Hakutulokset

  1. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Meillä on chocko-aakkospussi puoliksi. :p
  2. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Pitsatilaus tuli. Tilatiin kolme pitsaa mutta saatiin neljä. Tuoja oli puhunut "Vaarin tekemästä pitsasta" ja mies oli ihan puulla päähän lyöty kunnes selitin sen olevan väärin tehty pitsa. :LOL:
  3. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Moi murut! :love: Vaihtelu virkistää.
  4. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Huomenta! Ei tullut uni enää. Liian kuuma. Mutta onpa nyt sit tovi aikaa selailla uutiset ja sähköpostit ja samalla voinkin toivottaa teille kaikille oikein hyvää viikkoa. :love:
  5. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Kaikki pakattu. Siis myös kaikki hellevaatteet. Elikäs pukeuduin pojan t-paitaan joka paljastaa ehkä hieman liikaa. Ja sit lainasin mieheltä boksereita shortseiksi. Ja seuraavaksi kiikutin pihamaalle, autolle pari pakattua kassia lisää...:whistle: Kyl on kerrostalon rouvashenkilöillä taas...
  6. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    No johan on taas ansa kuluttajille viritetty. Voisivat jättää moisen kokonaan veks. :confused:
  7. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Laita ihmeessä reklamaatio metwurstinvalmistajan sivulle, ellei tuoteselosteessa mitään viljasta mainita. Ku ei se noin saa mennä!
  8. 0oo0

    Olisitko uskaltanut juoda punaviiniä tästä?

    Täytyy vielä sanoa, että kaadin ois paljon nätimpi jos siinä ois vain se hopeinen raita. Pakkoko siihen koko sateenkaarta oli tunkea.
  9. 0oo0

    Mitä ajattelet Monica Lewinskyn kohtelusta metoo-kampanjan puitteissa?

    No enhän mä niin sanonut. Tietysti on hävettävää. Paljon!
  10. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Huomenta! :coffee: Ja mies aloitti loman perinteisesti. Ettepä arvaa mitä se tekee. :confused:
  11. 0oo0

    Olisitko uskaltanut juoda punaviiniä tästä?

    Ihan jo noi Riedelin peruslasit ovat niin ohutta materiaalia että mua hirvittää ottaa niitä käteen. Pelkään että hajoavat!
  12. 0oo0

    15-vuotis hääpäivälahja miehelle?

    Tuskin sä sitä päättää saat vaan aapeen mies.
  13. 0oo0

    15-vuotis hääpäivälahja miehelle?

    Nyt mä moitin sua Echon tapaan siitä että käännät keskustelun seksiin. Ja lisäksi vielä siitä, että oletat ettei aapeen mies jo saisi, prikulleen sellaista mitä haluaa, seksiä päivittäin.
  14. 0oo0

    55-vuotias leskimies

    Voi kuule, on se kokemus. Tuntuukin hyvälle. :p Kokeile joskus. ;)
  15. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Nonni! Nyt meillä on ihan virallisesti kesäloma. Molemmilla! Mies on moisesta ihmeestä nauttinut viimeksi vuonna -99. Ja on mullakin jo seitsemän vuotta edellisestä palkallisesta sellaisesta. Elikäs uunissa kanapataa aurajuustolla (jos joku muistaa Rosson Obeliksin kanapadan) ja mies...
  16. 0oo0

    55-vuotias leskimies

    Mun ei tarvitse ylpeillä. Ehkä näe kokemuksia myöskään pahana. Se on SUN ongelma.
  17. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Pitäis piipahtaa kaupassa. Jotain ruokaa. Mutku ei tee mieli kuin merisuolakiteitä.
  18. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Siitä puhe mistä puute, veikkaan.
  19. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Siis myös hilloa.
  20. 0oo0

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mä luulen että onki, järvi ja sauna viihdyttävät tarpeeksi. Mutta joo, kyniä ja paperia. Kamera. Ehkä pieni vesivärisettikin ja pensseli. Kiikarit jos ne löytyvät jostain.

Yhteistyössä