Hakutulokset

  1. J

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille!!:heart: Pitää niin kiirettä ettei millään jouda kirjoittelemaan mutta tälläviikolla on pojan 1kk-neuvola niin josko vauvapuolelle saisin aikaiseksi kirjoitella uusia kuulumisia :) Jennyli&Emppuli 3vko6pvä
  2. J

    Suositelkaapa hyvää ja helppokäyttöistä kantoliinaa!

    Kantoliina olisi hankintalistalla. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan mikä olisi suht edullinen, helppokäyttöinen ja hyväksi havaittu?
  3. J

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea kaikille nyyttinsä saaneille!!:heart: Aika rientää ja meillä ollaan huomena jo 2 viikkoisia,hui!! Arki pitää niin kiireisenä ettei tahdo joutaa/jaksaa palstailemaan ollenkaan:ashamed: Poika on oikea äipän tissiliini ja sylivauva. Niin pieni ja soma:heart: Yöt nukutaan kainalossa ja...
  4. J

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Heipanterit mammat :heart: Huhhahhei kun onkin elämä kiireistä ;) Pikaisesti siis ilmoittamassa että meidän poika syntyi 30.11, klo. 14.46 mitoin 3180g/49.5cm/py 34.5 :heart: Synnytys alkoi rv 36+4 vesien menolla. Heräsin 7 aikaan aamulla siihen että jotain lorahti housuun! Mietin että...
  5. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Metsis minustakin tuntuu että hikkailu on vähentynyt kovasti! Tai itseasiassa en olekiinnittänyt huomiota mutta nyt kun mainitsit niin toden totta, ei tämä meidänkään hikkakone hikkaile enää kuin muutaman kerran päivässä jos sitäkään huomaan!! Mulla on kuitenkin vettä normaalisti joten ei taida...
  6. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Isot onnittelut Haitula ensimmäisen joulukuisen poikahiutaleen johdosta!! Hyvän kokoinen vesseli tosiaankin:heart: Piiaselle isosti myötätuntohaleja sekä voimia niin henkiseen kuin fyysiseenkin toipumiseen:hug: En oikein osaa sanoa mitään, tuntuu niin kurjalta ja väärältä että asiat voi...
  7. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Tässä poksumisen kunniaksi rv 35 masutin:heart: Huomaa että kohtu nyt tuolla korkealla eli ei ole vielä masu tipahtanut... Kohta pyykkikoneostoksille! Huoh, kaiken muun päälle tuntuu kodinkoneetkin hajoavan käsiin!!:kieh: Jennyli 35+1
  8. J

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Rv 35 masutin:heart: Poikaa odotellaan...
  9. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Ei hyvänen aika miten raskas olo mulla on!! Tuntuu että kohtu täyttää nyt koko mahan tonne rintalastan alle asti ja olo on nyt todella raskas ja ahdistava!! Tuntuu että ei pysty istumaan,seisomaan eikä makaamaan. Ei syömään, juomaan, hyvä että hengittämään!! Selvästikään vauva ei oo vielä...
  10. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    manna- mä oon menossa ensiviikolla neuvolaan ja tässä välissä oli nyt miltei kuukauden tauko kun mulla oli tuo lääkäri/ultra tässä välissä. Mutta tosta ensiviikosta eli rv 36 lähtien käynnit on sitten kuulemma kerran viikossa. Joulua en ole tänävuonna miettinyt ollenkaan, itseasiassa ei edes...
  11. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Rv 35 pooooks!!:heart: 2-3vkoa ja olisin valmis luopumaan yksiöstäni ja ottamaan vauvan syliini! (Piti laittaa masukuva mutta aijaa ei nyt toimi...myöhemmin sitten) Anve kovasti jaksamista sinne sairastelujen keskelle:hug: Ei ole kyllä mukavaa ei ja varmasti verottaa ja voimia ja kiristää...
  12. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Kiitos Fanttomi:heart: On tää aika ihkua kun monta vuotta olen kaivannut ja odottanut veljelleni omaa lasta. Hän on kuitenkin jo 36-vuotias. Nyt sitten haaveet toteutuu!! Ja josko saatais prinsessakin sitten sukuun ;) Anabela meillä tosiaankin on sama La ja synnäri:wave: Joskus alkuunsa sulle...
  13. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Onnea tesmis:heart: Unelmahötölle isot jaksuhalaukset vauvan sairaala-aikaan:hug: Toivottavasti tyttö pääsee pian kotiin:heart: Tänne on tullut niin paljon kirjoitusta että mahdoton muistaa mihin piti kommentoida:$ Koitetaan nyt kuitenkin jotain... Ehkäisystä on ollut ainakin...
  14. J

    Pienellä ikäerolla odottajia?

    Täällä mennään jo loppusuoralla odotuksessa rv 34+4:wave: Ikäeroksi pienimpien välille tulee max. 1v2kk, kuopus täytti just vuoden! Perheessämme on myös 4-vuotiaat kaksoset...kaikki on poikia!:D
  15. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Isänpäivähuomenet kaikille! On se ihmeellistä miten nuo lapset herää heti silmät avattuaan 110 lasissa ja itse silmät turvoksissa, kahvikupin kera koittaa saada itsensä jotenkin heräämään:D|O Vauva hikkailee masussa sitämukaa kun mamma ryystää kahvia:laugh: Mitähän tesmikselle ja vauvalla...
  16. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Rv 34 poooks!!:heart: Vaikka odotankin vauvan syntymää kovasti niin silti tuntuu että aika loppuu kesken ja tuntuu hurjalta että jos tämä nyytti syntyisi kuten aikaisemmat niin enää 4vkoa, uih!!:heart: Oikeestaan oon vasta nyt alkanut nauttimaan jotenkin tästä masustani ja pidän sitä kovin...
  17. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Jännityksellä avaan joka aamu näitä meidän sivuja ja odotan onko uusia hiutaleita syntynyt...ja oih, mitä ihania uutisia!!!:heart: Onnea UH pienestä tytöstä!:flower::heart: Onpa meillä tosiaan nyt varaslähtöläisiä ja pienillä tyttösillä kova kiire maailmaan=) Tesmikselle myös hurjasti...
  18. J

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Uutta masupäivitystä rv 33+4:heart: Mielestäni ei ole kasvanut mihinkään aikaisemmasta rv 30 kuvasta! Sf-mitta tosin kasvanut monta senttiä ja vauvaa masussa arviolta 2.3kg:heart:
  19. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Päivitellääs pitkästä aikaa masukuvaa rv 33+4:heart: Eipä ole kyllä mielestäni kasvanut mihinkään rv 30 kuvasta vaikka sf-mitta toki kasvanut monta senttiä! Anve:laugh: Mä oon kans joutunu muutaman kerran poistumaan repsikan ovesta:D Cisu mulla on tuo Adalat 20mg annoksena ja...
  20. J

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Ostin muuten eilen täältä koon 48, eli tosiaankin pieniä kypärämyssyjä löytyy tuolta!:attn: Cisu saman lääkkeen sain myös minä! Onko tuo aiheuttanut sulle sivuoireita?! Mua on ainaki jotenki huipannu koko illan! Toivottavasti ei laske liiaksi paineita, sitten täytyy lopettaa! Kauanko sä...

Yhteistyössä