Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Moikka kaikille. Ihanaa että täälläkin vielä porukka kirjottelee edes joskus . Meillä tyttö tulee nyt 7kk, painaa vajaa 9kg ja joku 70cm taitaa olla pituutta. Ryömii pitkin kämppää ja on kiinnostunut kaikesta mitä eteen tulee. On ollu tosi kiltti vauva ja menny muutenkin sen kanssa hyvin. Ei...
  2. S

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Moikka joo kyllä tosiaan tää ryhmä on hiljentynyt. Käyn välillä tsekkaa et onko mun asetukset menny pois päältä kun ei tuu ilmotuksia. Meillä oli 4kk neuvola maanantaina ja tyttö 63,5cm ja 7800g . Maitoa juodaan ja soseita menee purkki päivässä, enemmänki söisi. Käännytään ja kieritään ja kova...
  3. S

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Moikka Meillä oli 2 kk neuvola tänään, tytön mitat oli 6200/58. Melkosen kova kasvutahti täälläkin ja korvikkeella mennään. Syö 3h välein 100ml, yöt on nukkunu hyvin 1-2 kertaa herätään syömään. Hymyilee ja seurustelee jo kovasti :love: Päivät menee aika haipakkaa, välillä tuntuu että itekki on...
  4. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    moikka :) Joko on uus keskustelu avattu? en ainakaan löytäny mistään. Täällä vauva 6vk tänään.:love:Vauva on yhäkin kiltti ja ihana,meillä mennään yhäkin 3h-4h sykleissä,nukkuu,syö,hereillä joka unen jälkeen ehkä puoltuntii...joskus iltasin voi olla 1-2 tuntiakin. vauva syö sen 120ml kerta,mun...
  5. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Mites täällä kaikilla menee? Joko aletaan toipua synnytyksestä? Onko pikkuiset antanut jo ensihymyjään? Meillä tyttö nyt kaksiviikkoa vanha, tähän asti oikeestaan syöty ja nukuttu..nyt ruvennut myös valvomaan pikkusen enemmän, oppinut myös kitisemään mutta aina kun saa maitoa mahan täyteen niin...
  6. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu ai nuin paljon syö kerralla :) , muistatko paljo söi viikko sitten? Täällä tyttö syö siis sen noin 60 ml 3 tunnin välein..enempikin söis mut en oo uskaltanu antaa ku pelkään et se räjähtää... Annatko siis vaan omaa maitoa? Oon nyt sekottanu nannia ja omaa maitoa..viime yön roikku...
  7. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    me kootiuduttiin tytön kanssa keskiviikkona, aika menee niin äkkiä vauvaa hoitaessa ja kaikki väliaika kotia hoitaessa...nyt päätinkin että relaan tän kämpän suhteen ja rupeen itekki nukkumaan vähä enemmän sillon kun pikkunen nukkuu..en oo kertaakaan osannu viel relata,ottaa lunkisti sohvalla...
  8. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Heips :love: mulla meni lauantai aamuna vedet, sieltä osastolle ja puolentunnin välein tuli supistuksia, sunnuntai aamuna alko 10min välein ja jo niin tuskasia että pääsin synnytys saliin ilokaasulle, vaikken ollu kun 3cm auki...ilokaasukaan ei enää auttanu ja sain epiduraalin jolla lepäsin...
  9. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    mulla meni aamulla vedet..nyt osastolla odottamassa supistuksia..muutama tullu mutta ei mitään voimakkaita vielä. Hui jännittää...
  10. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Milpin luin vaikka synnytykseen menossa toivottavasti pian. No on ollu kyllä hirvee synnytys :( itteeniki kyl pelottaa ja oon tiedostanu kokoaika että siinä voi käydä miten vaan.Sehän siinä hirveetä on että ite siihen ei kyllä pysty vaikuttaa, kaikki vaan otettava vastaan ...hui kauheeta, on se...
  11. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea taas kaikille lisääntyneille :love: itellä supistelee yhäkin iltasin puolentunnin välein ja yöks ne loppuu.. @Milpin saako kysyy mikä synnytyksessä meni huonosti? Ei tietenkään pakko avata tilannetta jos et halua. Pääasia että voitte kaikki nyt hyvin :love:
  12. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    mullakin supistellu nyt kahtena iltana puolentunnin välein..välillä ollu jo ihan kipeitäkin. yöks ne ovat loppuneet ja oon saanu nukuttuu suht ok. Tänään kävin neuvolassa ja sydänääniä ei meinannu millään löytyy, kerkisin jo vetästä itteni paniikkiin että tässä tää nyt oli, kroppa vetäs ihan...
  13. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu Onnea paljon :love: sulla tais synnytys mennä suht rauhallisesti vaikka pientä nirhamaa tulikin? mulla on kaikki oireet loppunu, eilen oli muutamia jomottavia supistuksia. Toivottavasti itekkin sais hyvän kokemuksen synnytyksestä ja kaikki menis hyvin :love: välillä jännittää...
  14. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu eikös se haittaa vasta sitte ku on +3 , näin oon ite ymmärtäny.... mulla eilen ja viimeyönä poltellu alamahaa ja häntäluu + muut alaluut niin kipeet ettei kunnolla kävelemään pysty. Ihan ku ois pesäpallomailalla hakattu suoraan sinne! Sit tänään iski aivan järkyttävät vihlomis kivut...
  15. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Kävin TAAS eilen synnärillä tarkistuksessa :whistle: nolotti kyllä jo sinne mennessä ku tuntuu että kokoaika ramppaan siellä. Mulla tullu parinapäivänä ihan järkky hetkellinen kipu alamahalle, menny kyl nopeesti ohi, sit tossa mahan päällä ylhäällä on kipee kohta mihin jotenki oudosti...
  16. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    ihanaa kun vauvoja syntyy :love: ja ihana seurata millon kukakin meinaa synnyttää... ite en jaksas yhtään odottaa. välillä laittelen jo laitettuja vauvan juttuja uudelleen paikoilleen että aika vaan kuluis. Tää loppuaika on henkisesti todella raskasta, johtunee varmaan myös siitä että ei ole...
  17. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    onnea synnyttäneille :love: ja tsemppii flunssasille, pää on jotenki niin tyhjä etten muista edes nimimerkkejä (n) kävin taas tänään synnärillä tarkistuttamassa tilannetta supistelujen ja epämääräsen vuodon takia,kohdunsuuta on jäljellä vähän ja pehmeä..ei viittiny koittaa sormella ettei ärsytä...
  18. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    moikka, itellä meni viikonloppu vähä niin ja näin. perjantai illalla menin päivystykseen koska sain näköhäiriöitä ja vasen käsi ja kasvojen puoli puutui muutamaksi minuutiksi :unsure: siellä sit makoilin sydänfilmissä ja verikokeita sun muita oteltiin...lääkäri päästi sit kotiin kun veikkas...
  19. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    mikähän niihin auttas? oisko hyviä vinkkejä,tää on jotain aivan kauheeta.
  20. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    moikka mulla oli tänään painokontroli ja painoarvio näytti 2700g lääkäri veikkas että tulee olee vajaa neli kilonen jos kuukauden viel pysyy sisällä. sisätutkimuksessa sano että kanavaa hiukan jälellä ja alku sormelle auki,ultrassa näytti kuitenki 2,5cm kanavaa jäljellä ja ihan hyvin kiinni (n)...

Yhteistyössä