim Ei malttanut:whistle::whistle:
  14. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mies hakee testin, mutta saan sen vasta aamulla:LOL: eli aamun asti täytyy jännäillä:p
  15. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ja siis toi viiva tuli tohon tyyliin heti, meinasin tiputtaa testin pönttöön kun olin varma ettei tuu mitään:ROFLMAO::ROFLMAO::barefoot: taidan laittaa miehen hakeen digitestin:p
  16. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tiirailu apua:D http://aijaa.com/6sGxea http://aijaa.com/Bxe0MM
  17. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Hannah4 ei näy tätiä ja raskaustesti negatiivinen.:/ kp 33/29. Pahaolo ja nännit niin kipeet et suihkussa käynti sattuu:confused: jos ei ala pe mennessä näkyyn tätiä niin haen sit digitestin :cautious:
  18. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 32/29 dpo 11 ja joku raskauskeijun liuskatesti puhdas nega. :(
  19. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onpas tää hankalaa hommaa :'D mulla on siis jotain raskauskeijun testejä:)
  20. D

    Toiveena vauva 2017-2018

    @saaruska86 eli voin alkaa odotteleen menkkoja, koska noi mun testin on super herkkiä :cry::cry: voi perse.

Yhteistyössä