Hakutulokset

  1. M

    Nolo presidentti

    Bääää--ää...
  2. M

    KELA PALKKAS 100!!!

    Ihan miten vaan. Itse kun en ole koskaan pitkään työskennellyt julkisella sektorilla, ne kuviot ovat aika vieraat. Toki oma työntekijäporukka on tällä hetkellä hyvinkin heterogeeninen taustaltaan ja lähtökohdiltaan, mutta niin hyvin yhteenhitsautunut, etteivät kaipaa minua "sotkemaan asioita".
  3. M

    Vain elämää 8. kausi

    Danny ehdottomasti on suosikki. Mies, joka on ihastuttanut ja vihastuttanut suomalaisia jo ties kuinka pitkään. :ROFLMAO::LOL:
  4. M

    KELA PALKKAS 100!!!

    Tällä hetkellä ei, mutta lainsäädäntöä voisi pitkäaikaistyöttömyyden vähentämiseksi muuttaa niin, että työnantajalla olisi velvote palkata pätevyysvaatimukset täyttävä pitkäaikaistyötön.
  5. M

    Tehokasta käännytystä

    Kuinka monta myönnettyä turvapaikkaa on peruttu muuttuneiden olosuhteiden vuoksi? Kuinka moni noista kristityiksi kääntyneistä turvapaikansaajista vaihtaisi virallisesti uskonnon kristitystä muslimiksi takaisin, kun tiedossa olisi turvapaikan perumimen? Edelleenkään en usko, että kaikki...
  6. M

    KELA PALKKAS 100!!!

    Paljon kunnallisia ja valtiollisia hommia, joissa pätevyysvaatimus on tasoa suoritettu oppivelvollisuus ja B-luokan ajokortti. Esim. autonkuljettajat, pysäköinninvalvojat...
  7. M

    Tehokasta käännytystä

    Tuskin, koska Suomen lainsäädäntö sallii uskonnonvaihdot.
  8. M

    Työhöntulotarkastus

    Oletko kateellinen? Eikö ole kuitenkin hyvä, että saavat mahdollisuuden muuttaa elämänsä kurssia? Ja joo, toki on töitä, jossa ei voi työskennellä, jos on huume- tai muuta rötöstaustaa, mutta myös paljon aloja, jossa taustasta ei ole haittaa, kunhan ongelmat sillä hetkellä eivät ole akuutteja.
  9. M

    Tehokasta käännytystä

    No kyllä moni on paennut uskonkollisia vainoja käännyttyään kristotyksi muslimista jo kotimaassaan, mutta silloin luulisi hakijan jo ensimmäisessä vaiheessa laittavan uskonnonvaihtamisen painavimmaksi syyksi turvapaikkatarpeelle. Toki osa hakijoista voi olla oikeasti tullut Suomessa uskoon...
  10. M

    Nainen, antaisitko Sauli

    Mä veikkaan, että ap on mies tai teinintasolle jämähtänyt nainen...
  11. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    No ei ollu kun 37,3 aamulla. Kyl se tästä
  12. M

    KELA PALKKAS 100!!!

    Kunnat ja valtio voisivat näyttää esimerkkiä palkkaamalla aina pitkäaikaistyöttömän, kun se pätevyysvaatimusten puitteessa on mahdollista. Ei kai tuo olisi mitenkään mahdotonta toteuttaa, koska valtion/kuntien paikat julkaistaan työkkärin kautta, voisi työkkäri velvottaa pitkäaikaistyöttömät...
  13. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Niin... Hyvää huomenta vaan sullekin.
  14. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Se on se pettämätön palstalogiikka.
  15. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    "Jos ei sauna, terva tai viina auta, on tauti kuolemaksi"
  16. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Juu kyllä kannattaa miettiä, mihin lähtee mukaan
  17. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Ehkä mä en ollut siinä jonossa, jos jaettiin itsesuojeluvaistoa.
  18. M

    Ajankohtainen esittelyketju mustien pahimmista mokista:

    Ap mä en kirjoita täällä harmaana. Mutta suosittelen juttelua lääkärin kanssa mielummin kuin pahanolon purkamista netissä. Mites jos vaikka varaisit terveyskeskuksesta lääkäriajan huomenna ja kertoisit hänelle ajatuksesi, uskon, että sitä kautta löytyy sulle sopiva apu.
  19. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Ehkä sun kannattaa opetella huomioimaan muutkin. Mut nyt saunaan.
  20. M

    no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

    Kai mustakin löytyy salainen masokisti. Ja anteeksi, kun riitelin, opettelen hillitsemään itseäni, mutta näin kuumeessa se ei ole helppoa.

Yhteistyössä