Hakutulokset

  1. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Ainiin ja imetys lähtenyt sujumaan tosi hyvin. Ihmettelen itsekin ja pelkäön koko ajan, että milloin tulee ongelmia, koska ei tämä näin helposti voi mennä. Kiitos teille kaikesta vertaistuesta matkan aikana! En oo ollut kovin aktiivinen täöllä, mutta teidän kuulumisten lukeminen on tsempannut...
  2. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu olet oikeassa sori :D:ROFLMAO: Minusta tuli äiti täydelliselle pienelle tytölle lauantaina 21.10. illalla kahdeksan aikaan. Mitat ovat 3600 g, 51 cm ja pää 36 cm. Oon ihan myyty tietenki ja kyyneleet meinaa tulla silmiin, kun katon tyttöä :love::love::love::love: Synnytys...
  3. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea @Hyppymassu !! Kiva ku otit meidät seuraamaan synnytyksen etenemistä. :)
  4. S

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Moikka kaikki! Onnea synnyttäneille! :love: Täällä käyn kyllä säännöllisesti lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole jaksanut itse osallistua keskusteluun. Ollut aika negatiiviset fiilikset ja odotan vaan, että tää vauva ymmärtäis pungertaa itsensä pihalle :LOL: Synnytykseen viittaavia...
  5. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Ei hyvänen aika @Hyppymassu, voiko oikeasti joku kommentoida tuolla tavalla. Näköjään siis voi. Ihmiset osaa olla kamalia joskus. Mä varmaan alkaisin itkemään, jos mulle noin sanottais. Pitäs olla jossai takaraivossa napakka vastaus heti valmiina tuommosille inhottaville ihmisille. Mua tuli vaa...
  6. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :) T Sinkkumama ja beibi 30+3
  7. S

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Moikka! @sitruunasuola täällä ainakin yks yksinodottaja. En muista montako meitä on. Mulla alko kolmisen viikkoa sitte kivut nivusissa ja alapäässä. Olin viikon levossa, ni helpotti. Mulla menny iha hyvin. En oo ikinä odottanu lasta toisen kanssa, niin en tiedä, mitä menetän : D Hierojaa kyllä...
  8. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @sitruunasuola mä otin op:lta sen vuoden ilmaisen vakuutuksen viime viikolla ja samalla siirsin omatkin vakuutukset sinne. Ehtona niillä tosin on, että täytyy olla kaikki tarjotut tutkimukset tehtynä raskausaikana : ) ja varmaan kaikki täytyy olla kunnossa. Halusik ottaa vakuutuksen jo ennen...
  9. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @Tyttti joo hei mulla kans tullu hirveesti välillä. Ensin käyny pissalla ja sit 5 min päästä tuntuu et lirahti pissat housuu. Tosi epämiellyttävää. Mut hyvä, että harmitonta (y) Onko teillä tullu hankala olo jo? Tai ei tätä varmaa kaikilla oo, mutta musta tuntuu nykyää, et koko ajan huono olla...
  10. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Mä hain iha 2015 vuoden verotietojen mukaa sitä rahaa. Mut piti perua jo myönnetty opintotuki, ni se saattaa vaikuttaa, että kestää. Mut siitä perumisesta on kyllä tullu päätös jo :D mut hyvä ku muitaki samassa tilanteessa, ni ei varmaa oo sit virhettä munkaa kohdalla tapahtunu..siis et olis vaa...
  11. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Ihana kuulla hyviä vauvauutisia @Hiekkasärkkä79 .:love: Mulla olis semmosta kysyttävää, et onko joku teistä saanut jo kelasta päätöksen vanhempainrahasta? Siellähä lukee et se käsittelyaika noin 4 viikkoa. Mulla tänään just menny 4 viikkoa, eikä oo päätöstä tullu. Hermostuttaa, ku epäilen et...
  12. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Mä kävin eilen neuvolassa ja terkkari totes et kaikki näyttää menevän ihan oppikirjan mukaan :D eli siis ilmeisesti kaikki hyvin. Arvot kunnossa, vaikka hemoglobiini laskenu, mutta vielä ei tarvetta lisäraudalle. Kuluis vaa aika vielä nopeempaa :D en malta odottaa, että pääsisin jo nuuhkimaan...
  13. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @sitruunasuola mielestäni kenelläkäön ei ole oikeutta tulla tuomitsemaan sinua. Jokainen elää elämäänsä ja toisten saappaisiin/pään sisään ei pääse tutkimaan, millainen tilanne teillä on ollut. @Tassuttelija kirjoittikin kivasti ja olen aivan samaa mieltä. Toivottavasti saat tukea ja pääset...
  14. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @Hyppymassu mä kävin tänää sokerirasituksessa ja tuli älyttömän huono olo. Piti vaa eka tunti keskittyä etten oksenna. Se alkuraskaudessa tehty sokerirasitus meni paljo iisimmin, vaikka sillon kärsin muute pahoinvoinnista ja oksentelusta. Toka tunti oli sit helpompi. Tsemppiä! :)
  15. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @sitruunasuola ja @Ebbas- surullista, että ootte joutuneet tuohon tilanteeseen. Meitä on näköjään niin moneen junaan :( Toivottavasti teillä on hyvät tukijoukot muuten sitten arjessa mukana :) Mä oon jostain kumman syystä ilmeisesti superonnekas. Lapsen isän kanssa ollaan tosi hyvissä väleissä...
  16. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @Tassuttelija se taitaa olla vielä suht edullinenkin. Täytyy käydä kokeilemassa. : ) kiitos suosituksesta!
  17. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Mulla kans valvottanut beibi muutamana yönä, ku alottanu joskus kolmen aikaan oman shown : D Välillä tuntuu jo pahalta se myllerrys ja ahdistavalta, mutta yritän ajatella, et onpahan kiva tietää, että vauva hengissä : ) Vatsa alkanu kiristää nyt parin viikon aikana tosi paljon. Reipas kävely...
  18. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Muaki tekis mieli värjää hiukset, mut oon pohtinu sitä et sinnittelis nyt sinne lokakuuhun. Toisaalta taas eikö se oo todettu et se riski, et vauvalle sitä mitää aiheutus, on minimaalinen.:) Hei mulla olis semmonen kysymys, ku mua ahdistaa ihan hulluna ku joudun nyt syömää antibioottikuurin...
  19. S

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Hei kiva ku @Hyppymassu kommentoi tämän palstan hiljentymisestä nii kaikki reipastu kirjottamaan :D ehkäpä minäkin sitte. On niin mukava lukea muiden kuulumisia. Mä en oo hankkinut mitää. Tai no ehkä vähä vauvanvaatteita käytettynä :love: mut mitää muuta en vielä. Aloin vaa miettii, et...
  20. S

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Mulle voi laittaa tyttölupauksen :love: kaikki oli hyvin rakenneultrassa ja nyt vaa odottelen lokakuuta, et pääsis livenä moikkaa vauvaa :love: Mukavaa viikonloppua jokaiselle! T Sinkkumama 20+1

Yhteistyössä