Hakutulokset

  1. KesäPerho

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Heissan vaan kaikille, täällä onkin taas kirjoiteltu ahkeraan :X3: täällä mennään viikolla 31 + 5, ja perjantaina oli eka neuvola uudella paikkakunnalla (tosin ei omassa neuvolassa kun terkka sairastui :( ). Ei ollut mulla hemppa kovin noussut vaikka tupla annosta obsidania vetelen neljättä...
  2. KesäPerho

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Jaa niin, vielä sellaista unohtui kysäistä, että kuinka monella on jo hoitolaukkukin hommattuna ja "asennettuna"? :D mitä kaikkea teidän hoitolaukkunne sisältää/tulee sisältämään? Itse olen nyt juuri netistä selailemassa laukkuja ja kovasti yritänmiettiä mitä kaikkea sinne PiTÄÄ mahtua ja mikä...
  3. KesäPerho

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Hei taas pitkästä aikaa. Olen yrittänyt tätä tämän kuun ketjua lueskella silloin tällöin, mutta en vain ole saanut aikaisekzi kirjoittaa itse :whistle: meillä tosiaan oli kuun vaihteessa muutto uudelle paikkakunnalle, ja nyt onkin tullut sitten hankittua kaikkea vauvatavaraa, kun ennen muuttoa...
  4. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Hei taas. niinhän siinä kävi että täällä oloa valiteltuani sain minäkin riesakseni jonkun sortin oksennustaudin, ei kestänyt MIKÄÄN, edes vesitilkka sisällä viime viikonloppuna ja tippaanhan sitä sairaalaan jouduttiin kun olin päässyt kuivumaan kovin. Luojan kiitos muutaman tunnin...
  5. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Itellä ollut kans vatta vaivoja tässä menneenä viikkona parina, turvottaa hirmuisesti ja tuntuu ettei se turvotus katoa enää edes yön aikana :confused: muutenkin nyt alkanut neste kertymään kroppaan ja olen saanut viikossa yli kilon lisäpainoa... jalat on kuin tukit ja naamaakin turvottaa...
  6. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Niin minäkin luulin että se veroprosentti on mikä on.. mutta sitten sain päätöksen omasta päivärahasta jossa luki että prosentti on väh. 25. Tarkistelin vielä äskettäin kelan sivuja ja näinsiellä sanotaan : " Veron suuruus Vanhempainpäivärahan ennakonpidätys on yleensä sama kuin palkkasi...
  7. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Heissan, tänne tullukin uusia kommentteja viime käynnin jälkeen:D Mulla itellä tällähetkellä painoa tullut n. 5-6 kiloa aamupainoon. Se kakkki melkeimpä tullut tässä tammikuun alun jälkeen, eli tammikuun puoleenväliin mennessä oli tullut vain100g (n) vähän ollut halkeamispisteessä oleva olo kun...
  8. KesäPerho

    vauvavakuutus

    Oivoi, taisi itsellä tullakin este vastaan vauvavakuutuksen suhteen, kun enhän edes muistanut sellaista että olen raskauden aikana polttanut tupakkaa.. lopettamaan en pystynyt kuin seinään kun sain raskaudesta tietää(Ja tietääkin sain vasta viikolla 8, kun en osannut arvata tilannetta...
  9. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Tulipahan mieleeni, että mahtaako löytyä kohtalotovereita...eli siis: mulla ollut sellainen hassu ongelma, että tulen nykyään todella pienistä annoksista aivan ähkyyn ja jos syön esim. Vaikka normaalin ravintola annoksen kokonaan, saatan olla tunteja niin ähky, että ei pysty palaakaan laittamaan...
  10. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Ei meilläkään kissa ole ainakaan vielä millään muotoa käytöstään muuttanut, samanlainen riiviö se on kuin aina ennenkin :D Ja mieliteoista... itsellä ei ole ollut juuri mitään mielitekoja, ehkä vähän enemmän olen syönyt makeaa, etenkin suklaata, kun ennen esimerkiksi tuollainen 100 pv ilman...
  11. KesäPerho

    vauvavakuutus

    Nopealla vilkaisulla en löytänyt tälle aiheelle omaa keskustelua, jos sellainen on, pahoittelen toisintoa. Tuosta ylläpidon infosta oli jotain apua, mutta kaipaisin vielä keskustelua aiheesta :) Eli siis, joko olette hankkineet tai aiotteko hankkia vauvalle vakuutusta jo ennen syntymää? Jos...
  12. KesäPerho

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Heissan. Täälläkin olisi uusi tulokas, silloin tällöin tätä ketjua lueskellut ja nyt päätin uskaltautua mukaan itsekin :) laskettuaika 22.6, itse 26 v ja esikoista odotellaan :)

Yhteistyössä