Hakutulokset

  1. N

    hotellit kuopiossa

    tietääko kukaan kuopiosta hyvää ja suht edullista hotellia?
  2. N

    Lapsi 2,5kk

    Älä hyvä ihminen anna velliä tuon ikäiselle, vauva ei sitä tarvitse eikä vauvan elimistö luultavasti sitä sulata! Jos pidempiä yöunia haikailet, vellejä antamalla saatat joutua ojasta allikkoon. Maitoa vaan, vauvasi on niin pieni.
  3. N

    23 vuotta ystävyyttä viemäristä alas...

    \ Ei se ole tae siitä että ei ole masentunut. Se voi päinvastoin olla yksi oire. Lähinnä ehkä bipolaarisesta mielialahäiriöstä oire (ts. maanis-depressiivinen, nyt maaninen vaihe?)
  4. N

    Oletko mielestäsi kaunis ja naisellinen?

    Vastaus ensimmäiseen ihan jees, toiseen olen. Pukeudun farkkutakkiin, nahkatakkii, suoriin housuihin, toppeihin, jakkuihin, saappaisiin, korkkareihin :D
  5. N

    Ei tehty painoarviota, lapsi jäi jumiin ja vammautui.

    Todella ikävä kuulla Teille sattuneesta surullisesta asiasta. Voit ottaa yhteyttä sairaalaan jossa synnytit vauvan ja tiedustele potilasasiamiehen yhteystiedot, hänen opastuksella voitte lähteä selvittämään asiaa. Toivon Sinulle voimia ja monia ilon hetkiä pienen ihmisen kanssa.
  6. N

    ilman isää kasvaa

    ...erosimme kun lapsi oli 6kk. Vasta 4v. alkoi ymmärtää, että isä ei voi asua meidän kanssa. En puhunut pojalle koskaan, isästä paha. Vaikka miten tekisi mieli. Senkin aika tule, että lapsi ymmärtää, kumpi vanhimmista välitä hänestä aidosti. Kummeilta pyysin apua, että poika saisi välillä...
  7. N

    Vieraat miehet kiinnostavat ravintolassa -huono itsetuntoko?

    Heips taas! Olipas "mukava" huomata, että en ole ainoa joka kärsii omasta hieman epäloogisesta käytöksestään. Myös minulla tuohon käyttäytymiseen vaikuttaa alkoholi. Eli huomaan nykyään ulos mennessäni, että haluan saavuttaa mukavan humalatilan ja ikään kuin nollata pääni kaikesta arkisista...
  8. N

    Vieraat miehet kiinnostavat ravintolassa -huono itsetuntoko?

    Olen parisuhteessa elävä yhden 2 vuotiaan lapsen äiti. Parisuhteemme on mielestäni ihan kunnossa, mitä nyt normaaleja arkisia yhteenottoja on silloin tällöin. Itseäni ihmetyttää käyttäytymiseni ravintolassa/juhlissa, joihin menen ilman miestäni. Tajusin viimeisimmän ravintolakäyntini...
  9. N

    Hyvinkää

    Laitanpas tähänkin ketjuun vielä... Elikkäs olisi tosi kiva saada uusia ystäviä nimenomaan äideistä ja tuolle reilu vuoden ikäiselle tyttöselle kans kavereita :) Olemme marttiin muuttamassa ensi viikolla, joten olis kiva jos sieltäpäin... Itse olen 20v. Niin ja mieskin multa löytyy.. Mailata...
  10. N

    Tampereenseudun äippien pikkujoulut??

    täällä 21v äippä jos mukaan mahtuu? :wave:
  11. N

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 21v,mies 37v,yhdessä 5v tulee joulukuussa,poika 3,5v
  12. N

    haukkukaan tai kehukaa takkojanne.

    haukkukaan tai kehukaa takkojanne. Takan osto on edessä ja vieläkään ei ole varma fiilis minkä tilais.
  13. N

    Tiputteluvuodosta

    Onkos kohtalotovereita, jotka kärsii tiputteluvuodosta...??? Oon käyttäny samoja e-pillereitä ennen ekan lapseni syntymää, ja sillon ei ollu mitään sivuvaikutuksia. Aloitettuani ne uudestaan oon kärsiny usein tiputteluvuodosta, joka saattaa kestää viikonkin noin kierron puolessa välissä...
  14. N

    tiilerin funkkis kulmalauri

    Kaipailisin kokemuksia tiilerin takoista. Olemme katselleet tiilerin funkkis kulmalauria ja tietoa/kokemuksia haluaisin esim. lämmön varaavuudesta ja paljonko pitää lämittää. Emme haluaisi olla koko ajan takkaa lämmittämässä max. kerran päivässä. Takka tulee sähkölämmityksen oheen toiseksi...
  15. N

    kalliotontti?

    Onko teidän tontillanne jouduttu räjäyttelemään tai louhimaan? Paljonko tulee lisää kustannuksia jos kallio tuleekin vastaan? Meillä on se mahdollisuus, että tonttilla voi tulla kalliota joissain kohtaa vastaan ja tässä nyt mietitään mennekö budjeti ihan uusiin puihin... Asumme...
  16. N

    muka masennus, hah!

    \
  17. N

    Paikkakuntagallup?

    hyvinkäältä :)
  18. N

    Laskettu aika marraskuussa?

    on marraskuussa 9. päivä
  19. N

    Laitoshuoltaja

    Olen laitoshuoltaja vm.2000. Tykkäsin todella olla juuri sairaalakuvioissa. Opiskelussani valitsinkin opiskeluaineeni sen mukaan että suuntaudun juuri tuonne sairaala puolelle.. Se on niin erilaista siivousta, vaikka ihan "tavan" hommaakin on mutta se on myös paljon sellaista paikkojen...
  20. N

    EROTA VAI EI...

    mulla on samatapainen ongelma...tai ei meillä lapsia ole.mutta kuitenkin,kohta neljä vuotta eletty yhdessä.ja nytkö se sitten on tapahtunut.minä saan tehdä kaikki paskahommat täälä,eli siivota ja hän sotkee,esim.kun remontoidaan.mies sammuttaa kaikki valot mennessään nukkumaan ja tv.n,ihan...

Yhteistyössä