Hakutulokset

  1. N

    hotellit kuopiossa

    tietääko kukaan kuopiosta hyvää ja suht edullista hotellia?
  2. N

    Vieraat miehet kiinnostavat ravintolassa -huono itsetuntoko?

    Olen parisuhteessa elävä yhden 2 vuotiaan lapsen äiti. Parisuhteemme on mielestäni ihan kunnossa, mitä nyt normaaleja arkisia yhteenottoja on silloin tällöin. Itseäni ihmetyttää käyttäytymiseni ravintolassa/juhlissa, joihin menen ilman miestäni. Tajusin viimeisimmän ravintolakäyntini...
  3. N

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 21v,mies 37v,yhdessä 5v tulee joulukuussa,poika 3,5v
  4. N

    haukkukaan tai kehukaa takkojanne.

    haukkukaan tai kehukaa takkojanne. Takan osto on edessä ja vieläkään ei ole varma fiilis minkä tilais.
  5. N

    Tiputteluvuodosta

    Onkos kohtalotovereita, jotka kärsii tiputteluvuodosta...??? Oon käyttäny samoja e-pillereitä ennen ekan lapseni syntymää, ja sillon ei ollu mitään sivuvaikutuksia. Aloitettuani ne uudestaan oon kärsiny usein tiputteluvuodosta, joka saattaa kestää viikonkin noin kierron puolessa välissä...
  6. N

    tiilerin funkkis kulmalauri

    Kaipailisin kokemuksia tiilerin takoista. Olemme katselleet tiilerin funkkis kulmalauria ja tietoa/kokemuksia haluaisin esim. lämmön varaavuudesta ja paljonko pitää lämittää. Emme haluaisi olla koko ajan takkaa lämmittämässä max. kerran päivässä. Takka tulee sähkölämmityksen oheen toiseksi...
  7. N

    kalliotontti?

    Onko teidän tontillanne jouduttu räjäyttelemään tai louhimaan? Paljonko tulee lisää kustannuksia jos kallio tuleekin vastaan? Meillä on se mahdollisuus, että tonttilla voi tulla kalliota joissain kohtaa vastaan ja tässä nyt mietitään mennekö budjeti ihan uusiin puihin... Asumme...
  8. N

    rattaat

    olen ostamassa uusia yhdistelmiä edelliset oli emmaljunga merkkiset ja aivan huonot...mikä olisi hyvä merkki? :flower:

Yhteistyössä