Hakutulokset

  1. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    Ei oltu huolissaan, neuvolasta vaan sanottiin että nousee yksilöllisesti. Vaikka oviksen tietäisi, eihän sitä tiedä miten nopeesti/hitaasti tyyppi kiinnittyy jolloin hormoonia alkaa erittymään.
  2. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mäkin tulin tänne pitkästä aikaa stalkkailee mitä joulukuisille kuuluu :) Onnea @-Amanda- lle tytöstä ja kauniista nimestä ja @Shara lle plussasta. Meidän poika on jo kovasti ympäri juoksenteleva hurjapää. Pitkä ja melko hoikka kuten on koko elämänsä ollut. Meille menee kaikki tosi hyvin ja...
  3. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    Mä sain 3+ tuloksen muistaakseni 4+3 tai 4+4 ja olin tikuttanu oviksen CB digitaalisella. Nyt rv 22 ja ihan normaali raskaus on ollut. Tuo testi ei ole absoluuttinen ja hormoonitasojen nousu on yksilöllistä :) Eli älä ole huolissasi!
  4. V

    Heinäkuiset 2019

    Mä voisin vielä hypätä remmiin La 26.7., toinen lapsi, Naistenklinikka. Laitan @iK sulle viestiä!
  5. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Moikka pitkästä aikaa! Kiva lukea läpi teidän kuulumiset Täällä menee ihan mukavasti, pojalla on nyt joku 6vkn tiheänimunkausi menossa ja illat asutaan tissillä ja kitistään. Onneks ei mitään suurempaa, pari tuntia poika menettää hermojaan mut sit menee ohi ja nukahtaa ilman kummempia temppuja...
  6. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Lumi87 mä niin tiedän mitä tarkoitat tolla et helpottavaa et vauva on saatu terveenä ulos mahasta. Mulla kohtukuoleman pelko paheni mitä lähemmäs synnytystä päästiin vaikka en aktiivisesti antanut itseni sitä miettiä. Vasta kun oltiin synnärillä ja saatiin vauvan sydänäänet monitorille, pystyin...
  7. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mulla menny jotenki kaikki viestit ohi :D Kiva kuulla kaikkien kuulumisia vauvakuplasta! Vauvakuvaus kuulostaa ihanalta, me ei sitä saatu aikaseks varata :unsure: Noh pitää panostaa 1 ver kuviin! Meilläkin ristiäispäivä bookattu ja pitää miettiä syömisiä tarkemmin. Aika menee niin nopsaa...
  8. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Hilma85 wau sulla on lähteny kilot tosi hyvin! Mulla on vielä n 3 kiloo jälellä mut voi olla että nuo kilot on tisseissä :whistle: Maha hävinny yllättävän nopeeta! On tää imetys kyllä aikamoinen kalorinkuluttaja. Meillä vauva-arki vähitellen löytää jotain rytmiä. Nukkumaan käydään vähän ennen...
  9. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Painoa oli tullut n 30g päivä eli kaikki hyvin :) Pojalla on alkanut olemaan iltaäksyjä jotka helpottaa vaan tissillä. Olen vielä antibioottikuurilla ja mietin voikohan nekin aiheuttaa pojulle pieniä mahavaivoja. No eilisen pitkien tankkaushetkien jälkeen poika nukkuikin pitkän pätkän ennenkun...
  10. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Hilma85 joo telkkua tulee katottua paljon! Kiva tietää et tää tästä todennäkösesti vähän rauhottuu, imettäminen on ihan mukavaa mut vähän hölmöö ettei voi esim rintarepussa pitää kun läheisyys tisseihin saa pojan hysteeriseksi vaikka olis maha ihan täynnä :) Isin sylissä voi olla rauhallisemmin.
  11. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 voi ei, toivittavasti vauvalla on jo parempi olo! Meillä lääkäri varoitteli rs-viruksesta ja influenssasta, kun se rokotesuojakin oli niin huono tänä vuonna. Toivotaan että kuume ei nouse uudestaan ja saatte paremmat yöunet! @Hilma85 miten kauan teillä meni että tämä tilausvaihe...
  12. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onnittelut @Shara ja @Lumi87 :love: Kiva lukea toisten synnytystarinoita, tuntuu että omasta on ikuisuus vaikka vastahan siitä on 2 vk. Täällä lähtenyt vauva-arki käyntiin vaihtelevasti. Lisämaidosta ollaan nyt päästy eroon, tiistaina poika oli saavuttanut syntymäpainon ja kaikki oli hyvin...
  13. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @Shara tuo joka aamuinen turhautuminen on tuttua mut muista et millon tahansa päivästä voi alkaa tapahtumaan, tuo sun vatsaoire kuulosti kyllä lupaavalta. Kun mulla alko supistelemaan kotona, juoksin aina heti vessaan kun tuntu et tulee housuun. Ja synnytyksessä oli sama fiilis. @Lumi87 vaikka...
  14. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    No niin, tiivistetty synnytyskertomus ja kuulumisia: aatonaattona aloin supistelujen myötä vuotamaan kirkasta verta joten mentiin päivystykseen. Sykkeet oli ok ja vuodon arveltiin tulevan kohdunsuulta kypsymisen yhteydessä mutta parin tunnin jälkee lääkäri ilmoitti että ei halua meitä laittaa...
  15. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Täältäkin nopea päivitys, Meidän poikavauva syntyi aikaisin jouluaattona 24.12 . Painoa n 3700g ja pituutta 53 :love: Synnytys oli hieman dramaattinen kun menetin pari litraa verta mutta on tuo kaveri sen verran ihana että kaiken tämän arvoista. Tulen myöhemmin kertomaan enemmän! Vihersmoothie...
  16. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Täällä aika helvetillinen yö takana, supistuksia 10-30 min välein, yks tunnin tauko. Ja on todella kipeitä. Mutta ei tihene vaan vaihtelee, todella turhauttavaa. Pitää nyt toivoa että alkaisi tulla tiheämmin, muuten menee Joulu aika tuskaisissa merkeissä. Taidanpa kohta ottaa TENSin käyttöön...
  17. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Täällä tuli aamupäivällä limatulppaa ulos ja ruskea vuoto jatkunut. Kipeitä supistuksia taas nyt iltapäivällä/illalla vaihtelevasti n 20-30 min välein, välillä tiheemmin ja välillä harvemmin, saa nähdä säännöllistyykö tuosta vai ihmetelläänkö vielä huominenkin.. :cool: Varmistelin vielä...
  18. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @aprikoosinkukka tsemppiä käynnistykseen, kohta on vauva maailmassa :love: Jännittävää!
  19. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @Surusilmät ihanaa että olette päässyt kotiin, toivotaan että arvot pysyvät hyvinä että saatte kotia jäädäkkin Täällä mielenkiintoinen yö takana, olo on kun alkaisi menkat ja mahatauti. Illan ja yön aikana tuli hyvin epäsäännöllisesti jo melko kivuliaita suppareita ja valkovuoto muuttunut...
  20. V

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Onnea vauvasta @ritsalaari ! On kyllä poikavoittoista :love: Täällä ei mitään uutta, supistelee kyllä mutta kivuttomasti ja ketutus vaan kasvaa vaikka eihän tässä olla kun pari hassua päivää yli lasketunajan :) En muista onko täällä muita Naistenklinikalla synnyttäviä mutta kuulemma ruuhkaa...

Yhteistyössä