Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Tänää alkoi 18. viikko <3 sen kunniaks vauva on myllertänyt koko päivän mahassa. Oon liikkeitä jo jonkin aikaa tuntenut, mutta tänää edelliseen verrattuna paljon enemmän ja selkeempiä. Viimesen viikon aikana ollut neuvola ja neuvolalääkäri. Seuraavaksi rakenneultra, mutta sitä pitää vielä...
  2. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *kesäkuussa*

    Tänään nt-ultrassa kaikki näytti hyvältä :) niskaturvotus 1,7 joka kätilön mukaan normaali. Olisin voinut tuijotella vauvaa koko päivän! Yllätykseks raskaus on vielä pidemmällä kun aateltiin, eli tänään poksahti 14+0 :) laskettuaika siirtyi siis vähän marraskuun puolelle 30.11. Helpottunut olo...
  3. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    @mimmi92 ei se paljoa vaadi, että kiukkukohtaus tulee jos on tullakseen. Pitää vaan toivoo, että noi miehetkin ymmärtää meitä! :D
  4. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    @Hilma85 me kerrotaan myös vanhemmille vasta jonkin verran nt-ultran jälkeen. Asun eri paikkakunnalla ja haluan kertoa ensimmäisestä lapsenlapsesta kasvotusten, niin odotan ultrakuvaa niin on jotain mitä näyttää. Töissä varmaan pakko kertoa pian. Mitä kauemmin oon kertomatta, sitä vaikeempaa...
  5. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    @Hilma85 ostin dopplerin vauvatalo johannasta! Siellä oli kahta erilaista, semmoinen mikä näyttää sykkeet ja sellainen jolla voi vaan kuunnella. Ostin tuon, joka näyttää sykkeetkin, maksoi 109e. Tuo toinen oli muistaakseni noin 50e. Kaveri tilasi netistä saman laitteen tai ainakin tosi...
  6. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Ajattelin, että pärjäisin ilman doppleria, mutta pakko oli tänään käydä ostamassa! Kyllä vaan helpottikin kuulla vauvan äänet <3 sai taas todisteita siitä että joku siellä asuu :) :) Tänään siis 12+1. @-Amanda- Pidän peukkuja että oikea koti löytyy! Meilläkin asuntokuume ja tekisi mieli muuttaa...
  7. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Vaikka ei oikeen tunnu edes siltä, että olisin raskaana, niin silti voisin lyödä pääni pantiks että poika sieltä tulee :D Saatan toki olla pahasti väärässäkin! Mutta ei väliä kumpi tulee, kummatkin tervetulleita <3 Me varattiin kaukomatka ennen kun sain tietää olevani raskaana, ja matka osuu...
  8. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Viikot on yhtäkkiä mennytkin nopeasti ja tännekään en ole ehtinyt yhtään kirjotteleen! Luin toukokuun ketjun, voimia kaikille menetyksen kokeneille. <3 ihanaa, että uusia tullut mukaan, onnea teille :) Täällä meneillään tänään 10+5. Ultra-aika tuli postissa ja se on vasta 1.6, jolloin viikkoja...
  9. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Liian paljon huonoja uutisia täällä lähipäivinä, kovasti voimia kaikille niitä saaneille <3 Onneks mukaan mahtuu paljon uusia odottajiakin! Onnea plussasta :) Täällä vaihtui eilen taas viikko, 8+1 ois tänää. En malta odottaa ultraa!! Vielä ei ole aikakaan selvillä, postissa pitäisi kutsu...
  10. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille! Ja onnittelut uusille plussasta :) miten muilla raskaus etenee? Millasia oireita teiltä löytyy? Ite tällä hetkellä varhaisultran mukaan 7+3, pari päivää pidemmällä kun neuvolan laskujen mukaan. Laskettuaikakin muuttui itsenäisyyspäiväksi 6.12, mutta...
  11. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onko muut käynyt jo varhaisultrassa? :) mä kävin tänään, aikalailla niillä viikoilla kun ajattelinkin ja siellä se sydän sykki kovaa vauhtia :) mullakin oireiden määrä vaihtelee tosi paljon, mutta kai se on jo uskottava että jotain masussa kasvaa. Vähän rauhallisempi olo kun näki että kaikki ok :)
  12. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Tuttu tunne! Mua kans alkaa suututtaan heti jos joku asia menee vähänkin pieleen. Alkaa käymään miestä surku, se kun yrittää olla niin ihana ja mun tukena, mutta mä räjähdän pikkujutuista :D sit räjähdyksen jälkeen mulle tulee paha mieli kun oon sillee suuttunut ja vollotan :D :D kaikki tää...
  13. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mulla kanssa tähän asti oireet tullu ja menny ihan miten sattuu. Viime viikolla oli enemmän oireita kun tän viikon alussa. Tänää sit yhtäkkiä kaikki kolminkertasena takasin :D ite mietin kanssa kovasti onko kaikki normaalia vai ei. Mutta ensimmäinen raskaus niin kaikki on outoo ja uutta, täytyis...
  14. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onnea kaikille uusille :) mä mietin miks pitikään toivoa enemmän raskausoireita. Vessanpöntön halailu tuli aamulla tutuksi :D onneks tuntui jo helpottavan, alko vaan jännittään millaseks tää voikaan mennä! Tänää siis alustavien laskujen mukaan 5+5. Tasan viikon päästä ultra ja en malttais...
  15. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä kanssa yks testailija :D maltoin pari päivää pitää tikut kaapissa mutta taas tein yhden ja kyllä ne kaks vahvaa viivaa sieltä onneks tulee. Silti en meinaa uskoo tätä! Välillä vähän etovaa oloo mutta muuten en huomais mistään että oon raskaana. Ei millään malttais odottaa että aika kuluis...
  16. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Pitäisköhän uskaltautua jo mukaan... Oon 25v ja pääkaupunkiseudulta. Minipillereiden lopetuksen jälkeen heti kaks viivaa tikussa, eli oon vähän laskuissa sekasin. Viimeisistä kuukautisista laskettuna tänään olisi 4+5 ja LA sijoittuu joulukuun 8. päivän tienoille :) Ei tätä meinaa uskoo todeksi...

Yhteistyössä