Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Kiitos synnytyskertomuksesta @Hilkku81. Täällä tuskaillaan olon kanssa jo kolmatta päivää :cautious::rolleyes:. Pää on lähes koko ajan vähän kipeä, supistelee tosi herkästi ja menkkakivut pahenee päivä päivältä, välillä kipuilee pidempään ihan säännöllisestikkin mutta sitte taas...
  2. S

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Mulla kans on aina ollu verenpaineet välillä todella korkeatki neuvolassa, oli jo ekassa raskaudessa..ihan 160/100 -luokkaa välillä. Ja kotona kun mittaan vaikkapa heti ku tuun neuvolasta, on arvot jotain 120/60 tasolla. Mulla on lista verenpaineista mukana neuvolassa aina just siltä varalta jos...
  3. S

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Jälkisupistuksista oli puhetta.. Mulla niitä tuli samalla tavoin kun varmaan kaikilla muillakin, mutta ne oli ihan täysin kivuttomia. Välillä vaan huomasin että alavatsa oli sellanen jännittyneen tuntunen, muttei yhtään kipeä. Turvotuksia ei oo yhtään, olo on edelleen tosi kevyt, enkä koe...
  4. S

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Meillä pidetään ristiäiset. Mutta hyvin pienet niinku tytönkin kanssa. Isovanhemmat ja kummit perheineen. Ei muita. Jos meidän molempien sisarukset perheineen kutsuttais niin saataiski jo miettiä isompaa tilaa ku meidän talo. Ja niin ovat meidän sisaruksetki tehneet, on saatu kutsu vain niihin...
  5. S

    Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

    @Villavarvas mulla eka synnytys käynnistettiin ku epäilivät lapsen olevan isompi mitä sitte olikaan. Tyttö synty muutaman päivän enne la:aa. Mutta silloin ei ollu kyllä mitään tämmösiä tuntemuksia etukäteen. Pikkuvaatteista ollut puhetta. Meiltä löytyy ihan muutama 50- 56 body ja...
  6. S

    Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

    Täällä on äippäloma jo menossa :rolleyes: tuntuu ihan kummalta.. La:aan vielä matkaa, mutta sinne asti ei näillä näkymin mennä. Kävin ylimääräisessä ultrassa ja ensinnäki vauva oli ottanu kunnon kasvuspurtin. Joten jos jatkaa samaa tahtia, lähdetään taas käynnistelemään:(. Toisena löyty syy...
  7. S

    Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

    Mulla kans käynnistettiin eka, kävelin melkein viikon sairaalan käytäviä ja odottelin. Salissa vierähti melkein kaks vuorokautta ennenku muksu suostu luopumaan yksiöstään.. Ja meillä kans pidettiin melkonen ompelupiiri jälkeenpäin. Mutta repeilystä huolimatta en ollu juuri ollenkaan kipeä...
  8. S

    Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

    Mulla notkahti hb kuukaudessa tosi paljon, oli alimmillaan 92.. Voin sanoo että ei tullu päivän aikaan kovin montaa kertaa yläkerrassa käytyä ku tuntu ettei happi vaan millään riittäny vaikka kuinka haukko henkeä :eek: meilläkään ei neuvolassa likellekkään joka kerta otettais hb:ia mutta oon ite...
  9. S

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Viikko saikkua takana ja nyt tää kotona oleminen alkaa taas maistua :love: tytön kanssa leikitään, ulkoillaan, askarrellaan joulujuttuja ja laiskotellaan aina välillä :) Me päätettiin jättää äitiyspakkaus ottamatta. Mutta ihan älyttömästi polttelis vanha äitiyspakkaus joka on ihan täynnä...
  10. S

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    @Villavarvas mulla tuli töissä ollessa sellanen, että koko päivän oli alavatsa kipeä ja tosi inhottavan tuntuinen. Työssä siis oikeastaan mahdotonta pitää mitään lepotaukoja, paljon kävelyä, nostamista ja muuta fyysistä liikkumista. Kun lähdin töistä, tuntu siellä parkkipaikalla että koko vatsa...
  11. S

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Hui! Jo 23+0. Jotenki tuntuu että viikot menee superhitaasti mutta kuitenki kun joulu tulee välissä niin maaliskuuhan on ihan just!! :eek::p Täällä on kans kelaneuvolassa käyty. Pakkaus houkuttelis hirveästi mutta kun edellisen jäljiltä on kaikki kuin uusia niin tuntuu vähän turhalta sitä...
  12. S

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Vähän omanapatarinaa tähän väliin..:whistle: Ens viikon ke vihdoin ja viimein rakenneultra, hieman aika madellut ja tätä odotettu! Lisäks samalle päivälle lääkärille aika varattuna.. Oon siis kotona vielä esikoisen kans ja tarkoitus olis mennä marraskuussa (täyttää tyttö 3) takas töihin...
  13. S

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Aika jännä miten eroaa nämä sokeriseurantajutut alueittain. Meilläpäin jos ykskään arvo poikkeava, tarkottaa se raskausdiabetesta ja sokereita on seurattava kolmena päivänä viikossa koko loppuraskauden ja insuliinit alotetaan tosi herkästi jos kotiseurannassa tulee muutamakaan poikkeava arvo...
  14. S

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Äh, mä ihmettelin tuolla vanhassa ketjussa että on kumma juttu ku kukaan ei enää kirjottele mitään... Ennenku tajusin että kuukausi saatto vaihtua..:whistle::ROFLMAO:(y)
  15. S

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    :sick::sick: Täällä vaikuttas tilanne olevan sama ku edellisessä raskaudessa....oksentelu aamuisin vaan lisääntyy näihin aikoihin ku muilla yleensä alkaa jo helpottaa:confused: Hienoa.... Paino on tippunut nyt viim. Kuukautisista laskien melkein 7kg, eli senkin suhteen mennään saman kaavan...
  16. S

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Hui kuinka moni on jo tehny hankintoja! Jotenki oon ite eläny sellasessa usvassa että siihen maaliskuuhun on jotain sata vuotta vielä aikaa :whistle:o_O Nt-ultrassa käytiin jo useampi viikko sitte ja kaikki vaikuttais olevan kunnossa. Toinen neuvola oli tällä viikolla ja oliki joku eri th. Meni...
  17. S

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Ooh, hyvä ku puhuit hammaslääkäristä, olin jo unohtanu koko asian!!:eek:o_O Yritin nimittäin soitella sinne vielä pari viikkoa sitte eikä kertaakaan kukaan vastannu ja sit tyylikkäästi unohdin koko homman:whistle: siispä alotan taas puhelinrumban..:mad:
  18. S

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täältä myös tsempit tämänpäiväisiin ultriin! (y) Täällä odotetaan jännityksellä perjantaita, jolloin eka ultra myös. Meilläpäin pyritään ultra tekeen ennen 12+0 päivää. Ollaan lähdössä perjantaina viikonlopuks reissuun, joten vielä ekstrajännä päivä ku pitäis suoraan polilta sitte lähteä...
  19. S

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä kans tänään eka neuvola takana. Verenpaine oli hurjat 160/88, mutta tiesin sen ja samoin terkkari, koska jännitän jotenki ihan hirveesti aina noita tilanteita.sama juttu nimittäin edellisessä raskaudessa. Alan siis taas kotona mittaileen ja laitan ylös ja tuon listan aina mukana. Kotona...
  20. S

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huh, tänään taas parempi päivä. Käytiin toissapäivänä mustikkametsällä ja muutenki hääräsin ihan koko päivän kun oli niin hyvä olo eikä yhtään väsymystäkään. Noh, eilen homma kostautui, lantionseutu oli kipeä koko päivän ja olin ihan superväsyny!! Nousin yhdeksältä ylös ja siirryin sohvalle...

Yhteistyössä