Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 eikä :D vähän ihanaa,onnea pojasta :love:eikö teillä ollut tyttöjä aiemmin ? Ja hyvä,että synnytys sujui hyvin(y) @-Amanda- ihanan tehokas oot ollut, mäkin haluisin koko kodin itelleni , et saisin tehtyy kunnon suursiivouksen:) @Lumi87 hui eka hammas,minkä ikäinen sun vauva onkaan...
  2. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Moikka kaikki :love: mä olin teidän kaa jännäämässä,mut kadotin ketjun enkä osannut käyttää kaksplussaa tarpeeks hyvin (n) Onnea kaikille hirmuisesti <3 @mimmi92 varsinkin olit mielessäni,menikö synnytys hyvin? En millään saa luettua kaikkee mitä ootte jutellut :( Meillä oli LA 1.1. Mut pooika...
  3. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

    @mimmi92 tilasin beemoon twin travelit,kun oli tarjouksessa.. 260€ ei paha uusista. Mietin phil & tedsejä mut toi hinta kyllä vei. Varmasti ajaa ihan asiansa, oon tykännyt beemoon muista tuotteista ainakin. :) sellaset vierekkäin olevat tuplat mun makuun ehkä hankalat,kun ei mahdu kaikista...
  4. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

    Moikka kaikki :) oon ihan pudonnut kärryiltä , kun liityin tuonne tammikuisten faceryhmään. Vieläkö mahtuu joulukuisten faceryhmään? :D siellä tulee enemmän pyörittyä. Kaikilla vissiin menee ihan kivasti kaikilla :) Täällä kaikki hyvin, rakenneultra oli elokuussa ja poikaa odotellaan. Maha on...
  5. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @kookospieni olin iha unohtanu koko faceryhmän, laitan sulle viestiä
  6. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    @mimmi92 Toivotaan että palautuisi tai sitten vaan kovempaa treeniä :D Täällä oli niitä masukuvia, niin hitto ku on vaikee itse kuvata :D tässä mun yritys http://aijaa.com/bfKem4
  7. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Kath voimia sulle hirveästi jaksaa uskoa että kaikki päättyy hyvin <3 toivoen kaikki kääntyisi parhain päin :) ja ihanaa että kuitenkin saat kuunneltua sydänääniä:, jos se vähän rauhottaisi mieltä :) hyvä purkaa tunteita, kyllä me täällä kuunnellaan ja myötäeletään :) @Kinder_Kitty Joo...
  8. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    @mimmi92 ymmärrän sua nii hyvin :) , oon 151 cm :D viime raskaudessa tuli ihan hirveesti kiloja, 30 about..painoin viimesillään 80kg eli aika valas olin :D kaikki toki lähti ja vuimeset 10kg laihdutin kuukauden sali treeneillä 5x viikko ja siihen 3viiikon kotitreeni.. no sit lopetin imetyksen...
  9. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Kinder_Kitty heh, ollaa melkee saman pitusia, oon 151 cm :D viime raskaudessa tuli ihan hirveesti kiloja, 30 about..painoin viimesillään 80kg eli aika valas olin :D kaikki toki lähti ja vuimeset 10kg laihdutin kuukauden sali treeneillä 5x viikko ja siihen 3viiikon kotitreeni.. no sit lopetin...
  10. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Huomenta kaikki :) oon siivonnut niin hulluna,etten ole ehtinyt täällä kirjoittelemaan. Lisäksi mieli vähän maassa,kun tuntuu että oon ihan loukussa tän lihomisen kanssa,kun pitäisi vaan ruoalla ja kävelyllä laihduttaa kun en pysty oikein treenaamaan,kun sattuu joko leikattuun jalkaan tai...
  11. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Huomenta kaikki :) tervetuloa uusille :) oon siivonnut niin hulluna,etten ole ehtinyt täällä kirjoittelemaan. Lisäksi mieli vähän maassa,kun tuntuu että oon ihan loukussa tän lihomisen kanssa,kun pitäisi vaan ruoalla ja kävelyllä laihduttaa kun en pysty oikein treenaamaan,kun sattuu joko...
  12. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    @mimmi92 voi hitto, noi on kyllä nii perseestä noi vuoden sopparit.. meillä on sen 2kk vuokrasakon lisäks silleen, että joudutaan maksaa vuokraa normaalisti siihen vuoteen asti tai kunnes uudet vuokralaisett löytyy jos muutetaan aiemmin pois :D On se väärin et toisilla kestää hirmu kauan :(...
  13. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Jee synnytyskertomuksia,kirjoitan nopsaa omani ja luen sitten ajatuksen kanssa teidän :) Tyttö syntyi alkuperäisen la mukaan 40+1 ainiin ja painoi 3690g ja 50cm pituutta toisen mukaan 40+6 (, tiiä sitten, eka on menkoista niin luotan siihen enemmän,kuin ekasta ultrasta vaihtui kuitenkin...
  14. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    @Henriette Ihanaa,etten ole yksin tän asian kanssa, vaan muidenkin miehet on huonoja ylläreissä :) Kiitos vinkistä, kävin kurkkaamassa ja hyvältä näytti, toki vähän kaukana, mutta pitää laittaa harkintaan (y) @Surusilmät tsemppiä päänsäryn kanssa. Mulla ei ole vielä ainakaan ole ollut tässä...
  15. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    @Lumi87 haha, ne miehet vähän tuppaa olemaan huonoja keksimään yllätyksiä.. :D kiva kuulla ettei toi mun oo ainoo :D Siitä tuli mieleen, että onko teillä suosituksia kylpylästä mihin voisi mennä vuosipäivänä? Kämp on kuitenkin hirveän hintainen eikä pääse pulikoimaan :D flamingo spassa...
  16. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Taas unohdin että kuukausi vaihtu :D ihmettelin vaan että onpa kumma kun kukaan ei kirjoita mitään :D @-Amanda- Onnea uuteen kotiin :) meilläkin mies haluaisi muuttaa heti vaann isompaan kun mahdollista, ollaan vuokralla ja sopimusta ei voi purkaa ennen vuotta sen sitomisesta :D mutta itseä...
  17. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Kinder_Kitty eiköhän kaikki ole hyvin, toivotaan ainakin ❤ kyllä se itselläkin meinas luu nousta kurkkuun, kun neuvolassa ei löytänyt mut sit kun katsoi ultralla.. jännä ettei sulta tarkistanut, varmasti neuvolassa on ultralaitteet @Daisy85 inhottavaa,että epäselvyyksiä ilmeni, vaikka vain...
  18. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ohhoh uus ketju :D niin joo ja mun synnytyssairaala on HYS @kookospieni onnea paljon <3 mullakin hirveä hääkuume,mutta ei tuo ukkeli suostu ees kihloihin :D ehkä ens kuussa suostuisi 5vuotispäivän kunniaksi:whistle: @KeepGoing Ohhoh, olipas tökerösti sanottu :( vielä kun raskaana sitä ottaa...
  19. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    @mimmi92 Niin mäkin luulin, mutta vaan paastoarvo jos on korkea merkitsee suoraan diabetesta :eek: nyt vasta mittailemalla tarkkailen,ettei se paasto nousisi Mutta ihanaa,kun tunnet jo liikkeitä. :love:
  20. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kath jep, toivotaan :) mulla on lähisuvussa molempia tyyppejä, niin joudun jokaiseen rasitukseen ja nyt kun ilmeni vähä häikkää,niin tarkkailua nyt useammin.. @kookospieni mullakin piti olla rv 16 se neuvolalääkäri,mut onkin jo ens tiistaina eli 14+0 :D viimeks oli siinä joskus viikolla 22...

Yhteistyössä