Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2020

    @Karpalo88 Oi että, onnea ihan hirveesti vielä! :love: @W.we Eihän :D :unsure: Mulla tänään oikeestaan ihan sama homma kun sulla. Dpo 12 ja huomenna pitäis alkaa menkat omien laskujen mukaan (sovellus sanoo et perjantaina) ja tänään tein parin tunnin pidätyksellä rfsu:n perustestin. Negahan se...
  2. S

    Haaveena vauva 2020

    @W.we voi että, tuossahan on aivan selvästi väriäkin! Ollaan täällä kaikki sit keskiviikkona sun puolesta jännäilemässä :D
  3. S

    Haaveena vauva 2020

    @Unimaa Voi vitsi, onhan toi jo plussa, onnea! :love: @Hypsy No voihan :mad: Saisitpa nyt pian selvyyden tuohon! Täällä on taas niin paljon höpisty, etten osaa kaikkeen vastata :LOL:. Mukavaa ja rentoa iltaa kaikille :love:.
  4. S

    Haaveena vauva 2020

    @rosemarie Voi että onnea!!! :love: Ymmärrän täysin tuota tunnetta mikä tulee muiden vauvauutisista ja se on täysin oikeutettua! Mulla ”oireet” jatkuneet/pahentuneet. Eli luultavimmin saan lisätä PMS oireisiini myös tissien kivut, jopa kipeätkin nipistelyt ja huonon olon. Tänään taas tein...
  5. S

    Haaveena vauva 2020

    Voi että, täälläpä on ehditty jutella taas paljon! Tervetuloa uusille :). Tsemppiä ihan hirveesti kaikille, etenkin teille kauan yrittäneille ja keskenmenosta toipuville :cry:. @Hypsy voi vitsi, kyllähän tuossa väriäkin näkyy, toivottavasti nyt pian pamahtais ihan kunnon viiva, niin ei tarvitsis...
  6. S

    Haaveena vauva 2020

    @Karpalo88 Voi että onnea ihan hirmusesti! :love: @Hypsy Mä näen kyllä ihan selvästi haamun, näyttäis olevan väriäkin joten ei se viivanpaikka taida olla ;). Tervetuloa uusille :). Mulla olis nyt dpo 10 ja pikkujoulut ohitse. Päädyin sitten ottamaan kohtuullisesti ja unohtaa tän piinailun...
  7. S

    Haaveena vauva 2020

    Oi että, onnea ihan hirmusesti @Minic :love: Mä varmaan jotain sanoisin, että on jotenkin huono tai outo olo niin ei nyt kyllä tee mieli alkoholia :giggle:;). Kiitos paljon vastauksista! Kyllähän mun pää jo ton tiesi mut helpottaa kun joku muu sen vielä mulle sanoo :LOL:. Tänään olis ne...
  8. S

    Haaveena vauva 2020

    Apua! En malttanut olla testaamatta kun noita ovistestejä kaappi pursusi. Siihen tuli aivan selkeä viiva, sellainen haamun ja plussan välillä. Tänään siis tosiaan vasta dpo 7 ja tein vain noin 1,5 h pidätyksellä ja paljon oon vettäkin juonu. Voiks toi nyt tarkottaa jotain vai intoilenko ihan...
  9. S

    Haaveena vauva 2020

    @SwanDeSol oi että, ihan hirmusesti onnea :love: @Lillin pahoittelut ja tsemppiä, toivottavasti saat ajatukset muualle ja pääset pian uuteen yritykseen :( :) Itellä on tänään dpo 7. Eilinen ja tämä päivä on nännit ollut super kipeät. Yleensä niissä ei ole mitään tuntoa. Nippailee ja tökkäilee...
  10. S

    Haaveena vauva 2020

    Ompas meillä kaikilla nyt negatiiviset fiilikset tästä kierrosta :(. Tsemppiä ihan hirveesti kaikille, ihan hyvähän se on ettei odotukset oo liian korkeella niin sattuu vähemmän jos se nega sieltä pamahtaa :unsure:. Itsellä tänään ihme nipistelyä, jomotusta ja polttelua alavatsalla. En kyllä...
  11. S

    Haaveena vauva 2020

    @Nyyyti onnea tosi paljon! :love: Mä oon kanssa ollut sellanen ”oirehullu” mut nyt yritän tässä kierrossa ottaa rauhallisemmin. Tänään aamupäivästä oli erittäin selvää pahoinvointia ja pitkin päivää nipistelee ihan selvästi. Ja muuten nyt kun mietin niin koko päivän on tullu vastaan pahoja...
  12. S

    Haaveena vauva 2020

    Wau, kuulostaa lupaavalle! ;)
  13. S

    Haaveena vauva 2020

    Joo hei tää oli muuten nyt erittäin hyvä neuvo, kiitos paljon! :) Taidan nyt tehdä niin että jos ei mitään ”varmempia” oireita esiinny niin en tee vielä sillon testiä ja juon hillitysti :D. Tulee vaan niin paska fiilis kun negahan se silloin aika varmasti on niin menee sitten juhlatkin vähän...
  14. S

    Haaveena vauva 2020

    Meillä yritykset menee aikalailla täysin miehen kotona olon mukaan. Nyt vielä kun ovis sattu tässä kierrossa torstaille ja viikonloppusin vaan yleensä pystytään duunailee, ni se on siinä ja siinä et oisko täs nyt mitään mahiksia (n) Olis joo kätevää jos vois vaikka johonki ruiskuun ne tallettaa...
  15. S

    Haaveena vauva 2020

    Okei, ehkä mäkin teen sit sinä aamuna. Tosi vaikee vaan yrittää pitää toiveet matalalla kun tajuun kyllä et tosi pienet mahikset ees mihinkään haamuun niillä päivillä mut silti tulee kirpasemaan jos ja kun sieltä se nega tulee :LOL::unsure:
  16. S

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Wau, toi jos joku on positiivinen ovis testi @Pampula3 Mulla on vähän sama, että pelottaa hirveesti testailla. Mielummin ne menkat kun negatiivinen testi. Vähän tässä mietityttää että miten nyt tekisin, kun ens viikonloppuna on työpaikan pikkujoulut ja mä harvoin juon mutta jos juon...
  17. S

    Haaveena vauva 2020

    Oi ihanaa, ollaampa me sit samanlaisessa tilanteessa! :)
  18. S

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Oon tässä nyt pari kuukautta tätä keskustelua lueskellut ja nyt päätin tulla mukaan kirjoittelemaan. Oon 22 ja mies 24 ja meillä on jo yks 2018 syntynyt tyttö. Silloin samalla tavalla piinailin kuin nyt Eli tämä olis nyt yk 3, kp 17/28 ja dpo 2-3. Ovikset tunnen TOSI selvästi ja kierto...
  19. S

    Rv 9+4 oireet loppui/väheni

    Moikka! Oon tänään rv 9+4 ja tänään ei ollut aamupahoinvointia, joka alkoi noin rv 6-7 ja oli todella rajua, mutta tänään ei oikeastaan mitään. Myös nännit ovat olleet tosi arat mutta sekin tuntuu kadonneen tai ainakin vähentyneen. Väsymystä, pieniä nippailuja ja etovaa oloa ainakin vielä on...
  20. S

    Rv 6+2 kovat alavatsa ja -selkäkivut

    Moikka! Mulla alkoi jo pari päivää ennen plussausta tulla alavatsaan jonkin verran kipuja ja nippailuja ja niiden lisäksi oireiksi tuli herkät rinnat, väsymys, alavatsan turvotus ja matkapahoinvointi. Nyt kuitenkin parin päivän ajan rintojen arkuus on heikentynyt, väsymys loppunut eikä...

Yhteistyössä