Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuiset 2019

    Onpas täällä uusia :) en tälle puolen ole kerennyt tulla kahtelee,mutta onnea kaikille varhaisultrien hyvistä uutisista ja toivotaan @Hipsuli90 että viikot on sen verran vähäiset vielä ettei siksi pikkuista viel erottanut sieltä ja että muutaman viikon päästä kaikki kunnossa ja sykekin löytyy...
  2. P

    Heinäkuiset 2019

    Tukikohan @iK sulle se viesti. Tää mun puhelin nimittäin jumittaa jotain enkä tiedä mitä sille viestille kävi kun lähetin sen.. lataa vaan nyt jostain syystä..
  3. P

    Heinäkuiset 2019

    @iK No josko sitä uskaltaa (n) kelles mä laitan ja mitä viestiä siitä face ryhmään pääsystä? :whistle: mä en oo yhtään varma miten tää menee :oops:
  4. P

    Heinäkuiset 2019

    Siis tulisin kyllä mielelläni mut sit jos siellä sattuu oleekin joitain tuttuja tai puoli tuttuja niin olisi ikävä sit jotenkin kun en ole kertonut kellekään vielä:LOL: vaikka en mä tiedä kuinka tommosissa ryhmissä törmää joihinkin tuttuihin yms (n):ROFLMAO: lähinnä kun kukaan ei edes tiedä että...
  5. P

    Heinäkuiset 2019

    Täällä ei kans mitään oireita tänään. Mua kiinnostaisi fb ryhmä kyllä mutta mitenkähän,oisko sinne mahdollista päästä vasta siinä joulun aikoihin ?(n) sitä ennen en jotenkin uskalla liittyä kun sillä jouluviikolla olis 12 viikko menossa, niin siinä main uskaltaisin varmaan :oops: ikinä en ole...
  6. P

    Heinäkuiset 2019

    Kakka:poop: digit oli loppu enkä kehdannut alkaa kyselee että onko niitä jossain niillä ettei ole hyllyyn laitettu vielä, niin ei pystynyt ostaa,sen verran pieni paikkakunta että vähin äänin aina saa mennä testien kans kassalle ja mielellään kun siellä ei jonota muita :ROFLMAO: no ostin apteekin...
  7. P

    Heinäkuiset 2019

    Just siis eilen aloin miettii että teinkö digin tästä nuorimmaisesta ollenkaan ja muistin että tein kans vaan yhden ja mietin että ennen vuotoja vai vuotojen jälkeen niin tein ennen. Ja sitten osasin laskee kun kävin omakannassa kattoo vuodon ajankohdan ja ne viikot, että millä viikoilla tein...
  8. P

    Heinäkuiset 2019

    Joo minäkin oon lukenut ettei ne kaikilla tunnu ollenkaan,johtuuko jostain että joillain ei siihen pissaan se hCG nouse niin korkealle vaikka veressä nousisi. En tiedä,mutta sellaisen ihmisen ei varmaan kannata myöskään tehdä Digi testejä kun sittenhän ne viikotkin saattaa antaa mitä vaan. Mä...
  9. P

    Heinäkuiset 2019

    Meillä ei ole oikeastaan ollut työnimiä tai no aina jotkut sit jääny enempi "käyttöön". Kun on ollu vaan vaikka mitä nimiä milloinkin,rakkailla lapsilla monta nimeä, myös syntymän jälkeen aina ennenkuin on nimet annettu :LOL: :D
  10. P

    Heinäkuiset 2019

    @Viizplus no mikään ei ole varmaa jos ei ole vuotoa ollut :) mutta tiedän ton olotilan. Sillein se mun keskenmeno alkoi,tai no viivat ei haalistunut ennen vuotoa mut ne ei vahvistunut. Voihan olla että tikku on ollu viallinen tms. Toivon todella, että se testi on vaan viallinen tai eikai ne...
  11. P

    Heinäkuiset 2019

    Niin ja toinen on vauvan kakka mikä haisee ihan kamalalle. En tiedä onko tää vähän huono vertaus mut siis tiedättekö kun joku on käyny aamulla isolla hädällä rankan illan päätteeksi ja se vessa haisee sellaiselle hyyiii,,no miten sen sanoisi,krapula paskalle :sick: niin mun nenä vääristää nyt...
  12. P

    Heinäkuiset 2019

    Mun niin tekisi mieli ostaa Digi. Ehkä huomenna. Sitten on mun laskujen mukaan 5+1 niin saapahan nähdä että tuleeko jo 3+ vai viel 2-3. Jos menee 3+ niin sitten saattaa kyllä olla jo se neuvolan mukaan viikot 5+3 huomenna. Sit jos antaa 1-2 niin voin kyllä arvata että kesken menossa. Mulla menee...
  13. P

    Heinäkuiset 2019

    Onnea plussasta @Sarianne81 ja @dejavu :love::love::love:Ihanaa, että meitä tulee kokoaika tänne vaan lisää :love::love:
  14. P

    Heinäkuiset 2019

    Noniin kyl mä sitten neuvolan jo varasin ja lasketaan nyt kuitenkin menkkojen mukaan eli tänään olisi RV 5+1 ja eka neuvola on sitten rv 8+0. Mutta ihan uhkaan neuvolan laskuja ja olen sitä mieltä ettei olla niin pitkällä, sen vaan tiedän jotenkin :) joo no ei se nyt paljoa heitä kun mun...
  15. P

    Heinäkuiset 2019

    Ihanaa kun en ole yksin näiden mun pelkojen kanssa,tai siis eihän se ole ihanaa ja kamalaa stressiä tuo kaikille, mut siis varmaan ymmärsitte mitä tarkoitin :love: niin ja tänä aamuna ekaa kertaa oikeasti on jotenkin aaltoillen huono olo,johtuuko sitten taas huonoista unista vai mistä mut jos...
  16. P

    Heinäkuiset 2019

    @jammaillen joo siis ihan samat ajatukset sen ultran kans :D Täällä noita oireita ei ole,eilen ei edes väsyttänyt o_O tikkuja ei ole enää ja koko aika tässä mietin että ajanko kohta kauppaan ja haen vaiko en. Kun eilen en tarkoituksella kauppareissulla niitä ottanut mukaan ja tänään ei olisi...
  17. P

    Heinäkuiset 2019

    Eli ylhäältä alas ke,to,pe,su ja nyt alin tältä aamulta. Onhan niissä siis huomattava ero jo kun itsekin katsoo tota riviä :oops: mutta ehkä kun oon tehnyt parikin välillä päivässä ja jos vähän näyttää vaaleampaa nii säikähdän. Tarkoitushan niitä ei olisi tehdä kahta päivässä ja vertailla, hullu...
  18. P

    Heinäkuiset 2019

    @pillipöllö ihan noita samoja pc ja kokeilin rfsunkin mutta ne on kyl ihan susia.. ja se ihan eka oli apteekin ultra johon viime tiistaina sain sen hailuran haamun. Eka haamulainen pc tuli keskiviikkona ja perjantaina näkyi jo vähän selvemmin ja nyt tänä aamuna tuollainen viiva millainen...
  19. P

    Heinäkuiset 2019

    @KevätTähti voi itku :( tsemppiä sinne!
  20. P

    Heinäkuiset 2019

    Voi ei ku kattoo miten muiden tikut on vahvoja jo esim @bissama tuo sun tikki 4+4 niin jos mulla nyt olisi 4+3 niin ei ole kyllä lähellekään noin tumma. Sitä vaan mietin että eikö se nyt nouse niinkuin kuuluu vai voiko olla mahdollista että mulla on vasta tyyliin tuo 4+0 kun tämän aamun tikku on...

Yhteistyössä