Hakutulokset

  1. M

    ukkostaa, satakunnassa ja missä

    muualla.kiva jos tulee yöksi kova ukkonen joka tekee tuhoja.
  2. M

    olenko ainut epämuodostunut?

    Miulla on nippuvarpaat. siis osa varpaista kiinni toisissaan . =)
  3. M

    G:mihin aikaan lapsesi menevät nukkumaan/heräävät?

    3v7kk menee nukkuun klo 21.00 1v6kk menee nukkuun klo 21.30 molemmat heräävät viimeistään klo 8.30
  4. M

    ohjelmaa lastenleirille?

    Leiriolymppialaiset hassuilla lajeilla. Lentokoneella lento jossa se pieni kiva jekku.
  5. M

    mitä lelua ette osta lapsellenne

    \ samoin meille ei tule näitä.
  6. M

    Liitetäänkö teidän lapset vauvana jo kirkkoon?

    Emme kuulu kirkkoon joten lapsiammekaan ei kastettu.Käyvät kyllä aikanaan pyhäkoulua sekä eri seurakuntien järjestämissä tapahtumissa.
  7. M

    G:Grillimakkara ketsupilla vai sinapilla

    \ :wave:
  8. M

    G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

    30v mutta täytin siitä reilun kuukauden päästä 31v.
  9. M

    Miten laitatte lapsenne nukkumaan?

    \ Näin toimitaan meilläkin =)
  10. M

    Muistaako kukaan tällaista kirjaa??

    \ Mä en tarkoita tätä kirjaa.
  11. M

    Muistaako kukaan tällaista kirjaa??

    Tiedän mitä kirjaa tarkoitat mutta siltä puuttuu nimi.Olisi mielenkiintoista lukea se.
  12. M

    Mihin aikaan teillä herätään ja syömiset?

    Meillä herätään noin puoli yhdeksän aikaan.Aamupala on yhdeksältä,puuroa ja leipää on tarjolla. 12.30 syödän lämmin ateria. 16.00 on välipalan aika joka on jogurttia,pullaa tai jotain muuta hyvää. 18.00 on toisen lämpimän aterian vuoro. 20.30 nautitaan illanpalaa puuroa tai leipää tai hedelmää...
  13. M

    Talouskoulu tai vastaava

    Kokki koulu on tullut käytyä. Suosittelen kaikille. =)
  14. M

    Syökö jonkun 1-3v vain valmista purkkiruokaa?

    \ Samoin meillä =)
  15. M

    galluppi, jos syöt ja ruuastasi löytyy

    jos suuhun tulee jotain ylimääräistä niin sen voi siirtää siististi sivuun esim kalaruuassa ruoto ja lihakastikkeessa luunpala. Aina tietysti kannattaa itse perata kala niin ei jää ruotoja. Sit jos ruuasta löytyy jotain sinne olennaisesti kuulumatonta niin sit on toinen juttu.
  16. M

    Banaania täytekakkuun?

    laitan banaanin aina viipaloituna kakun väliin ja sen päälle keltaista hilloa ,pilttiä ja kermavaahtoa.hillo estää banaanin muuttumasta mustaksi.herkullista kakkua syntyy näin.
  17. M

    voi plääh, voileipäkakun tekoon..

    Mun ohjeessa koskenlaskija sulatetaan lihaliemeen ja löysänä levitetään päälle ja sit juustoraaste. :p
  18. M

    Tein juuri...

    Tästä sivusta tuli mieleen et voisi tehä pelkän resepti osion johon jokainen voisi laittaa ohjeita jotka todenneet hyviksi.Siitä saisi kotiäiti äkkiä vinkkiä mitä laittaa perheelle ruuaksi. :p
  19. M

    voi plääh, voileipäkakun tekoon..

    Mä en milloinkaan tiedä mitä voisi laittaa voileipäkakun kuorrutukseksi? mitä te ylensä laitatte jotta se ei heti kuivuisi ja olisi maukas.Mulla on joku sulatejuusto juttu mut se on aikas suttaavainen.Laitetaan lämpimänä päällle.Se on maultaan kyllä taivaallinen :p
  20. M

    vieläkö lapsilla sukkahousut?

    Totta kai on kun on niin kylmä.

Yhteistyössä