Hakutulokset

  1. H

    En käy museossa-kysely

    Hei, olen kysynyt luvan kyselyyni kaikilta keskustelupalstoilta, joilla olen sen julkaissut. Kaksplus.fi:n päätoimittaja antoi luvan julkaista kyselyn Kaksplus.fi: keskustelupalstalla 14.3.2017. - Heidi
  2. H

    En käy museossa-kysely

    Tervehdys taas! Kiitokset jo vastanneille osallistujille! Kysely on edelleen auki, ja mukaan mahtuu enemmänkin osallistujia. Vastaaminen on anonyymiä. Huomaathan, että vastaustasi ei voida ottaa huomioon, mikäli et täytä lomaketta kokonaan. Perustieto-osuuden jälkeen tulevat varsinaiset...
  3. H

    En käy museossa-kysely

    Hei, kyselyä on muokattu ja sivun 3 kysymyksen asettelu on nyt selkeämpi. Toivottavasti tätä myöten myös helpompi täyttää. Keskimäärin kokonaan vastattuun kyselyyn kuluu aikaa noin 10 minuuttia, ja mukaan mahtuu enemmänkin vapaaehtoisia, mikäli jollakulla on vielä kiinnostusta osallistua! - Heidi
  4. H

    En käy museossa-kysely

    Tervehdys! Olen jatko-opiskelija Lapin yliopistosta. Tutkimuksessani olen kiinnostunut heistä, jotka eivät käy museossa: miksi näin on, ja miltä museo heidän silmissään näyttää. Oheinen linkki vie SurveyMonkeylla laadittuun kyselyyn, joka sisältää myös lisätiedot ja -ohjeet kyselyyn...
  5. H

    En käy museossa-kysely

    Tervehdys! Olen jatko-opiskelija Lapin yliopistosta. Tutkimuksessani olen kiinnostunut heistä, jotka eivät käy museossa: miksi näin on, ja miltä museo heidän silmissään näyttää. Oheinen linkki vie SurveyMonkeylla laadittuun kyselyyn, joka sisältää myös lisätiedot ja -ohjeet kyselyyn...

Yhteistyössä